Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk » Breaking Dawn: Casting Klanů a Nomádů je hotový

New Moon Twilight tričko


Breaking Dawn: Casting Klanů a Nomádů je hotovýSummit Entertainment oznámil další Breaking Dawn casting! Amazonské, egyptské, irské a rumunské klany a američtí a evropští Nomádi!

Zde jsou klany a upřesnění od Summit Entertainment. Fotky jsou níže.

Egyptský klan

o        Omar Metwally (RENDITION, MUNICH) jako Amun.

o        Andrea Gabriel (Lost, House) jako Kebi.
o        Rami Malek (NIGHT AT THE MUSEUM) jako Benjamin.
o        Angela Sarafyan (LOVE HURTS, THE GOOD GUYS) jako Tia.

Egyptský klan se skládá z Amuna, Kebi, Benjamina s nakonec je tam Tia. Amun je vůdce. Říká, že i když nejsou biologická rodina, mohli by jeden za druhého zemřít. Amun má strach z Ara a jeho rodinu chce jen chránit.

Irský klan

o Irský Coven se skládá z Marlane Barnes (THE TREE OF LIFE) jako Maggie a z Lisy Howard jako Siobhan, dalším je Patrick Brennan jako Liam.

Irský klan je relativně mladá skupina, byla založena Siobhan a Liamem, ale i Maggiin talent je důležitým prvkem. Nejsou vegetariáni, ale jsou civilizovaní.


Rumunský klan


° Rumunský klan se skládá z Noela Fishera (PACIFIC, Nezvratný osud 2) jako Vladimíra a Guri Weinberga (Mnichov) jako Stefana.

Rumunský klan je jedním z nejstarším klanů na světě a jeden čas byli vládnoucí rodinou upírů, ale byli odstaveni Volturiovými. Z tohoto důvodu jsou celá staletí proti italskému klanu Volturiů.

Američtí Nomádi

Jsou složeni:

o        Lee Pace jako Garrett (Pushing Daisies, THE GOOD SHEPHERD).
o        Toni Trucks (MUSIC AND LYRICS) jako Mary.
o        Bill Tangradi (Terminator: The Sarah Connor Chronicles) jako Randall.
o        Erik Odom jako Peter.
o        Valorie Curry (Veronica Mars) jako Charlotte.

 

Během revolucionářské války se Garrett rozhodl žít kočovným životem, putováním na světě na vlastní pěst. Garrett nikdy neztratil vzpurného ducha, kterého měl během lidského života, a proto miluje dobrý boj. Vždy byl outsider. Ačkoli to není vegetarián, Garrett je jedním z nejbližších a nejstarších přátel Carlislea.



· Marie a Randall jsou američtí kočovní upíři.

Petra a Charlotte jsou kočovní upíři a přátelé Jaspera. Tohle přátelství vzniklo během upířích válek na Jihu, ve kterém Jasper byl klíčovým hráčem. Oba se od té doby přáteli s Jasperem.

Evropští Nomádi

EVROPSKÁ Nomads

° Evropským Nomádem je Joe Anderson (THE CRAZIES) jako Alistair.

A kočovný Upír z Anglie, Alistair má misantropskou osobnost a hlubokou nedůvěru ke všem autoritám. Ačkoli se počítá mezi Carlisleovy přátele, nenavštíví ho dřív než jednou za století.

 

Amazonský  klan
° Amazonský klan se skládá ze Tracey Heggins jako Senny a Judi Shekoni jako Zafriny.

·Patří mezi nejstarší upíry na zemi, Senna a Zafrina jsou potomky starověkých amazonských kmenů. Žily po celá stalení od ostatní civilizace a tak se ani nezačali pokoušet napodobovat lidi.Ikdyž pijou lidksou krev, tak amazonky jsou již starými spojenci Carlislea.


zdroj: twifans.com



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Breaking Dawn: Casting Klanů a Nomádů je hotový:

 1
3. Nody
09.01.2014 [7:50]

Dobrý den,mám dotaz,přečetla jsem si vše o upířích smečkách tady,ráda bych se zeptala. Nomády tady máte všechny pohromadě,ale jinde je děli na americké a evropské.V knize jsou pod Nomády a ostatní Nomádi.Ale jinak chci poděkovat a pokud můžete přidat něco o členech jako je Charles a Makenna ti tam taky patří.A něco o jednotlivých členech Johamových Hybridech.Ti tu nějak chybí.Děkuji mnohokrát.

16.12.2011 [21:42]

aghsfNesedí mi tam Tia. A kde je Kachiri?

1. fcfec
03.10.2011 [18:11]

hej jako bude tam hrát Kachiri?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!