Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Upír vs. Vlkodlak

firsthunt-ukázka


Má první parodie na TW ságu. Jedná se o pomyslný boj mezi Edou a Jakem. Parodie většinou končí happy endem, ale ta moje končí závažnou nehodou, tak si to přečtěte a uvidíte...
Prosím o co nejvíce komentářů. :-´)
CG ♥

 

Upír vs. Vlkodlak

 

Rozpoutal se boj mezi Edwardem a Jacobem a byl to boj o Bellu…

Edward řekl: „Vyhraje ten, který Bellu víc miluje!“

Začalo to, Jacob se pustil do Edwarda, trvalo to asi třicet minut, odráželi se od stromů, létali vzduchem, bili se, co jim síly stačily a nakonec oba spadli a začali se hádat, kdo spadl později. A pak Jacob řekl: „Zítra, zápas, jen my dva v devět nula nula hodin ráno na Smrtelném útesu!“ Za Jacobem se objevily dva blesky, třesky, plesky!

„Přivedu si publikum!“ řekli oba naráz, podívali se na sebe vražedným pohledem, a pak odešli.

Než šel Edward domů, ulovil dva zajíce a jednoho králíka. Když pak přišel domů, tak v domě bylo ticho, než stačil něco říct, tak na něj Carlisle vyjel.

„Jak sis mohl dovolit takhle si vyrazit z domu a nikomu nic neříct? Zmeškal jsi rodinný lov!“ Edward protočil panenky.

„No a co? Alespoň jsem přinesl večeři!“ Vytáhl zpoza zad králíky, které ulovil cestou domů.

„Jé, tak promiň, že jsem si nenechal ujít skvělého medvěda, na rozdíl od tebe! Ale ne, pan Edward, bude jíst radši suché králíky a zajíce!“ zaječel a koulel očima, jako golem ve výhni.

„Už mám toho až po krk, jak po mně pořád řveš! Nejsem malé dítě!“ Zfialověl.

„Ale někdy se tak chováš!“ A znovu se začali hádat.

„Dost!“ vykřikla najednou zničehonic Esme. Oba dva naráz přestali.

„Že se nestydíte, je vám skoro dvě stě let a chováte se jak malí spratci!“ Vyběhla po schodech a šla do své ložnice, slyšeli jen, jak práskla dveřmi. Hned za ní utíkala Rose, pak Edward odešel najít Bellu.

Jak za ní došel, tak už tam byl Jacob. Edward se v tu chvíli podíval na Bellu, Jacoba, a jen viděl, že ji chce políbit! Ale Edward je hned zastavil, a tak Jacob Bellu rychle políbil na čelo. Pak Edward vyjel na Bellu.

„Proč tě líbá Jacob?“ vybuchnul jako sopka.

„Nejsem tvá žena a navíc, Jacob mi řekl o tom zítřejším zápasu a mně z toho málem vybuchla hlava!“ zaječela nepříčetně.

„Já se na tebe můžu vykašlat, ale neudělám to, protože tě miluji!“ Bella se na něj nechápavě podívala.

„Ty mě miluješ?“ Jako by to neslyšela.

„Ano, miluju tě, tak jako ty miluješ mě, teda doufám!“ řekl už trošku mírněji.

„Samozřejmě, ty můj hlupáčku!“ zavelela a začali se líbat. Ale měli smůlu, Jacob neodešel, stál na stromě sto metrů od nich. Nechtěl, aby ho viděli, ale Edward ho viděl a než se jeho rty s Bellinými setkaly, oba už byli pryč.

Cestou za Jacobem se Edward stavil do myčky aut. Potřeboval nablýskat voskem svou kamennou tvář a naleštit svůj jediný vlas. Z mýdla v myčce se zakuckal, až si málem zlomil vaz, ale také vlas.

Když běžel z myčky na Smrtelný útes, chytila ho panika a běs. Když doběhl na vrcholek, celý zpocený, viděl Jacoba s Bellou na rameni.

Bella křičí, že jí hlasivky neupadnou. Jacob se promění v čivavu a hodí Edwardovi bobek na hlavu. Potom se promění ve vlkodlaka a Bellu přiková ke skále. Boj začíná! A Edwardova rodina přiběhla také na vrchol útesu.

A Carlisle zařval: „Boj začíná, děti!“ Všichni se na něj podívali a pak si Emmett prdnul a rázem se na něj dívalo osm vražedných pohledů.

Začalo se tam lítat, vrhat blesky a odrážet se od skály! Ale pak se Bella osvobodila.

Zakřičela: „Dost, nechci, abyste se kvůli mně prali! To raději zemřu než to poslouchat! To radši zemřu!“ Nevěřícně na ni pohlédli, ale ona seskočil z útesu.

Najednou oba zařvali: „Né, Bello!“

A pak bylo slyšet jen - žbluňk…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upír vs. Vlkodlak:

 1
17.07.2014 [7:05]

venaCullennic moc Emoticon Emoticon

4. dojka
08.01.2013 [18:25]

Promin ale tohle byla ta nejvetsi blbost jakou sem kdy cetla. Ze se nastydis zdeformovat takle nadhernej roman. Je mi z tebe blbe.

25.11.2012 [13:50]

AdeladeDivný ale boží:D

10.07.2012 [20:13]

KatyRzajímavé Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 22.07.2011 [11:49]

dobré Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!