Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc » New moon v kinech již příští rok!


New moon v kinech již příští rok!Nekonečné dohady o natáčení dalšších dílu Twilight ságy jsou vyřešeny. Konečně padlo rozhodnutí, z kterého já osobně moc nadšená nejsem.

Summit chce proměnit Twilight v sérii typu Saw a poslat do kin každý rok jeden díl, takže někdy na podzim 2010 by mělo následovat Erclipse a o dvanáct měsíců později Breaking Down. Optimisti si možná řeknou, jak je to fajn, že fanynky nebudou muset čekat na své hrdiny dlouho, ale já si myslím, že je to ve skutečnosti dost velký průšvih. Už je sice potvrzeno, že se budou druhý a třetí točit zároveň, ale posílat do kin filmy s roční periodou se většinou hluboce podepíše na jejich kvalitě (snad ani nemusím připomínat, jak zle na tohle doplatilo právě Saw). Navíc jsou další díly Twilight ságy trochu napínavější a dobré triky si žádají svůj čas na nacvičení, takže se bojím, aby se nad vším ve finále nemávlo rukou. Čtenářky přijdou stejně, tak proč se s tím piplat?

Ano, jak jistě všichni víme, režisérem New moon se opravdu stal Chris Weitz a jeho prvním činem "ve funkci" bylo napsání dopisu fanynkám, v němž se snaží zmírnit jejich obavy ohledně toho, jestli zvládne Bellu a její kamarády kočírovat muž. Weitz se cítí velice jistý v kramflecích a už se moc těší, až se pustí do práce. A že jí bude mít.

Weitz oznámil, že premiéra New moon bude 20.listopadu 2009, což znamená náběh na systém jeden díl Twilight ságy ročně. A z toho plynou hned dva velké problémy. Zaprvé má Weitz na natočení druhého dílu zoufale málo času a zadruhé tím Zatmění narazí na jednu velkou překážku. V listopadu 2010 se totiž do kin chystá první část sedmého Harryho Pottera a ten si určitě nenechá nic líbit.

A právě kvůli tomuhle zádrhelu se rozhodlo, že Eclipse se začne točit v průběhu natáčení New moon. Nejdřív se ale musí sehnat režisér, jenž by byl ochoten spolupracovat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New moon v kinech již příští rok!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!