Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc » Shrnutí - New moonu :)

plakát 4


Shrnutí - New moonu :)Takové menší shrnutí toho čeho se dočkáme v New Moonu + o nových hercích hrající vlkodlaky + o odchodu Rachel a jejím nahrazení.

Článek by: OkinQua

Nový scénář


Oproti knížce se dočkáme pár změn:
•Edward má poměrně velký prostor – objevuje se totiž ve spoustě Belliných snů.
•Zlí upíři Laurent a Victoria mají ve fi lmu větší role než v knize.
•Nový režisér rozhodl, že Cullenovi se nebudou oblékat tak „moderně“ jako v jedničce.
•Scéna, ve které Bella skočí z útesu, se částečně animuje na počítači.
•Výborná je Bellina razantní jízda v ukradeném porsche napříč Itálií – Bella spěchá, aby zachránila Edwarda před jistou smrtí...


O hercích co zastupují vlkodlaky:
Alex Meraz (24)
V „Novém měsíci“ hraje člena vlkodlačí smečky Paula. Svými výbuchy zuřivosti a s nimi spojenými přeměnami v šelmu se postará o slušně husté akce! 180 cm vysoký herec s mexickými kořeny z Mesy v Arizoně debutoval v roce 2005 v dobrodružném snímku „Nový svět“. Holky, teď se posaďte: Alex už je bohužel ženatý, a dokonce má 14měsíční dcerku jménem Somak.

Chaske Spencer (34)
K vidění bude jako vlkodlačí alfa samec Sam. Jako první kluk z Jacobova indiánského kmene Quileutů se promění ve vlka. Herec z New Yorku má zkušenosti s filmem i divadlem. V roce 2005 hrál v TV seriálu „Into The West“. Chaske je indiánského původu z kmene Lakota Sioux.

Bronson Pelletier (22)
Tenhle Kanaďan hraje vlkodlaka Jareda. Je jako všichni ostatní – i v lidské podobě – velmi silný, jeho zranění se skoro okamžitě zase hojí. Doteď si Bronson zahrál jen pár drobných rolí v kanadské televizi. A pozor, herec patří k pradávným obyvatelům kmene Cree-Métis.

Kiowa Gordon (19)
Hraje Jacobova nejlepšího kámoše Embryho Calla. Odkud ho znáš? Odnikud! Jeho účast v „Novém měsíci“ je Kiowova úplně první role! 19letý kluk z Peach Springs v Arizoně pochází z kmene indiánů Hualapai, který žije v horách Arizony. Tento kmen má dnes už jen pouhých 1400 členů. Kiowa má rád rock v podání takových legend, jako jsou Led Zeppelin nebo Rolling Stones.


O odchodu Rachelle:
Společnost Summit Entertainment nedávno ohlásila veřejnosti, že právě kvůli Rachelle Lefevre, která firmě dělala problémy, se příprava třetího dílu pozdržela. Teď když je na světě nová představitelka Victorie, společnosti nestojí v cestě žádné překážky a natáčení Eclipse tedy začne v srpnu.

"Jsme opravdu šťastní, že tak talentovaná herečka, kterou Bryce bezpochyby je, souhlasila s rolí Victorie," prozradil Erik Feig, prezident Summit Entertainment a dodal: "Rachelle dovedla postavu Victorie do skvělé filmové podoby a Bryce teď její charakter položí do úplně nové dimenze. "

Eclipse bude režírovat David Slade podle scénáře Melissy Rosenberg a kritici již teď tvrdí, že to bude s největší pravděpodobnstí trhák!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrnutí - New moonu :):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!