Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Lucky Newmann - Všechny cesty vedou do Forks


8. soutěžní povídka

Všechny cesty vedou do Forks. Ať už chceme nebo nechceme. Něco nás tam táhne. Něco úžasného a vzrušujícího. Magického. Mrazí nás po zádech, ale stále kráčíme, protože chceme rychle přijít na to, co je to.
Stejně jako lovec láká svou kořist. Cullenovic rodina kolem nás pomalu spřádá pavučinu. Ať je známe nebo neznáme. Chceme nezadržitelně vědět, co jsou zač, proč nás vůbec tak přitahují. Chtějí nás snad sežrat, nebo jen být přáteli…
Přijdete na to, že je to ve vás. Vyšší moc, která hrozně touží setkat se s nimi. Zažít to vzrušení a dobrodružství. Podat si ruku s upírem. Nevědět, jestli je to to poslední, co uděláme, nebo jestli budou následovat chvíle, které budou nadosmrti vměstnané v paměti a vyplní naši smutnou díru v hrudi.
Připomíná mi to, když jsem se poprvé vydala do Forks já. Ani jsem netušila, že nějací Cullenovi existují. Bella byla kámoška, která by mi za každých okolností řekla vše, ale ohledně Edwarda byla velice záhadná. Cítila jsem podivný chlad vždy, když přišel se svým okouzlujícím úsměvem a obtočil Belle ruku kolem ramen. Viděla jsme, jak jí lehce naskočila husí kůže. Brala jsem Edwarda jako nedílnou součást jí. Nedělala jsem si hlavu s jeho studeným, andělským vzhledem, který mě děsil. Miloval Bellu a to jsme jim přála. Abych byl upřímná, byla jsem do Eda taky zakoukaná. Ale štěstí kamarádky a naše přátelství mi bylo důležitější, než bych se do toho míchala.
Ale potom jsme na Stužkovacím večírku potkala Emetta. Byl téměř stejně krásný. Rysy řezané jako by ho modelovali andělé boží kašičkou a slepovali medem. Rosalie, jak se zdálo, o něj nejevila moc zájmu. Zdálo se, že zahlíží zlostně po Belle, vždy když se s ní Edward někde ukázal. Dlouho jsme po sobě s Emettem pokukovali, až se konečně zvedl a vyzval mě k tanci. Byl tak ladný. Na svou obrovskou postavu až moc. Povídali jsme si. On stál ode mě na celou šíři svalnaté paže. Jako by se mě štítil. Držel mě jen konečky prstů.
Nedlouho potom jsme se dali do hromady a já pochopila… Už mi bylo jasné, proč je Edward tak jiný… Studený… Em byl stejný… Upír.
Pro Rosalii byl náš románek tou poslední kapkou… Jednoho dne, když vyrazil Edward s Emettem na lov, jejich oči začínali tmavnout, poctila mně Rosalie svou návštěvou s tím, že by ráda smazala všechny neduhy, které ke mně chovala. Vyšli jsme si do lesa za domem. Její ostříží zrak byl celou dobu strnulý, když mluvila svým medovým hlasem. Když jsme došly dostatečně hluboko, změnila se. Oči jí zčernaly a hlas zhrubl. Zasyčela: „Vzali mi Edwarda… Chceš mi vzít i Emetta… Nemůžu to dovolit… Promiň.“ Pak se ironicky ušklíbla a řehtavě rozesmála. Svými sladkými rty se opřela o mé hrdlo dřív, než jsem stačila zareagovat. Vůbec zjistit, co se děje. Cítila jsme bolest… Strach… Šok… Před očima mi probíhaly nejkrásnější vzpomínky jako na běžícím pásu… Chtělo se mi brečet. Už jsem chtěla být mrtvá.
Bolest polevila a já pomalu padala. S žuchnutím jsem dopadla a rozvířila listí. Srdce mi ještě bilo… Ale sláblo. Rosalie se zase rozchechtala a pravila. „Nenechám tě stát se upírem. Važ si toho, že jsem se rozhodla tě vysát. Bůh tě přijme. My jsme ztracení.“ Zatímco já se na zemi svíjela v bolestech a kašlala krev. Cítila jsme, jak se dusím. Moc mi nezbývalo. Napadla mě už jen jediná myšlenka… Proč ne Bella, proč sakra já… Rosalie se slitovala a své dílo dokončila.
Jak jsem říkala, všechny cesty vedou do Forks. Ať už prostupujeme životem, nebo se naše krev vsakuje do útrob jeho země. Pohřbeni budeme stejně tak. Ve světě, který jsme si vybrali. Ve světě, který je nám nejbližší. Já si zvolila Forks. Magické město s Emettem a Edwardem.


PS: Neberte to pls tak, jako že nemám ráda Rosalii, prostě mě to tak napadlo Emoticon. Hezký den.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lucky Newmann - Všechny cesty vedou do Forks:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!