Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Robert Pattinson a Show Jimmyho Fallona - preklad

Breaking dawn 01


Robert Pattinson a Show Jimmyho Fallona - prekladPreklad ku videám.

Videá nájdete TU.

 

Prvé video - scénka na strome:

Jimmy: Ahoj. Ja som Rob Pattinson. Niekedy ma niektoré veci vytáčajú. Vyliezol som na svoj strom a premýšľal som, čo všetko ma štve. Napríklad, mesiac Marec mi lezie na nervy, okey? (tu akosi neviem, čo hovorí, nedáva mi to celkom zmysel) Čo to má ku... znamenať?!!! Vyber si to zviera a nechaj si ho!!! Do čerta!

Rob: Hey!!! Ja si to nemyslím. Fakt nie.

Jimmy: Nepáči sa ti, čo robím?

Rob: Nie.

Jimmy: A ako sa teda cítiš?

Rob: Neviem ako sa pri tom cítim, keď mám byť úprimný. Možno trochu podráždený, frustrovaný...

Jimmy: Hej? A niečo na „N“?

Rob: Možno trošku nahnevaný...

Jimmy: Nie, možno...blízko, si blízko, ale možno, nasss...Si...si nasratý?

Rob: Áno, som nasratý.

Jimmy: NASRATÝ!!!

 

Druhé video - Late Night Show:


Jimmy: Ďakujem, že si spolu so mnou vyliezol na ten strom. Cením si to. My to robievame v našej show. Ak ti to teda nevadí...Chcel by si vystreliť napríklad zo svojich očí laser?

Rob: Oh áno, áno chcem.

Jimmy: Pozri sa tamto do kamery.

Rob: Ako by som to mal urobiť? Mám nejako použiť svoju myseľ? Wow! Ani neviem ako som to urobil.

Jimmy: To je proste tá energia týchto ľudí. Remember Me...v tomto filme si skutočne dobrý. Odviedol si fantastickú prácu. Mohol by si nám povedať o čom to je, vysvetliť to trochu?

Rob: Ty si to videl teda, hej?

Jimmy: Áno, áno...ale vážne, je to fantastické...

Rob: Chcem len povedať, že je tam toho tak veľa, takže je dosť ťažké povedať o čom to je, nepripravil som si to...je to o dvoch ľuďoch, ktorí sa do seba zamilujú, ale to nie je ten hlavný príbeh, je to jeden z príbehov.

Jimmy: Myslím, že hlavnou témou je ´Urob to, čo chceš, pretože nemôžeš vedieť, čo sa stane v budúcnosti´.

Rob: Áno, súhlasím, malo by to tak byť.

Jimmy: No, hej je to taká bežná vec...Emilie de Ravin zo seriálu Lost (Nezvestní) si zahrala tvoju filmovú priateľku...Pozerávaš Nezvestých?

Rob: Videl som prvú polovicu z prvej časti...ale bolo to na mňa príliš komplikované...

Jimmy: Je to zložité, je to zložité...vôbec som netušil, čo sa tam deje, ale Remember Me je tak trochu odlišný film, je to dramatické, viem, aj Twilight je dramatický, no toto je trochu ponuré a má to hĺbku...šli ste spolu vo svojom vzťahu do hĺbky. Myslíš, že Twilight fanúšikom sa to bude páčiť?

Rob: Dúfam...

Jimmy: To znie ako, že sa im to páči. Hrozne veľa času si strávil na tlačovkách rozprávaním o filme a podobne, takže teraz to je pre teba také osvieženie, keď sa bavíme o vlkolakoch, tvojich vlasoch...

Rob: Človeče, už som si na to tak zvykol, že keď som išiel k Lattermanovi kvôli filmu New Moon, tak som si všetky svoje odpovede pripravil dopredu, pretože zakaždým dostávam presne tie isté otázky takže, keď som tam prišiel bol som úplne pokojný, každá drobnosť bola dopredu naplánovaná...a potom sa ma opýtal na to isté, že o čom je film a ja: ´Čo?! Nemám ani potuchy!´.

Jimmy: No skutočne ste odviedli dobrú prácu. Nahral si pre tento film nejakú hudbu?

Rob: Nie, nie.

Jimmy: Ale pre Twilight si niečo naspieval...pre obe časti? Alebo len...

Rob: Len pre prvú.

Jimmy: Tvoja sestra tiež komponuje hudbu...

Rob: Áno, je skvelá.

Jimmy: Lizzy, to je super.

Rob: Áno, niekoľko rokov nemala živé vystúpenia a ja som ju videl pred niekoľkými týždňami po prvý krát po piatich rokoch v Londýne počas môjho nakrúcania filmu. Je úžasná.

Jimmy: Je to tvoja staršia sestra alebo...?

Rob: Staršia sestra, áno.

Jimmy: Koľko máš vlastne členov rodiny?

Rob: Mama, otec a dve setry.

Jimmy: Hej, dve sestry. Musí to byť super vidieť sestru na pódiu...teší sa ona z toho, keď vidí svojho brata alebo jej to príde čudné, že máš svoje vlastné obecenstvo?

Rob: Neviem, ona je veľmi...neviem, nemyslím si to, dúfam, že nie...

Jimmy: Vieš hrať na všetky hudobné nástroje?

Rob: Hrám na gitaru a klavír.

Jimmy: Fakt? No, to stačí. Dva to je dosť...

Rob: No, viem zahrať tak štyri akordy.

Jimmy: To stačí, viac nepotrebuješ. Máme tu otázku z Twitteru od SamyTweetTweet.

Rob: Je Samy v hľadisku?

Jimmy: Nie, nemyslím si, že SamyTweetTweet je tu. Samy chce vedieť, či niekedy vydáš album?

Rob: Neviem...Čo?

Jimmy: Neviem...čo hovoríte?

Rob: Pomóc!

Jimmy: Squeeze, myslím, že hovoria squeeze. Please? Oh, kričia please (prosím). Ok, ale budeš mať niekedy album?

Rob: Možno vydám nejaký, ak ho nahrám.

Jimmy: Počúvaš rozličné skladby, keď pracuješ na rozličných filmoch ako napríklad pri Twilighte? Lebo viem, že Kristen Stewart tiež baví hudba a počúvala Bona Ivera...

Rob: Si mi práve ukradol všetky odpovede.

Jimmy: Tiež ho počúvaš? Hej, mám dobrý, ale aj zlý nápad. Teda skôr je to zlý nápad. Čo keby ste spolu s Kristen založili skupinu? Mohli by ste sa volať The Twistripes.

Rob: To znie veľmi veľmi zle...fakt...to je...

Jimmy: Nevadí, nevadí...v pohode.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Robert Pattinson a Show Jimmyho Fallona - preklad:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!