Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Konec dobrý, všechno dobré od Emmettky

nbjgkzugbb


Konec dobrý, všechno dobré od EmmettkyPovídka Netradiční dáreček od Emmettky se umístila na 12. místě s celkovým počtem bodů 32 v první kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek ponechán v původní podobě.

 

Obsah:

Bellu nenapadá žádný vhodný dárek pro Edwarda k Valentýnu, tak se rozhodne vzít situaci do vlastních rukou a tím sice získá trochu úrazů, nedosáhne svého cíle, ale třeba získá zkušenost do budoucnosti.

 

Je Valentýn, přemýšlela jsem, co asi Edwardovi dát za dárek. Ale budeme ho vůbec slavit? Budu se ho muset zeptat.  Edward pořád mluví o svatbě, ale o sexu nepadne ani slůvko, tak jsem se tedy rozhodla, že mu udělám striptýz ( přišlo mi to jako dobrý nápad, asi jsem byla vážně blbá) . S Alice jsem se domluvila, že budeme mít večer dům Cullenových jen pro sebe. Nakázala jsem jí, ať ji ani nenapadne dívat se do budoucnosti, co se bude dít, přece jenom mi to bylo trošku trapný.

Odpoledne jsem si zajela do obchodního centra nakoupit věcičky na večer. Koupila jsem vše potřebné a vrhla se směrem domů.

Charlie Valentýn nemá rád, takže celý den považoval za takový, jako každý jiný. Uvařila jsem mu večeři a oznámila, že přes noc nebudu doma. Naštěstí mi Charlie s rudým obličejem a se slovy : ,, Bello, nezapomeň, že ochranu musíte mít především!" dovolil spát u Cullenů.  Já mu vše odsouhlasila  a s hlavou sklopenou odešla do svého pokoje připravovat se.

Byla jsem hrozně nervózní a snažila se uklidnit tím, že jsem přemýšlela co vše by se mohlo pokazit. Ano, snažila jsem se tím uklidnit. Vím, že je to blbé uklidňování, ale já byla mimo.  Takhle ,,mimo" jsem strávila asi hodinu, než jsem zjistila, že je už 6 hodin a začala se pořádně chystat.

Dala jsem si horkou sprchu, namazala se krémem, nalíčila a oblékla si dnes nakoupené sexy prádelko s průhlednou košilkou a  podvazky. Na to jsem si dala džíny a košili. Učesala jsem se, ale rozhodla jsem se, nechat si vlasy rozpuštěné.  Do tašky jsem si dala lodičky a CD ( však vy časem pochopíte k čemu).

V 7 hodin jsem odjížděla ke Cullenovým. Ruce se mi třepali jako o život.

Když jsem dojela do cíle, tak už na mě Edward čekal. Odvedl mě do kuchyně, kde připravil nádhernou romantickou večeři při svičkách. Ani netušíte, jak jsem si připadala, on připraví romantickou večeři a já naplánuji striptýz a po něm jsem doufala v divoký sex.  Ano, připadala jsem si jako konkubína.

Když večere skončila, odvedla jsem Edwarda se slovy: ,, Nastává čas na můj dárek" a jeho nechápavým výrazem do jeho pokoje a řekla mu, ať si jde lehnout do postele, dala jsem do jeho rádia CD a šla se, se strachem připravit do koupelny.

Vyslékla jsem si oblečení a zula tenisky. Zůstala jsem jen v tom spodním prádle a nazula si lodičky.  Poslední kontrola v zrcadle, oblékla jsem si župan a šla za Edwardem.

Když jsem se dříve utěšovala tím, co by se mohlo stát, ani mě nenapadla jedna z těhle událostí.

Pustila jsem CD na kterém byly nahrané písně z filmů. Přesněji ze scén, kde byly striptérky.

Otočila jsem se zády k Edwardovi a začala jsem pomalu, ale jistě sunout župan na zem.  Slyšela jsem jak Edward přestal dýchat a já se začala otáčet. Chtěla jsem přejít blíže k Edwardovi, ale to bych nebyla já, abych nezakopla a nesvalila se na zem.   Najednou u mě byl Edward a ptal se jestli jsem v pořádku. Řekl mi, že to stačí, ale já prostě byla  rozhodnuta, i přes bolavý kotník pokračovat. Župan jsem raději dala pryč, abych se vážně nezranila a začala tancovat. V mém podání to bylo spíš, jako kdybych měla epileptický záchvat. Přešla jsem tedy k krouživým pohybům hlavy, ale když jsem chtěla znovu hodit vlasy, tak při pohybu dolů jsem se bouchla hlavou o rám postele. Ne, nenapadlo mě stoupnout si dál od té postele.  Teď už u mě Edward stál, se slovy, že mu to jako dárek a stačí a bez těch úrazů by se mu to strašně líbilo. Ale ani já už nechtěla pokračovat.

Edward mě odnesl do postele a já mu řekla můj plán. On jen s klidem odpověděl, že by se se mnou stejně nevyspal, že když už u něj to nejde, tak aspoň u mě zachrání mou čest.

Takže můj perfektně naplánovaný večer skončil bolavým kotníkem a boulí na hlavě. Příští rok asi vážně koupím jen nějakou blbost, která alespoň bude trochu užitečná, jelikož já se nějak nezraním. Další plus bude to, že příště, až Alice přijede domů, tak já ji nebudu, díky jejímu daru pro smích.

Ale i přes všechny tyto trapasy máme s Edwardem  i nadále krásný vztah a alespoň  zážitek, kterému se jednou budeme smát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec dobrý, všechno dobré od Emmettky:

 1
15.02.2012 [18:14]

Bella předvádějící striptýz a tenec ala epileptický záchvat mě fakt dostal Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2012 [15:21]

NatyCullenPovídka byla docela krátká, ale nápad se mi líbil. Bella, která se rozhodne udělat striptýz, který neskončí moc dobře... Ale já jsem se u toho zasmála, bylo to vtipně podané... Chyby mě trochu rušily, ale i tak se mi to líbilo. Zpracování mohlo být trošku lepší a povídka obsálejší, ale účel to splnilo. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!