Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Setkání s filmovými hvězdami - Hunger games

cbb


Setkání s filmovými hvězdami - Hunger gamesPřináším vám svoji první parodii. Snad se bude líbit. Všechny Vás moc prosím o komenty. Děkuji. :D

EDIT: Článek neprošel korekcí

 

Setkání s filmovými hvězdami - Hunger games

 

Moderátor: Zdravím Vás, vítejte v naší show. Dnes se podíváme na jednu zvláštní rodinu a dívku co přežila v Aréně smrti.

Hosté: (přicházejí na pódium a sedají si vedle moderátora).

Moderátor: Zdravím vás Cullenovi a Katniss.

Hosté: (přikývnou na pozdrav)

Moderátor: Tak nejdřív se představte. Katniss začni.

Jeden záhadný muž z publika: (okouzleně pozoruje Katniss)

Katniss: Ahoj, jsem Katniss Everdeenová. A přežila jsem Hladové hry, kde jsem...

Emmett: (přerušuje ji) Počkat! Jaký chlebový hry?

Edward: (vysvětluje to Emmettovi) Jsou to Hladové hry Emmette.

Emmett: (pomalu začíná chápat) A co se tam jako dělá? Drží se tam hladovka?

Katniss: Ne, dvacet čtyři lidí se zavře do arény, odkud na konci vyjde jen jeden. Je tam hodně zabíjení a krve.

Emmett: (zčernají mu oči) Krve říkáš... (řekne zamyšleně a mlsně se olízne) Jaspere, co kdybychom se přihlásili do dalších ledový her, nebo co to je?

Carlisle: Mám pocit, že tam jdou po dvojicích vždy jen chlapec a dívka.

Emmett: Nevadí. Rose Jasperovi může půjčit ty růžové šaty s mašličkami, že Rose?

Japer: (snaží se vymyslet výmluvu, aby se nemusel převlékat do šatů)

Rosalie: Ani nápad, moje šaty nikomu nepůjčím.

Jasper: (přikyvuje jí)

Alice: Půjdeme mu nějaké koupit (zaraduje se) A když už tam budeme, můžeme skočit ještě pro boty, trička, sukně... (vyjmenovává ještě dalších padesát věcí, co musí koupit)

Jasper: (přestane přikyvovat a s vystrašeným výrazem začne zběsile kroutit hlavou ze strany na stranu)

Emmett: (začne se mu smát)

Alice: Moc se nesměj ty jdeš taky, musíme ti koupit ještě nějaké košile, a když se tak dívám ještě boty a... (zase se ponoří do přemýšlení o věcech, co musí koupit)

Emmett: (přestane se smát a přidává se k Jasperovi)

Esme: (mezi tím se baví s Katniss o architektuře) Takže říkáš, že ta aréna měla tvar obrovské kopule?

Katniss: (přikyvuje)

Esme: Carlisle, už mám návrh na další dům. (raduje se Esme)

Carlisle: (dělá, že ji neslyší a pozoruje publikum)

Muž s publika: (zase pozoruje Katniss)

Moderátor: (je trochu nervózní, že se mu to vymyká z rukou) Ehm, Katniss prý jsi měla velké množství sponzorů, řekneš nám, jak jsi je získala?

Katniss: Svým lukostřelectvím a ohněm na svém oblečení, mám ho teď na sobě, chcete ho vidět?

Moderátor: Ovšem. (zaraduje se, že to konečně nabírá zajímavý obrat)

Katniss: (začne se točit do kola a její šaty začínají hořet)

Publikum: (nadšeně tleská)

Katniss: (přestane se točit, ale šaty dál hoří. Začne hysterčit) Panebože, panebože nefunguje to, já tady uhořím. Pomoc, udělejte někdo něco! (začne křičet, zatímco se oheň dál rozšiřuje)

Edward: (strhne z ní šaty a hodí je pryč)

Šaty: (hoří dál  a pomalu zapalují dřevěné pódium)

Edward: (nevšímá si toho a s černýma očima pozoruje Katniss jen ve spodním prádle)

Emmett a Jasper: (sehnali si popcorn a napjatě pozorují scénu před sebou)

Edward: (přiskočí ke Katniss a začne ji líbat)

Katniss: (dá mu ruce kolem krku a polibky mu oplácí)

Moderátor: (vykašle se na to a jde si sednout k Jasperovi a Emmovi)

Rosalie: (telefonuje Belle a žaluje na Edwara)

Bella: (upíří rychlostí přibíhá do studia, odhodí Katniss a začne řvát na Edwarda) Tak já ti nejsem dost dobrá, že se musíš líbat s nějakou oštěpařkou, nebo kdo to je? Věděla jsem, že si tě nemám brát, asi požádám o rozvod...

Carlisle, Esme, Rose a Alice: (přidávají se ke skupině s popcornem)

Katniss: (omdlí)

Edward: (snaží se uklidnit hysterickou Bellu) Lásko, klid. Já tě miluju, tohle byl jen neškodný polibek.

Bella: (zuří) Já ti dám neškodný polibek, za trest jsi pět měsíců sexu.

Edward: (zhrozí se) Ne, prosím Bello, tohle mi nemůžeš udělat. (klečí před ní na kolenech)

Bella: (ďábelsky se usměje)

Pódium: (chytlo od hořících šatů a pomalu se v ohni rozpadá)

Muž z publika: (doběhne pro Katniss, která je v bezvědomí a zachraňuje ji z plamenů)

Moderátor: (všimne si ohně a ve spěchu řekne) Děkuji dnešním hostům za zajímavý rozhovor a Vám, že jste přišli. Na shledanou příště.

Z reproduktorů: Evakuace! Evakuace! Všichni se dostavte před budovu! Budova je v plamenech! Opakuji. Celá budova je v plamenech!

 

Po skončení show...

 

Cullenovi se vrátili domů. Bella dodržela svůj slib a Edward byl pět měsíců bez sexu. Tu dobu strávila na dovolené na Havaji. Edward ji hned potom, co se vrátila z dovolené,  týden nepustil z postele. Alice s Rose šli koupit Jasperovi šaty a spoustu jiných věcí... Emmett a Jasper v šatech se dobrovolně přihlásili do Hladových her, vypili všechny splátce a stali se vítězi. Esme navrhla jejich nový dům ve tvaru kopule a donutila Carlislea postavit ho. A Katniss si vzala muže z publika, který se jí představil jako Jacob.

 

Konec

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Setkání s filmovými hvězdami - Hunger games:

 1
2. Sem
14.03.2018 [17:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Satu
19.01.2018 [22:38]

SatuAhoja,

poprosím ťa, aby si si opravila perex obrázok, pretože ti nefunguje. Ak by si s ním mala problém, pokojne mi napíš a vyriešime to. Potom môžeš opäť zaškrtnúť "Článek je hotov". Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!