Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Hele Nessie hvězda, něco si přej! od KristieCullen

Leah


Hele Nessie hvězda, něco si přej! od KristieCullenTéma - Vánoční romance na Twilight

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

KristieCullen


 

Hele Nessie hvězda, něco si přej!

Nessie

Dneska je štědrý den. Pomyslela jsem si a s povzdechem vstala z postele. Když se mi podařilo přemluvit nohy, aby začaly normálně fungovat a vymotaly se z peřiny, uslyšela jsem Alicin zvonivý hlas „Bylo načase Ness, máš tady Jakea. “

Jake! Ozval se mi v hlavě hlas. Už už jsem chtěla jít dolu, když jsem se zasekla v půlce kroku a uvědomila si, že jsem pořad v pyžamu a taky, že musím vypadat strašně…

Otočila jsem se a zamířila do koupelky.

Tak teď si to objasníme. Jake je můj kamarád, nejlepší kamarád… Sice už jsem do něj víc jak rok zamilovaná, ale to on neví. Jaksi jsem mu to nedokázala říct. A taky asi nikdy neřeknu. Bohužel pro mě jsem moc velký zbabělec.

Zalezla jsem si pod sprchu a přemýšlela. Třeba je do mě Jake taky zamilovaný takže kdybych se odvážila mu to říct, tak bychom spolu mohli chodit. Ale co když jsem pro něj jenom dobrá kamarádka a nic víc? To bych to naše přátelství pěkně podělala.

Díky bohu, že taťka nevidí moje myšlenkové pochody. To bych asi nepřežila…  A taky nemusí vědět všechno.

Zastavila jsem vodu. Vylezla jsem zpod sprchy, rychle se oblékla, vyfénovala vlasy, trochu namalovala a pádila dolů.

Dole byl totální zmatek. Všichni skákali, jak Alice pískala. Tamto je nakřivo, tamto se tam nehodí atd…

Byla jsem ráda, že o to všechno přijdu. Jela jsem totiž s Jakem do Seattlu dokoupit dárky. Pořád totiž nemám nic pro Alici a Jakea. Alici bych mohla koupit třeba nějaký náramek, ale co Jakeovi? Tak to vážně netuším.

Když v tom Alice vypískla a všichni přítomni nadskočili skoro metr do vzduchu. Zato Alice už mě drtila ve svém objetí. „ Ten náramek je naprosto dokonalý díky, “ řekla mi do ucha.

„Co? Vždyť já pro tebe zatím nic nemám, “ řekla jsem tak trochu zmateně.

„Já vím, ale dneska mi ho koupíš.“ Řekla a hlas ji stále přeskakoval nadšením. Hm… taky mi to mohlo dojít.

„Aha, “ řekla jsem, když zpoza asi dvou metrového stromku vykoukl Jake a už se ke mně řítil a napřaženýma rukama.

„ Ahoj Ness, připravená na dnešní nakupovací maraton? Upozorňuju tě, že nemám ani jeden dárek a ty mi budeš muset se všema pomoct, “ řekl, když mě odjímal.

„Ahoj Jakeu, jasně, že jsem. Aspoň se dostanu pryč z toho blázince.“ Řekla jsem a přála si, aby to odjímáni nikdy neskončilo. Jenže štěstí mi moc nepřeje a Jake se hned odtáhl.

„Ach jo ani nevíš, jak moc bych si to s tebou vyměnil a to nakupování nesnáším.“ Prohlásil Emmett, když nesl s Jasperem stůl do obýváku. Jasper jenom souhlasně kýval hlavou. Takže s ním nejspíš souhlasil. Jenom jsem se jim zasmála a řekla: „Jo kdyby, jste neměli všechny dárky nakoupené už od srpna, mohli jste jet s námi.“ Jenom se na mě ušklíbli a položili stůl na zem.

„Hele vážně s námi musí být ten pes i na štědrý den?“ zeptal se ještě Emmett a já se jenom zakřenila a asi po milionté jsem řekla, že jo. Musela jsem si to před tím pořádně vydupat. Tenkrát jsem řekla, že jestli tady s námi Jacob nemůže být tak budu já u něj. A najednou všichni souhlasili.

Billy s Charliem se rozhodli, že budou tyto Vánoce trávit u Sue Clearwarové. Takže to Billymu nevadí.

„No nic tak my teda jedem. Abychom nepřekáželi,“ řekla jsem. Rozloučila se a vyrazila k autu. Jake šel těsně za mnou.

Nasedli jsme do auta a vyrazili.

 

***

Nákupy byly fajn. Hned v prvním zlatnictví jsem uviděla ve výloze krásný, stříbrný náramek, na kterém se houpalo malé A. Rozhodla jsem se, že to je nejspíš to pravé pro Alici tak jsem ho hned koupila. Pak jsem se vymluvila Jakeovi, že musím na wc a že se sejdeme za deset minut u stánku s hod dogy. Samozřejmě jsem na žádný záchod nešla, ale šla jsem do malého hračkářství, kde jsem za výlohou uviděla krásného medvídka, který držel v ruce srdce, na kterém bylo napsáno Best Friends Forever. Rozhodla jsem se ho Jakeovi koupit. Pak jsem se vydala k tomu stánku. Umírala jsem hlady. Jake už tam stál a ládoval se. Všimla jsem si, že mu v ruce přibyla malá taštička. Napadlo mě, že třeba ten volný čas zabil tím, že se mi taky vydal hledat dárek. Když jsem přišla, až k němu kupoval další dva parky v rohlíku. Jeden mi podal a druhy začal jíst sám.

„Tak co kolik nám toho ještě schází?“ Zeptala jsem se s úsměvem, pak jsem se podívala na hodinky a zhrozila se, bylo už po sedmé. Esmé nám chystá večeři na devátou. Nesmíme přijít pozdě. Jake se na mě se na mě podíval a řekl: „Mně už jenom chybí dárek pro Billyho. A tobě ještě něco chybí?“

„Já už mám všechno. A víš aspoň, co chceš Billymu koupit?“ Zeptala jsem se. Jake se na chvíli zamyslel a potom řekl: „Přemýšlel jsem, že by se mu hodil nový kapesní nožík.“ „To je dobrý nápad,“ poznamenala jsem. „Jdeme?“ Zeptala jsem se. Jake přikývl a my vyrazili k obchůdku s noži.

Vybrat ten správný pro Billyho nebyl žádný problém, Jake to měl to za chvilku a tak jsme vyrazili domů.

***

Domů jsme dorazili v půl deváté. Takže jsem měla ještě chvíli čas. Šla jsem zabalit ty zbývající dva dárky. Když jsem je zabalila, vzala jsem je s ostatníma dolů a dala pod stromek.

Pro Rosalie jsem měla vlastně něco podobného jako pro Alici. Jenomže to byl řetízek s velkým R. Pro Emmetta jsem měla triko s nápisem máme rádi medvědy a pod napisem byl obrázek grizzlyho. Pro rodiče Jsem měla taky trička, ale na těch byl nápis jsem úžasný rodič. Pro Jaspera jsem měla jak jinak než tričko s nápisem umím nejlíp vtipkovat. Esmé a Carlisle dostanou taky trička s napisema jsem nejlepší babička a jsem nejlepší děda. Je to sice trochu pošahané, ale já fakt nevěděla co jim koupit a nemám žádnou fantazii, abych byla schopná vymyslet něco lepšího. Charlie dostane podobný nůž  jako má Jake pro Billyho. A Alice a Jake dostanou to, co jsem jim koupila dneska.

Když jsem to všechno naskládala pod stromek, do obýváku vešla Esmé s mojí a Jakeovou večeří.

 

Když jsem s Jakem dojedla, všichni jsme se nedočkavě vrhli na dárky. Všichni z mých dárku byli úplnně nadčení (což jsem vážně nechápala, jak se jím mohly líbit takové blbosti), ale byla jsem ráda, že se jim líbí. Já jsem dostala spoustu věcí jako třeba: nový mobil, nebo od Alice celý den nakupování (z čeho jsem nebyla zrovna dvakrát odvázaná) nebo taky krásné náušnice od Jakea. Byly fakt strašně pěkné. A dalších spoustu věci.

 

Pak když už byly všechny dárky rozbaleny a papír vyhozený. Rozhodla jsem se vytáhnout Jakea na noční procházku. Sice chvíli remcal, že už se mu nikam nechce, ale nakonec jsem ho přemluvila.

Po nějaké době normální chůze a povídáni jsme se zastavili a koukali na oblohu. Přišlo mi to strašně romantické. Když v tom jsem se rozhodla, že to Jakeovi řeknu. Už jsem otevírala pusu, když v tom Jake vykřikl: Hele Ness padá hvězda, něco si přej!“ a ukázal na padající hvězdu. Já se snad jenom na setinu zamyslela a pak jsem si v hlavě řekla to přání. Přeju si, abys mě políbil, Jacobe Blacku. Pak jsem se přestala dívat na krásnou oblohu a podívala se na Jakea. On udělal to samé. Zadívala jsem se mu do očí. On se začal přibližovat. Sklonil se k mému obličeji a začal mě líbat. Ze začátku jsem tomu nechtěla uvěřit, ale nakonec jsem zjistila, že se mi to nezdá. Když se odtáhl a otevřel své krásné oči, díval se zpříma do těch mých.

Najednou jsem zašeptala: „Miluju tě Jacobe Blacku.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hele Nessie hvězda, něco si přej! od KristieCullen:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!