Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Heart broken with grief - SteavieRae

na parod


Heart broken with grief - SteavieRaeSoutěžní povídka - 4. téma Smrt Belly a/anebo Edwarda

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

SteavieRae


Heart broken with grief

Svítalo, lesem se nesly zvuky nočních tvorů ukládajících se ke spánku. Dívka pohleděla na vzdálený horizont u skalních útesů, její srdce bilo jako splašené. Jemně se opřela o svého nastávajícího a postavila se. Lehce si pohrávala se svými hnědými kadeřemi a ostýchavě se podívala na chlapce. Byla nervózní a nesmělá, on naopak z dávných dob již zvyklý být zdvořilý a milý - k dámě svého srdce. Celá scéna byla jako vystřižená z nějakého romantického filmu, noc, jež spolu prožili, byla krásná. Mluvili a mluvili, dívka přijala jeho nabídku k sňatku, kterou chlapec podal s humorem a jistou skrytou elegancí, pro to ho tak milovala.

„Prsten z lásky dávám ti, růži k tomu trhám ti. Na večeři při tom zvu tě, vezmeš si mně? Lásko, miluji tě.“Zašeptal jí do ucha a přitom s ní sledoval padající hvězdy. Leželi vedle sebe na mýtině uprostřed lesa. Byla teplá letní noc a vlahý vánek čechral dívce hnědé vlasy. Opravdu jí podal krásnou červenou růži a ona samozřejmě souhlasila.

Společně prožili noc jako z pohádky a teď s prvními ranními paprsky slunce se vášnivě políbili, znovu jako by to prožili poprvé. Vždycky to byl nádherný a nepopsatelný zážitek, nebyl to obyčejný pár. Nebyl to vůbec lidský pár, vlastně na půl ano. Dívka byla člověk a její osudová, životní láska byla bytost z temnot. Upír. Vroucně se milovali, byla to opravdivá láska, ne jen poblouznění. Byl to hluboký a nádherný cit již pocházel z jejich niter.

Jako pravý gentleman doprovodil děvče až ke dveřím, nechtěl dívku – Isabella se jmenovala – nechat samotnou, ale musel na lov. Chtěl vzít Isabellu do dobré restaurace, a proto sám šel ukojit svou žízeň po krvi. Isabella mu slíbila, že na sebe dá pozor a políbila ho na rozloučenou. I to krátké odloučení pro ně bylo téměř bolestivé.

Děvče s očekáváním vešlo do domu jejího otce, který byl v práci. Rozhodla se, že se upraví, aby vůbec do té restaurace mohla jít a nestyděla se. Vytáhla ze skříně ledově modré šaty, její láska, její Edward miloval, když na sobě měla modré šaty. Tyhle byly od jeho sestry Alice, která byla také upírka a milovala módu.  Šaty byly saténové s jednoduchým, ale elegantní střihem. Isabella si k nim připravila černé krajkované bolérko, do „lepší“ společnosti. Poté se vydala do koupelny, rozhodla se, že si na před dopřeje horkou koupel, aby se zbavila stresu. Začala napouštět vodu a mezitím si šla na postel připravit sponky a gumičky, chtěla si udělat elegantní drdol.

Vana už byla napuštěná a tak se dívka začala svlékat a pak se ponořila do příjemně vlahé vody, která byla balzámem na její roztřesené svaly, celá se klepala nervozitou.

Uvolnila se a poslouchala šplouchání vody, která obklopovala její křehké bledé tělo. V tom se ze zdola ozval zvonek, děvče bylo vytrženo z poklidného rozjímání a tak rychle vyskočila na nohy a omotala kolem sebe ručník, chtěla utíkat ke dveřím, aby otevřela, ale podklouzla jí noha na mokré podlaze a ona po zpátku spadla zpět do vany. O okraj vany se silně praštila do hlavy a padala do mrákot. Její plíce se začaly zaplňovat vodou, ale ona to nevnímala, už byla mimo sebe. Její příběh skončil.

Upír dorazil příliš pozdě, jen sledoval bezvládné tělo jeho milované. Její bledá pleť vypadala průsvitně a kaštanově hnědé vlasy se volně „vznášely“ okolo její tváře. Voda už byla studená. Láskyplně jí vytáhl z vany a hned poznal, že je na to pozdě, mohla být na věky po jeho boku, kdyby to jen neodkládal a proměnil ji v upírku. Jeho volba už si vyžádala své následky. Byl zlomený a zoufalý, nikdy netoužil po ničem jiném než po té krásné dívce, která mu teď ležela v objetí mrtvá. Nikdo není smutný sám pro sebe. Trpěl tu bolest a smutek - na posledy jí políbil, na její bezkrevné rty, které měli stejnou teplotu jako ty jeho.

Už nikdy jí nebude moct říct, že jí miluje. Už nikdy neucítí její horké, vášnivé rty na těch svých. Už nikdy neuvidí její rozzářené a udivené čokoládově hnědé oči, kterýma se dívala na svět s podivnou moudrostí a nadhledem. Nikdy už nespatří její rozverný, lehce rozpačitý a okouzlující úsměv, který mu bral dech. Nikdy už jí nebude mít příležitost vyzvat k tanci, obejmout ji a zahrát její ukolébavku.

On zemřel spolu s ní, jeho srdce zemřelo v tu chvíli, kdy uviděl její krásné tělo, jak nehybně leželo pod chladným příkrovem vody.

Počátek naší bolesti často se v radostech skrývá. Ale on už ani nebyl živ, trpěl tak nesnesitelně, že se přestal dívat na svět, ale snažil se, nechtěl, aby stejně trpěla i jeho rodina. Jsou bolesti, v nichž člověk – nebo upír pouze sám si může pomoci, a silné srdce se chce jen na svou sílu spolehnout. Ale nešlo to, upírovo srdce už netlouklo a on byl zahalený v hávu bezmoci.

Člověk - upír má místa ve svém srdci, která dosud neexistují, a do nich vstupuje utrpení, aby mohla existovat. Celá rodina Edwarda truchlila, Isabellina rodina také. Jejich srdce byla roztrhána na kousíčky, jež už nikdo nedá dohromady přesně, tak jak bývaly, jinak řečeno; rány v srdci, i když se časem zahojí, jsou na člověku po celý život znatelné. Vždycky tam bude prázdné místo pro děvče, které zemřelo nešťastnou náhodou v příliš mladém věku. Pro mladou a krásnou Isabellu, jež umřela pro nic, bylo to nespravedlivé, Isabella měla jediné přání; zůstat se svým krásným a milovaným Edwardem, a on chtěl zůstat s ní…Navždy. Bylo to nefér, rozdělit jejich osudy.

Černá smuteční síň a všude byl cítit pach bolesti. Smutek, jenž se rozlézal po síni, jako temný plíživý had, byl nesnesitelný, téměř každý plakal a jeho slzy vyjadřovaly tak strašnou a bolestivou ztrátu. Srdce přítomných pukala žalem ale nikoho ta palčivá, ukrutná, nesnesitelná, trýznivá bolest neničila jako chlapce, který stál se svou rodinou mimo ostatní. Neposlouchal najatého řečníka, oddával se svému smutku a žalu. Klidně mohl hned teď odejít, díky svému šarmu mohl mít jakékoli děvče. Ale jeho srdce už bylo mrtvé, nikdy nemiloval nikoho tak vroucně a neskutečně - za celých sto let jeho existence nebyla dívka, které by dal své srdce, ale Isabelle jej dal a ona si ho odnesla s sebou. Strasti z vlastní vůle nejvíce bolí.

Uplynulo mnoho let od Isabelliny a pomyslné Edwardovi smrti. Jeho oči měli prázdný výraz, ale nemohl opustit svou rodinu. Jenže bolest neustupovala, stále se stupňovala. Houba na mořském dně, když se dosyta napije vody, nemůže jí do sebe již více sát. Ale ne tak srdce upíra. To je schopno trpět do nekonečna.

Ztratil někoho, koho vroucně miloval, ztratil kus sebe samého. Jeho život, nebyl životem. Má taková existence bez lásky, štěstí a radosti vůbec smysl? Žádná mu neučarovala jako ona křehká, bledá hnědovlasá dívka, kterou nestihl zachránit. Byla mrtvá. Jeho snoubenka byla navždy a definitivně pryč.

Nešťastný člověk se může osvobodit jenom zapomenutím nebo sněním. Nebo smrtí – pomyslel si zraněný upír. Jeho srdce stále krvácelo a on už to nechtěl dále snášet. Jeho lékem se stal ničivý a nebezpeční oheň. Nic však nebolelo natolik, aby se to mohlo vyrovnat ztrátě jeho milované, jeho Isabelly.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Heart broken with grief - SteavieRae:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!