Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Jeníček a Mařenka

Jak se vidí


Jeníček a MařenkaMilé děti (i ti větší), nastal čas vánoční a s ním přichází i pohádky. Hezky se tedy usaďte a vychutnejte si klasickou pohádku o perníkové chaloupce s naprosto neklasickým obsazením našich velmi dobře známých postaviček.

 

Jeníček a Mařenka

 

To zas jednou skončil školní rok a Billy s Charliem při pohledu na Jacoba, který s hrncem guláše seděl na gauči před televizí a Bella se k němu tulí s polévkovou lžící v ruce, zaskřípaly zuby. Živit ty dva bylo dost nákladné, obzvlášť v Jacově případě.

Nakonec se rozhodli přikročit k drastickým opatřením a na dobu přechodnou, čili do začátku školního roku, je vystrnadili ven. Jacob se sice bránil, když mu Charlie vytahoval ledničku z baťůžku, ale stačilo mu zamávat uzenou kýtou před nosem, odhodit dostatečně daleko od domu a rychle zamknout.

Bella a Jacob se tedy vydali hledat místo, kde přečkají ty dva další měsíce. Bloudili lesem. Za dne i noci. Bella se děsem budila ze spaní, když se okolo rozléhaly podivné zvuky, nenechajíc si vymluvit, že je to velký zlý medvěd. Jacob se při té představě olízl a znovu usnul. Belle se nakonec podařilo i detekovat ty prapodivné zvuky a přestala si z Jacobova břicha dělat polštářek.

Po dvou nekonečných, trýznivých a prohladovělých dnech, kdy sotva ještě dokázali udělat krok. Narazili na krásnou chaloupku. Bella se okamžitě vrhla na malinové keříky a Jacob se cpal švestkama, které už začínaly podezřele zavánět.

"Kdo mi to tam ožírá zahrádku?" ozval se jemný hlásek z chaloupky.

Jacob ztuhnul na místě při závanu podivného pachu od domu. Něco mu to připomínalo, ale jeho mozek nějak odmítal řádně fungovat. Přemýšlel tedy, jak z toho vybruslit.

"To je jen větříček," houkl nazpět, přičemž se mu trochu plantal jazyk.

"Jaku, ty hovado, vždyť víš, že ty ovoce nesmíš!" sykla na něj naštvaně Bella, vykukujíc z maliní.

To už však na zápraží stála zvláštní rodinka, která mu byla také nějak podezřelá. Všichni bledí, krásní a příšerně smrděli. Ach ta paměť. Podrbal se za uchem.

Prohlíželi si překvapeně své dva nečekané návštěvníky a po chvíli se jim radostně zablýskalo v očích.

"Nechcete jít dál, dát si třeba něco k snědku?" zapředl jeden z těch libých hlásků.

Bella okamžitě nechala maliny malinami a za chvíli stáli i s Jacobem před nimi divoce přikyvujíc.

 

Jacob se vzbudil s příšerným bolením hlavy a hned do do nosu uhodil opět ten příšerný smrad. Ležel v kuchyni a po chvíli hledání našel Bellu sedět ve sklepě, spokojeně uždibujíc čokoládového dortu. To mu však o hlavu už břinklo koště, které konečně nastartovalo jeho pevný disk a on si uvědomil co je ta rodinka zač.

Chudáček Jacob musel každičký den cídit celičký dům a ještě vykrmovat Bellu ve sklepě. Všichni Cullenovi chodili pravidelně dolů kontrolovat, jak jim Běluška přibírá a její vůně sládne. Carlisle si připnul na lednici papírek se stupnicí: suché, polosuché, polosladké, sladké, k nakousnutí, kde si to pomalu odškrtával.

Když jednou Jacob načapal Jaspera jak zuřivě ožužlává mříže u Belly, došlo mu, že začíná jít do tuhého. Rozhodl se jednat. Když tedy celá rodina opět opustila dům na jeden ze svých výletů před předčasným Silvestrem a šampáněm bez bublinek, vrhnul se okamžitě k pc a internetu.

Chvilku mu to sice trvalo, ale nakonec našel co potřeboval. Za pět minut měl stažený celý Kill Bill 1. Při vzpomínce na nacpanou Bellu a že ji bude muset asi táhnout na zádech, stáhl raději i dvojku.

Po příchodu Cullenů je nechal ještě trošku vylačnit a pak dálkovým ovladačem pustil video. Zabralo to okamžitě. Celá upírská rodinka se vrhla před obrazovku a s odkapávajícími slinami upřeně sledovali Umu, kterou okamžitě přejmenovali na Jamieho Olivera.

Ani si nevšimli Jacobova plížení se za jejich zády. Neplížil se však k vůli nim, ale k vůli Belle, pod jejíž tíhou se mu podlamovaly všechny čtyři a nadával si za svou skvělou práci při leštění podlahy.

Domů se dostali až o několik hodin později, kde na ně už netrpělivě čekali Billy a Charlie muchlajíc papíry ze sociálky a slibujíc, že už je nikdy nikam nepošlou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeníček a Mařenka:

 1
6. Elča
15.10.2016 [22:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Elča
15.10.2016 [22:29]

Emoticon Emoticon

4. Elča
15.10.2016 [22:29]

Emoticon Emoticon

11.06.2013 [14:52]

GabrielaVespucci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lili
16.01.2013 [14:10]

To je užasný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2012 [20:23]

kiki1Tak tohle je vážně mega... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!