Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » La Pushský karneval

4.Rough-Já a moje kniha


La Pushský karneval Triple drabble (300 slov) v soutěži Děsuplný Halloween. Naše Ness a Jake jdou do La Push za přáteli na karneval, který pro ni připravili. Pěkné počtení přeje BellaNess.

Drobná dívenka kráčela s vysokým snědým mužem po cestě do jeho rodné vesnice. Povídali si o Halloweenu a karnevalu, který pro ni La Pushští obyvatelé přichystali. Všude visely lampiony ve tvarech dýní a i vyřezávané dýně byly naprosto všude. Vešli do další ulice, odkud zněla hlasitá hudba.

„Jakeu,“ zhrozila se dívenka, jakmile spatřila hrůzu nahánějící převleky, „já se bojím!“ Její strach cítil z její chůze a dokonce se ho i pevněji držela.  Nechápal její strach, vždyť jí právě před chvílí vysvětloval, že jdou na Halloweenský karneval.

„Neboj, to je přeci vlčí smečka a jejich rodiny,“ promluvil k ní uklidňujícím tónem. Maličká Renesmé se opět podívala na své přátele, ale nepřipadalo jí to tak – nikoho nepoznávala – proto se jí zmocňoval ještě větší pocit strachu. Náhle se vedle ní objevil kdosi v masce obrovské dýně a špičáky. Ness vypískla a schovala se za Jacoba, u kterého měla pocit bezpečí. Kostým právě příchozího se jí nelíbil a bála se ho.

„Sethe!“ zamručel Jacob. „Nechci, aby se tě bála!“ Až když zaslechla smích, který dobře znala, uklidnila se. Strach nahradila zvídavost, co to ten Halloween vlastně je.

Seth odešel dál a Ness se stále držela Jacoba. Nakonec se po nějaké chvíli odhodlala, že se zapojí do zábavy, kterou v tom nakonec i přes prvotní strach spatřila. Došli k několika stolům s občerstvením a dala si koláček z dýně a dýňový džus. Kupodivu jí to chutnalo.

Najednou ji napadlo, že se pokusí zapojit do strašení. Porozhlédla se a jakmile spatřila Setha, kterého už podle kostýmu poznala, tak se k němu potichoučku připlížila.

Vytáhla si své skládací košťátko zpod pláště, praštila ho po zádech a uskočila kousek dál. Ten vypísknul a leknutím se otočil. Byl vyděšený a to se malé Nessie líbilo, proto začala poskakovat a smála se.

„Bojí se, bojí se!“ pištěla mezi záchvaty smíchu. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek La Pushský karneval :

 1
1. chloe
04.11.2015 [19:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!