Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Co když jsou mezi námi?

WfE2


Co když jsou mezi námi?Tohle je článek o zamyšlení nad existencí "studených"

Ráda čtu fantasy... miluju fantasy... a twilight do tohoto žánru bezesporu zapadá.

,,Takže fantasy, to znamená, že to je vymyšlené, ne? Něco jako pohádka pro dospělé, ne?'',, Jo fantasy je vymyšlený nesmysl, copak si už někdy viděl upíra?'',,Ne''. ,,No tak vidíš''

No jo upíra asi neviděl nikdo, ale znamená to to, že neexistují? Taky jste na vlastní oči neviděli třeba dinosaura nebo pračlověka, ale víte, že existuje. Jak to?Vykopáky vám jako důkaz stačí?Takže nevěříte protože nejsou důkazy. Nejspíš...ale nejsou pověsti a příběhy dostatečnými důkazy? Co když jsou legendy podloženy pravdou? Zamyslete se...co když tu jsou, jen o nich nevíme? Co když je třeba denně potkáváte? Nikdy jste ve zprávách neslyšeli o nějaké podivné neobjasněné vraždě? Nikdy jste nepotkali podivněho člověka, který se odlišoval od ostatních? No já nevím... ale když se zamyslíte... proč by nemohli být mezi námi?

Legendy aneb, kde se vzali upíři:

Za vše pravděpodobně může strach lidí. Podle mého názoru si lidé kdysi nedokázali různé věci vysvětlit a proto si vymýšleli povídačky o upírech, vlkodlacích, ale i vodnících, čertech atd.  Upírem se prý stával člověk zemřelý nečistým způsobem nebo člověk zemřelý nepřirozenou smrtí. Takto zemřelí lidé byli probodáváni kůly, byli zavalováni kameny, obraceni na břicho nebo se jejich těla všemožně poškozovala. To jim mělo zabránit opouštět hrob. Je to podobné jako s upalování ,,čarodejnic"... ale co když to bylo jinak?

 

Toto je úryvek z Wikipedie:

Roku 1725 v Rakousku-Uhersku zemřel Peter Plogojowitz. Následovala série náhlých úmrtí, která vedla k podezření z vampirismu. Peter byl exhumován, prozkoumán, bylo shledáno, že má příznaky vampirismu a poté mu bylo probodeno srdce kůlem a byl spálen. Případ byl poměrně dobře dokumentován, zpráva o něm byla překládána a šířena a byla následována dalšími případy. Hysterii ukončila Marie Terezie, když nechala svého osobního lékaře případy vyšetřit a po jeho závěru že upíři neexistují vydala zákon zakazující otevírání hrobů a zhanobování těl.

To je zajímavé, nemyslíte? Co když to byli opravdu upíři? Co když se Marie Terezie jen snažila ututlat jejich existenci? To nikdo neví...

Když zabrouzdáte internetem, tak podobných příběhů naleznete desítky a pak si sami utvořte svůj názor.A jaký je můj názor? Já si myslím, že upíři existovali. Jak jinak by na ně lidé přišli? Ty legendy přece musí být podloženy pravdou, alespoň částečnou. Ale teď je jich podle mě mnohem míň (jestli vůbec) a žijí v ústraní, třeba jako Cullenovi nebo se zkřížili s lidmi a jejich potomci žijí stále mezi námi. Jsou to třeba lidé, kteří mají rádi krvavé steaky nabo jí více masa než ostatní, jsou neobvykle bledí a slunce je může ošklivě popálit. Zamyslete se, nikdy jste na podobného člověka nenarazili? Já ano...

Tady máte různé odkazy na téma upíři: ROZHODNĚ SE MRKNĚTE, JSOU MOC ZAJÍMAVÉ!

wikipedia

Mýtus nebo tajemná skutečnost?

legendy o upírech

upíři



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co když jsou mezi námi?:

 1
2. love jacob
26.11.2011 [16:17]

Konečně sem našla stránku co mi rozumí .....děkuji velmi moc za tuto stránku...každý komu říkám co si myslíš o upírech a td??a oni na to:co ty na to věříš ne co?.......už od malička si myslím že se světem není něco v pořádku...ale tyto teorie mi do slova změnili život nevím proč ale strašně mne to přitahuje....a jen sem se chtěla zeptat:je někdo kdo se bojí reality??a nechce to přiznat??prosím napiš tě mi.....

1. hell of blood
21.11.2011 [6:30]

Mne by zajimalo nejvice od princes of the blood jestli si dela srNdu nebo to mysli vazne ??? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!