Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Korespondence temna

Official poster - Cullens and Bella


Korespondence temnaDvacet loktů pravého hedvábí, hrst zrzavých vlasů, dva páni temna a jedna zmatená sova.

 

Korespondence temna


S blížícím se soumrakem se nad volterrský hrad slétává hejno vran. Nikoliv z vlastní vůle. Tamní vládce, Aro, se domnívá, že to dokonale dokresluje atmosféru nebezpečně strašidelného hradu. A tak přidělil jednomu z gardistů novou funkci, krmiče vran. Kdyby Demetri tušil, jaké překvapení mu první den téhle práce přinese, určitě by tolik neremcal.

Toho večera ale nesl kýbl s ptačím zobem dost zdrceně. Postavil se doprostřed nádvoří, nabral si hrsti zrní, rozpřáhl je a rezignovaně začal sypat. V tom okamžiku se na něj začalo slétávat mračno černých opeřenců. Připadal si jako strašák do zelí. Akorát s opačnou funkcí.

Ptáci se slétali na zem. Pekelně se už nudil. Proto málem znova umřel vyděšením, když mu jeden z nich přistál rovnou na obličeji.

Pták prudce mával křídly. Demetri se prudce bránil, než konečně pochopil, že se to nebohé zvíře snaží jen dostat dolů. Pustil ho a po řádném prozkoumání zjistil, že se nejedná o vránu, nýbrž o podivně tmavou sovu. Sova si zas řádně prohlídla Demetriho a pochopila, že to nebylo bidýlko.

Kam jsem se to zase dostala, pomyslela si, na místě odpočívadel jim tu stojí mrtvoly. A ještě navíc živé. Byla to ale sova slušně vychovaná, a tak naklonila hlavu v omluvném gestu. Natáhla pařátek se zeleným tetováním a podala upírovi poštu. Když ji zmatený Demetri konečně odebral, odkulhala se na nejbližší klacek.

Gardista vběhl okamžitě do hradu a předal správu svému vládci. A tím nevědomky započal korespondenci zla.

 

Dobrý den,

rád bych si od vaší společnosti objednal dvacet loktů černého hedvábí té nejlepší kvality. Pošlete jej prosím co nejdříve. Je to pro velkolepou událost. Předem děkuji za vyplnění mé žádosti.

Na shledanou, Ten-jehož-jméno-nesmíte-vyslovit

P.S.: Pokud to nebude do dvou dnů, přijdu si osobně pro úroky.

 

Dobrou noc i vám,

zdá se, že váš dopis byl omyl. Naše společnost se běžně nespecializuje na prodej drahého sukna. Nicméně z vašich slov je cítit, že jde o vskutku veledůležitou zakázku. A také, že vy jste velevýznamný zákazník. Proto jsme se vám pokusili vyjít vstříc. Snad vám přiložený materiál adekvátně poslouží.

Největší ze tří

Příloha: Dvacet loktů pravého hedvábí

 

Drahý pane Největší-ze-tří,

Slovy jen těžko vyjádřím své díky za vaši rychlou službu. A také se omlouvám za neschopnou sovu, která tohle způsobila. Chtěl jsem ji potrestat, ale jiná by k vám netrefila. Nenechte ji proto, prosím, pořádně vyspat.

Hedvábí od vás dokonale splnilo službu. Mně ale vězí v mé všemohoucí hlavě, kde jste tolik látky vzali, pokud se na ni nespecializujete? Co vlastně vaše firma nabízí?

Ještě jednou velmi děkuji za službu.

Pán temna

 

Milý „Pane temna“,

nejsme žádná firma. Jsme společenstvo těch nejděsivějších bytostí na světě, totiž upírů. A já jsem jejich vládce. Kdo jste vy, že se dovolujete jmenovat mým postem nejvyššího z temnot?

Nejvyšší z nejvyšších

 

Nejvzácnější příteli!

Snad nejste vy ten vůdce upírské rasy, Aro z Volterry? Tímto žádám o pořádný nocleh a krmení pro svou sovu. Donesla totiž dopis na nejlepší místo, kam mohla. Je mi takovou ctí s vámi korespondovat. Omluvte, prosím, mé podepsání, ale v tomto – tedy mém světě – jsem opravdu Pánem temna já. Jistě už jste o mně také slyšel. Jmenuji se Lord Voldemort. Ale pro vás Tom, příteli. Vždyť jsme si vlastně rovni!

Jak se vám vlastně daří na tak mocné pozici? Doufám, že lépe, než mně.

Snad brzy na čtenou, Váš kolega

Ach tak!

Samozřejmě, že jsem o vás slyšel. Jen mi to nejprve nedošlo. Omluvte mou předchozí drzost. Doufám, že i po tom můžeme být přáteli. Kontakt s vámi mi přijde velmi výhodný.

Rozkázal jsem jednomu z posledních gardistů, kterému ještě zbyl hedvábný plášť, aby se o vaši sovu náležitě postaral. Máme jí být oba za co vděční. Taková milá náhoda.

A jak se mi daří? Nikterak světle v téhle temné noci. Naznačil jste, že vám se snad nedaří. Jak je to jen možné? Nebylo hedvábí dost?

Váš mocný čekající na odpověď

Ach drahý,

kdybyste jen tušil. Byl jsem si tak jistý, že nádherný, hedvábný plášť zabere. Ale ten zjizvenej brejloun se pořád ne a ne nikde objevit! Nevím, jak moc se orientujete v našem světě, ale já jsem ten nejděsivější čaroděj všech dob a on je jen malý kluk. Přesto ho nejsem schopný najít. Už mi to trvá pět dílů. Pomalu z toho začínám šílet!

Ale i vám se snad nedaří? To mě přímo děsí! Napište mi, co trápí vás.

VVV (Váš Věrný Voldemort)

 

Příteli,

jak já s vámi soucítím. I mně dělá problémy jeden takový skrček. Hledat ho sice nemusím, zato nevím, jak ho šikovně získat. Přál bych si ho mít na své straně, víte?

A tak mě, kolego, napadá. Vy máte problém, já mám problém. Vy jste Pán temna, já jsem Pán temna. No, neměli by si dva nejmocnější pomáhat? Vždyť už nějaký velmi moudrý, řecký filosof řekl (a nejspíš to byl můj bratr) - víc hlav víc ví. A uvažte, naše hlavy…

Rozmyslete to, velevýznamný.

AAA (A A Aro)

 

Tak geniální nápad!

Ano, buďme spojenci, bratři, soudruzi! Doteď nám naše světy možná mohly odolávat, ale pokud se spojíme, jistě nebudou mít šanci!

Poraďte tedy, jak mám toho spratka chytit?

On

P.S.: Jak se má sova?

 

Novospojenče,

abych předně odpověděl na vaší důležitou otázku. Sova se má skvěle. Je jí věnovaná veškerá péče. Má žena si ji velmi oblíbila. Dostává výživné lidské maso. Nemusíte mít obavy, nic jí u nás nechybí.

Dále pak mám pro vás radu. Nehledejte ho, ať si najde on vás.

P.S.: Vrátíte nám to hedvábí, když bylo na nic?

 

Velké díky,

že se tak staráte o mé opeřené zlatíčko, když u vás nocuje (Nebo spíš dekuje?). Dovolte mi si hedvábí ještě pár dní nechat. Skvěle se v něm spí.

K vaší radě: To se vám lehko řekne. Ale ten kluk není Chuck Norris. Jsem největší čaroděj všech dob! Jak by mě mohl sám od sebe najít?

Tom R.

Chudáčku,

nemáte to s ním opravdu jednoduché. Hedvábí si samozřejmě ještě ponechte. Tady v něm stejně nikdo nespal. Nevděčníci, už žádné pyžamo k Vánocům nedostanou.

K brejlounovi, to je samozřejmé, že za vámi nepůjde. Musíte ho nějak nalákat. Přitáhnout jeho pozornost. Co má rád ze všeho nejvíce?

Aro V.

 

Dokonalý rádce,

s mými přáteli smrtijedy jsme přemýšleli nad Potterovou oblíbenou věcí a nalezli ji. Ten kluk zbožňuje zrzavé vlasy. Jeho milovaná i nejlepší přítel jsou zrzci. A kočka jeho kamarádky také. Jen nevím, jak zařídit, abych i já měl takovou bronzovou kštici.

Vy víte kdo

 

Přešťástná náhodo!

Svět je malý a o zázraky v něm opravdu není nouze. Edward – to je zase ten můj parchant – zrovinka má bronzově zrzavé vlasy!

Pošlu na něj armádu, nechám ho ostříhat a zašlu vám příčesek.

S trochou štěstí se mu v hlavě rozsvítí, až to divné sundáme, a sám se ke mně přidá.

Balík s parukou čekejte do týdne.

Kdo, vím jen já

 

Balík: Hrst bronzových vlasů Edwarda Cullena

 

Můj skvělý kadeřníku,

nesmírně děkuji. Doufám, že past zabere a brejloun se ukáže. Budu vás informovat.

Váš zrzeček

 

Soudruhu,

jsem rád, že vám sluší. I já dám vědět případné změny ohledně mého problému.

Netrpělivě čekající

 

Drahý kolego,

mám pocit, že došlo k nějakému omylu. Harry Potter se ani po týdnu nedostavil. Za to ale se mi u dveří objevila jistá milá mladá dívenka a sápala se po mně, volajíc jméno jakéhosi Edwarda. Snažil jsem se jí vysvětlit, že není na správné adrese, ale nedala si říct.

Pak jsem si uvědomil, že to vy jste psal o nějakém Edwardovi. Táži se tedy: Není to náhodou vaše?

Pokud ano, rychlostně ji pošlu zpět.

Zmatený, ale nikdy vyděšený.

 

Jen si ji nechte!

Nejdražší! Ani nevíte, jakou mám radost! Ta dívka je Bella. Je to Edwardova celoživotní láska. Když ten trotl zjistil, že mu utekla za jiným jen kvůli vlasům, přišel se přihlásit do gardy! Úplně sám! Náš plán vyšel!

Posílám zpátky sovu a hedvábí si klidně nechejte. Žádná spolupráce se mi ještě nevydařila tolik, jako ta s vámi. Budu vám do skonání světa zavázán!

A Bellu si klidně nechte u sebe taky. Je hloupoučká, máte Edwardovy vlasy, tak vás bude milovat. A na spoustu věcí je určitě moc šikovná. Taková holka se doma vždycky hodí.

Hodně štěstí s tím vaším problémem. Díky vám.

Velešťastný Aro

 

Aro!

Ale co já? Co Harry? Pořád ještě ho nemám a místo toho jste mi nechal na krku tuhle neschopnou semetriku. Zabavila mi hedvábí, chce se odstěhovat někam „za rodinou do Forks“ a vyhnala mi moji sovičku! Takže vám teď musím psát po tlustém holubovi. Toho klidně zabte.

Musíte mi pomoct! Jsem ve vašich rukou!

Už i vyděšený

 

Nafoukaný vládce,

tady Bella Swan. Přestaňte svými dopisy okamžitě obtěžovat mého snoubence. Už vám neodepíše ani řádku. Nechte mě a mou novou rodinu žít v klidu a míru.

Zamilovaní Bella a Edward

Poslední dopis zůstal nikdy nepřečten. Hloupý holub to vzal z Anglie do Itálie přes Ameriku. Protože ještě nikdy neviděl Golden Gate. Ani Hollywood! To mu přece nemůžeme zazlívat. Tam ho i s dopisem lapil mohutný orel. Když si král ptáků sedl, aby v klidu strávil svačinku, skočila po něm puma. Zdálo se, že tím je dopis relativně zachráněn, protože od doby, kdy se dal Edward na lidskou krev, v té lokalitě pumy nikdo neloví. Jenže to by zvíře nesmělo pojít na podivnou chřipku přenášenou mexickými orly. Jeho mrtvé tělo pak v lese rozcupovala jakási obrovská zvířata, nejvíce podobná vlkům.

Jacob se tenkrát po svatební hostině opravdu divil, když vyzvracel cár podepsaného papíru.

Jedno je jisté. Voldyho největší problém už nebyl Harry Potter.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Korespondence temna:

 1 2 3 4 5 6   Další »
51. jjs
04.12.2013 [19:45]

úžasné, sice jsem nemocná, ale z tohle mi vykouzlilo výtlem na ksichtě :D

50. :D
29.10.2013 [20:56]

úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. Lena15
03.04.2013 [22:12]

Lena15Tohle je opravdu úžasně! Emoticon Emoticon Emoticon
hodně jsem se nasmála! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
perfektní! Emoticon

48. HanaŠindelářová
21.09.2011 [17:29]

Tak pravdu tohle nemělo chybu! Chudák Voldík! Knížky i filmy o Harrym Potterovi jsem četla a viděla, ale toto bylo opravdu lepší než cokoliv z toho. Teda alespn doufám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.09.2011 [15:02]

KatariEsmeCullenTak to je teda fakt kruťárnja": Nejvíc tan poslední věta...! Je mi mocinky líto Voldíka...! Včera sem byla v kině na Harrym a tam chudáček dostal přes hubu až z toho chcíp...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.09.2011 [19:58]

kajka007Zase jsi mě nepřekvapila... Zase to totiž bylo úžasné! Smála jsem se jak blbá! Jsi skvělá. Tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Eibie
24.08.2011 [20:22]

Treba toto vôbec komentovať? Skvelé! Emoticon

24.08.2011 [16:21]

Danca11 Směju se jako trotl. Soudruh a zrzeček bodují Emoticon Emoticon Emoticon .
A ještě dodatek: Máš můj hlas o nej povídku srpna Emoticon Emoticon

21.08.2011 [21:32]

JoheeeCullenNo ty kráso! To bylo hodně dobrý! Emoticon Totálně se řežu smíchy a ani nemůžu psát! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. arabek
18.08.2011 [20:40]

arabekNo mám slušnou depku a hledala jsem něco na odreagování. Upřímě? Mít já veselou náladu, směju se, ale vzhledem k tomu, jak se cítím, mi to ani moc vtipné nepřijde. Sorry. Já opravdu nevím. Hezky napsané a pokud bych měla dobrou náladu tak Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!