Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete 2. časť

Robsten


Tak, a tu je pokračovanie našej paródie. Čo myslíte, vráti sa Rose pamäť?

Keďže Rose stále nič nechápala, spýtala sa Felixa, či by jej to vysvetlil. Felix pozrel na Rose.

„Ach, Rose, vieš, máme tu hádku o televízor a ty si rozhodla, že ho mám ísť pozerať ako prvý.

Heidi sa naštvane pozrie na Felixa a vykríkne: „Hej, ty klamár! Chcel si ma podviesť, a to nie sme ešte ani svoji. No tak povedz pravdu!" Heidi sa nahnevane pozrie na Felixa a na zmätenú Rose, ktorá si myslí, že to všetko sa deje kvôli hlúpemu televízoru.

Felix sa pozrie na dvere, v ktorých sa práve objaví uplakaný Emmett a za ním utekajúci Bart. Heidi sa pozrie na Felixa a donúti ho hovoriť.

„Ach, ja za nič nemôžem, to... to... to bola všetko ona... Za to všetko môže ona, Rosalie! To Rosalie ma do všetkého zatiahla. Vošla tu a povedala mi, že si hnusná, falošná, protivná a že ona je pekná milujúca a hlavne, že miluje mňa a že som jej životná láska."

Felix rozplače Emmetta rečami o Rose. Rose sa stále zúfale pozerá. Emmett plačúc kľakne na kolená a prosí Rose, aby si to rozmyslela a vrátila sa ku nemu.

„Prosím, Rosalie, vráť sa ku mne, veď ti odpúšťam, nevadí, že si vyznala lásku Felixovi, ale vráť sa ku mne," povedal Emmett a vtom tam vtrhol Bart a trafil Emmettovi s prakom rovno do nosa. Emmett sa zase rozplakal.

Heidi sa s hysterickými nervami vrhla na Rose. Zatiaľ sa v izbe číslo tridsať odohráva smradľavá dráma, kto prebalí malú Maggie.

„Corin, prebaľ Maggie, nemám čas, pozerám Larinu voľbu!" rozhorčene povedal Aro pozerajúc Larinu voľbu.

„A prečo to nemôže urobiť Esme? A vôbec, kde je už hodinu a pol?!" odvrkla Corin.

Aro sa iba pootočí a čudne niečo zamrmlá. „Ach... Esme išla na toaletu..." Aro sa zaškerí.

„Dajte mi ešte minútku!" Esme zúfalo zakričí z WC. „Corin!!!"

„Kvôli tebe som zmeškal svoj seriál a opakovanie nedávajú. Veď počkaj!" dopovie a vrhne sa na Corin.

Esme vchádza do miestnosti. „Ajaj, došla šunka a už nemáme ani pivo?!

Esme sklamane zavrie chladničku a z toho sklamania sa vrhne na Ara, ktorý držal v jednej ruke posledné pivo a v druhej ruke drží zmagorenú Corin. Aro vtedy vyľakane prekrúti oči. Maggie povie Esme mama a odíde z miestnosti.

Zatiaľ na izbe číslo tridsaťdva si akurát Homerov otec dohaduje dvojité nočné rande s Renatou a Sulphiciou.

Zatiaľ, čo sa Homrov otec rozhoduje, ktorú si vezme ako prvú, tak sa zatiaľ Renata so Sulphiciou hádali, kto si oblečie tmavo-modrú krajkovanú košielku, a kto si vezme oranžovo-ružovú krajkovanú košielku.

A keďže sa nevedeli dohodnúť, tak si strihli o to, ktorá si prvá hodí kamienkom o košielku. Keď si strihli, tak Sulphicia vsadila na kameň a Renata na papier. A keďže Renata vyhrala, tak si mohla hodiť kamienkom prvá.

Ale predtým, než ním hádzala, tak si označili strany: modrá bola modrá krajkovaná košielka a tá rúžova bola oranžovo-rúžova krajkovaná košielka. Renata hodila kamienok a ten jej padol tak, že má mať oranžovo-ružovú krajkovanú košieľku.

„Vieš čo? Ja ti túto košielku nechám, dobre? A ja si vezmem tú druhú, modrú," povie Renata a falošne sa zasmeje. Sulphicia si pokojne vezme tú druhu košieľku, pretože jej došlo, že Renata je tvrdohlavá a že musí mať posledné slovo.

Vtedy vykríkol Homerov otec, ktorú chce na rande ako prvú, ale skôr, ako to stihol dopovedať, tak akosi zaspal a Renata so Sulphiciou si od radosti vzdychli, pretože ich už nelákal až tak veľmi. Zatiaľ čo Homrov otec prespal svoju možno najkrajšiu noc, na izbe dvadsaťšesť Homer, Edward a Caius obkukovali Bellu, ktorá práve upratovala bordel.  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete 2. časť:

 1
11.11.2012 [18:33]

NatalinkaAliceWhitlock Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dost dobré Emoticon Emoticon

2. martty555
29.09.2012 [16:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
28.09.2012 [16:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!