Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » The Secret… Edward Cullen – Midnight Sun

Janicka


The Secret… Edward Cullen – Midnight SunJak mohla vypadat Edwardova posedlost neuvěřitelně vonící dívkou?! Slova vyřčená se často liší od našich myšlenek. Jaké budou Edwardovy skutečné myšlenky na Bellu? Nebojte, dozvíte se! Edward si totiž píše deníček!

The Secret…

Edward Cullen – Midnight Sun

  • Milý deníčku, jsem zpět! Ano, pořád ten samý Edward Cullen. Dnes jsem seděl u oběda a nechával si myšlenkami ostatních - jako každý den - kecat do jídla… Z věčného Ach, ten Edward, je tak dokonalý, mi dočista přestalo chutnat! Jasper s jídlem problém neměl a představoval si spolužačky na talíři jednu za druhou.

Zíral jsem do puklin na zdi a představoval si noty do mé nové symfonie: School forefer… a mračil se nad jejich falešným zněním. Bojím se, že tímhle tempem ze mě Beethowen nikdy nebude. Naštěstí mám svou milující maminku, která tvrdí, ať svůj sen nevzdávám, a je přesvědčená, že jsem ještě mladý a mám všechno před sebou. Nikdy jsem jí o tom neřekl, ale už sto let čekám, až vyrostu… Musí v tom být nějaký háček. Přijdu na to! Časem…

 

  • Ježíšmarjá! Stalo se mi něco zvláštního, poslouchej! Sedím si na hodině biologie a najednou se kolem větráku mihla holka. A v tom se to stalo! Bože, ta vůně! Naposledy jsem takovou cítil jako malý…

Vůně pečených kaštanů. Ty nejchutnější hnědé brikety, jaké jsem kdy jedl. Ta holka byla cítit tak intenzivně, jakoby právě vylezla ze stánku. Okamžitě se mi na ni začaly sbíhat sliny. Celou hodinu jsem se musel kontrolovat, abych touhou nepokousal sousedku - někde jsem četl, že by ji to bolelo. Seděla si v klidu vedle mě, jako kaštan v troubě a já zvažoval možnosti, jestli by bylo hrubé ji okoštovat.

 

  • Mrtvá štěňátka, mrtvá štěňátka, pečená mrtvá štěňátka – Bože, deníčku, já se zblázním! Konečně! Zvoní! A pryč odsuď… Ozvu se později!

 

  • Prý nikde není volno?! Samozřejmě kromě ložnice seňory Copeové… No věřil bys tomu? Já tu mám závažný problém, celý rok po ní nic nechci, vlastně po nikom nic nechci a…

Mám problém! Mám problém, abych jim nesnědl studentku a namísto toho málem sekretářka školní kanceláře snědla mě… A do toho se zase objevil ten pečený kaštan! Bože, měj slitování!

 

  • Deníčku, píšu jen na skok… Jsem na cestě za Carlislem do nemocnice. Pořád ji mám v hlavě jako na promenádě.

Alice mi celou cestu domů rozmlouvala, abych se té nové studentky Belly Swanové neptal, kdeže ji pekly, že tak božsky voní! Dal jsem na její slova a jedu si pro radu za otcem do krevního bufetu.

 

  • Ach, deníčku, už týden ležím na stráni, ve sněhu a hledím do nebe… Hvězdy jsou před mým zrakem podivuhodně skryty a mé oči nacházejí překážku… Můj pečený kaštan má oči! Kaštanově hnědá jezírka…

 

Bože, ta Tanya je zase jednou vtipná. Země se otřásla a já byl pohřben v lavině – půl hodiny mě pucovala na boží svět, z toho dvacet minut spodní část mého těla. Nevím, co hledala, nebo chtěla najít, ale někdo by jí měl vysvětlit, že chlad mužům nesvědčí…

Dalších třicet minut jsem jí vysvětloval, že ani teplo by mi nepomohlo, a můj vojín bude mít pohov další řádku desetiletí…

 

  • „Bude to v pořádku!“ Alicina věta, kterou mě poslední dobou hecuje, abych šel do školy. Když mně se tam tak nechce. Ne, že by mi vadilo ráno vstávat za úsvitu, ale když celou noc, každý den, nemůžete spát, jste ospalí…

A navíc tam bude můj pečený kaštan s očima…

 

  • Ehm, bylo to v pořádku. Tedy relativním! Celý den jsem všechny poslouchal jako záznamník a můj pečený kaštan, zdá se, neumí mluvit. Nikomu nic o mně neřekla – to mě víc než zneklidnilo, urazilo!

 

  • Abych ji znovu nevystrašil svým nejčastějším pohledem ,až tě chytím, tak tě sním,´ jsem se snažil chovat mimořádně lidsky. Ale cožpak to jde, když vám hned na obědě v desertě přistane sněhová koule? Zase jsem se nenajedl!

 

  • Oh! Můj pečený kaštan přeci jen umí mluvit! Nebo alespoň se o to snaží, slyšel jsem ji říct první slovo! A ten zvučný hlásek – jako šumění tisíců spadaných javorových lístků.

 

  • První její věta! „Nevypadá rozzlobeně, že ne?!“ Oh, tak přeci jen si všimla, že bych ji nejradši viděl ladně se převracet na pečící desce za tiché komorní hudby.

 

  • Milý deníčku, tohle bude ještě dlouhá cesta!


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Secret… Edward Cullen – Midnight Sun:

 1
6. betuška
28.10.2014 [19:13]

veľmi podarené...kvôli košíku gaštanov v špajzi máím pochopenie pre edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2014 [14:03]

EmpressBomba Emoticon Emoticon Emoticon Veľká škoda, že to nemá viac častí Emoticon

30.05.2013 [19:02]

Sam2002pečený kaštan??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon naprosto dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [16:02]

KateCarmenCullenPředstavoval jsi ji pečený kaštan s očima. Zajímavý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [23:20]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
10.06.2011 [11:03]

Skvělé,prosím pokračuj.Ještě teď mě boli břicho. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!