Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Halloweenská párty inspirovaná Twilight

Good thing


Halloweenská párty inspirovaná TwilightSliby se mají plnit. A to nejen o Vánocích.

Originální článek si můžete přečíst zde.

Úspěšná halloweenská párty potřebuje pořádnou atmosféru, slavnostnější jídlo a zábavné téma, které bude hrát roli jak v dekoraci - tak i v kostýmech. Párty na motivy Twilight je pro fanoušky knih Stephenie Meyer (nebo-li Twilighters) tím pravým. Ale jak přesně by Twilight párty měla vypadat?

(Tak schválně, jestli poznáte, kdo je kdo XD
Stačí kliknout na obrázek a on se vám objeví v původním provedení na původním místě.)


Halloween Cullens - Twilight by ~Queen-Xenu on deviantART

Dekorace
Při přemýšlení nad dekorací pro Twilight párty mějte na paměti, že více je lépe. Myslete extravagantně. Myslete draze. Cílem je vytvořit místo, které by vypadalo, jako by jej vytvořila přímo sama Alice Cullenová. Nicméně... vzhledem k tomu, že průměrný Twilighter nemá přístup k neomezenému množství peněz tak jako Cullenovi, stává se nejdůležitější věcí obecný dojem Aliciny dekorace. Nejdřív ze všeho musí být místo párty vyzdobené bílými blikajícími světýlky - uvnitř i venku - protože tohle je Alicin oblíbený způsob, jak prosvítit noční párty. Rozpočtově smýšlející plánovač může pověsit dvě nebo tři sady světel (na rozdíl od tisíců světýlek, které vyvěsila Alice). Čerstvé květiny musí být na každé rovné ploše, ale pokud máte pevně daný rozpočet, jedna pestrá kytice středobod by mohla fungovat. Červená jablka umístěná na stole, policích, dokonce i na toaletě, by mohla udělat dobrý dojem. Bílé ubrusy a kontrastní červené ubrousky vytvoří pozoruhodný vzhled, připomínající knižní obálky. Červené a bíle svíčky všude vyvolá tu správnou Twilight náladu.

Hudba
Jestli chcete být opravdu IN, kupte si Twilight soundtrack, který bude v prodeji od 28.října 2008, jen pár dní před Halloweenem. Ale pokud se k němu v nejbližší době nedostanete, můžete si vytvořit playlist za použití písní, jenž Stephenie poslouchala, když psala knihy - playlisty najdete na jejích osobních stránkách. Jinou možností je puštění CD s instrumentální klavírní hudbou, čímž navodíte pocit, jako by byl Edward právě tady v pokoji, hrající skladby se svou neuvěřitelnou dovedností.

Jídlo
Tady to začíná být zajímavé. Upíři přeci nemají jíst normální potraviny! Ale udělat věci zajímavějšími, přidejte tyto věci k rozšíření:

Syrové (nebo polosyrové pro méně odvážné jedlíky) steakové kebaby

Omelety na zakázku (stejným způsobem jako když Edward vařil pro Bellu)

Červená jablka

Svatební dort

A jedinou věc, kterou opravdu ocení pouze Twilighter - dát stříbrnou psí misku na konec stolu nebo pod stůl, aby zastupoval Jacobovo jídlo (alespoň Rosalie mu takhle servírovala)!

Pití
Hlavní nápoj by měl vypadat jako krev, ale co dál?
V-8 džus (servírovaný ve speciálních bílých kelímcích s víčky a brčky přece!)

Červený puč nebo červené víno

Kostýmy
Tady existuje hodně voleb. Kostým "Bella předtím" by mohla být jednoduchá - jednoduché kalhoty a tričko. Kostým "Bella potom" by měl být elegantní, stříbrné šaty a jiskřivý make-up všude na odhalené kůži, včetně obličeje. Nejjednodušší kostým Jacoba by mohl být vlčí oblek. Každý, který se převlékne za Edwarda nebo nějakého dalšího upíra, by si měl svou tvář zesvětlit tvářenkou. A opravdu super by byly žluté kontaktní čočky. Je tu mnoho dalších možností, zahrnující i rodinu Volturi (černé hábity a kápě), špatní upíři (červené oči!), "Bella na plese", "Bella ve svatebním" a dokonce "těhotná Bella". Každý z Cullenových je vynikající volbou kostýmu. A stejně tak jakýkoliv z ostatních upírů vystupujících v Breaking Dawn - je z koho vybírat.

Aktivity
Někteří plánovači upřednostňují předem vytvořené aktivity pro hosty (hry), zatímco jiní dávají přednost odpočívání a užívání si jídla. Jestliže ale nějaké ty aktivity chcete, zkuste něco jedinečného - jako třeba předčítání Twilight knížek v průběhu celé párty. Hosté by se mohli v různých částech knížky ve čtení střídat a ostatní by poslouchali. Připravte si nějaké otázky z knih a vyzkoušejte si, který z hostů zodpoví nejvíce správných otázek. A jaká bude cena? Co třeba Twilight tričko?

Twilight Halloweenská párty bude mezi hosty přetřásána dlouho a dlouho. S těmito tipy a knížkami Stephenie jako průvodci vaše párty potěšením pro Twilightery od začátku až do konce. Šťastný Twilighting!
~ Kelly Pinkham ~


Zdroj: Associatedcontent.com
Bellaandedward.com



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Halloweenská párty inspirovaná Twilight:

 1
1. Bella
17.10.2011 [11:03]

A taky se stanu úpírem!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!