Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Jak si Emmett vyšel na koupák

Že upír!!!


Jak si Emmett vyšel na koupákTak, jak by to dopadlo kdyby se náš Emmettek vyšel na koupaliště?Poslední dobou se nějak nudí, tak přece musí něco podniknout! Potom zanechte komentáře. Děkuji.

Ach jo. Tady je nuda! Ať se něco děje jinak pojedu za rodinkou Volturi jako cirkusák co chce předvádět čísla s medvědy. Jůů, to není špatnej nápad, kolik bych jich naráz spolknul? Z přemýšlení mě vytrhla Alice.

„Emmette Cullene! Ať tě nic takového nenapadne! Stačilo mi to minule. Prý překupník se zvířaty. Haha to se ti povedlo.“ Alice se začala svíjet v křečích a já se mračil na televizi, kde dávali reklamu na nějakej koupák. No jo! To je geniální nápad, Emmettku! Za to se musím pochválit.

Dobře nápad by tu byl, ale jak dostat naši spokojenou rodinku na koupák? Jůů, jednoduchý jak facka! Budu prosit u Bellinky! Teďka ještě najít nějakej velkej pro velkýho Emmáka! Běžel jsem k počítači a tam vyťukal slovíčko bazény.

Hodinu jsem surfoval na internetu a měl při tom soustředěně vyplázlej jazyk jako pes. Už jsem myslel, že usnu, ale probral mě jeden obrovskej bazéňák S tobogány, skluzavky, můstky a takovými atrakcemi. Dokonce tam byl a skákací hrad na vodě! Jéé, bude švanda!

A tady píšou, že se dá pronajmout na celý den! Super na to penízky mám. Takže si zamluvím celej areál. Vyťukal jsem číslo na mobilu, co tam bylo napsaný (aspoň jsem si to myslel) a zmáčkl zelené tlačítko. Rozezněly se nechutné zvuky.

Panebože! Já tam vytočil erotickou linku! Chtěl jsem ukončit hovor, ale moje Rose mě předběhla. Za chvíli jsem měl otisk její ruky na tváři. Fakt to bolelo.

„Ty jeden! Já si říkám, že máš nějakej vybitej kredit! A on si to pán volá na erotickou linku! Dělej, jak myslíš, ale já s tebou do postele nevlezu ani, kdyby tam byl medvěd!“ řekla naštvaně a odešla někam pryč.

„Rosinko!“

No, jak chce! Já jí ukážu! Vzal jsem si mobil a tentokrát už vyťukal správné číslo.

„Prosím,“ ozvalo se z mobilu.

„Haló? Tady Emmett Cullen. Na internetu máte napsáno, že si jde zamluvit celý areál. Co za to chcete?“

„Záleží na tom, na jak dlouho si přejete naše služby a jestli chcete maséry a ostatní pracovníky koupaliště.“

„Ano, pracovníky do toho zahrnuji.“

„Dobrá, bude to stát 324 tisíc celkově. Který den se vám hodí?“

„To si děláte pr…!“ odmlčel jsem se a taky zastyděl.

„Hmm… třeba příští týden v pondělí.“ Zbude mi ještě týden na přemlouvání.

„OK, zaplatíte to na místě. Nashledanou,“ zaklapl jsem telefon a vydal se za Bellou.

Doběhl jsem k jejímu domu a zjistil, že je tam už Edward. No jo no. Jak jinak že? Zaklepal jsem na dveře a Bella mi šla překvapeně otevřít. Raději jsem myslel na Rosalino spodní prádlo, aby Edward nešmíroval. Edward stál za ní a tvářil se znechuceně.

„Ahoj, Bellinko!“

„Emmette, co se děje?“

„Ježíš, nebuď labuť! Nic se neděje, jen si chci s tebou o něčem promluvit. O samotě!“ řekl jsem, když jsem viděl Edwardův nesouhlasný obličej.

„Jinak ti ji unesu a ty víš, že takovou sílu nemáš,“ řekl jsem tajemně.

„To je v pohodě, Edwarde. Proč bych si nemohla promluvit s mým budoucím bráškou?“ Edward po téhle řeči sice zmizel k autu, ale mumlal si pod vousy něco o imbecilovi, a že mi to spočítá. Rychle jsem Bellu zatáhl dovnitř a začal na ni chrlit svoje prosby.

„Bello, doma je strašná nuda! No tak jsem si prostě řekl, že pronajmu bazén na příští pondělí! Musíš mi pomoct přemluvit rodinu, aby tam se mnou jeli!“

„Emmette, ráda bych ti pomohla, ale já neumím plavat! Takže na co, hmm?“ Hmm, no to je teda super.

„Bellinko, prosím!“ řekl jsem, padl na kolena, udělal psí kukuč a sepjal ruce v prosebném gestu.

„Ne!“

„Naučím tě plavat!“

„Ne!“

„Vyvěsím tvoje tampóny po pokoji Edwarda, každý Valentýn!“

„Tak jo!“ řekla mi okamžitě a já už věděl jak na ni.

„Děkuju!“ řekl jsem a objal ji.

„Emmette!“ řekla přidušeně.

„Aha, promiň,“ řekl jsem a pustil ji.

„Bello, já myslel, že je tvůj nápadník Edward a ty kývneš Emmettovi na svatbu!“ smál se Charlie, který nejspíš sledoval celé představení. Bella zčervenala jako rak a chtěla něco říct, když v tom někdo zabouchal (Ano zabouchal!) na dveře. Sakryš, to je Edward. Tohle není dobrý, to vůbec není dobrý! On asi slyšel jen tu větu Charlieho. (Divný, já vím.) No, nic! Je čas se vypařit.

„Bello? Kde máte zadní východ?“

„Žádný není.“

„Dobře, kde máte okno směrem k lesu?!“ řekl jsem netrpělivě.

„V mém pokoji, ale ten je v 1. patře.“

„Věř mi, tahle drobnůstka je mi teď fuk!“ Charlie jen zmateně přihlížel.

„Co se stalo?“ zeptali se oba unisono.

„Edward nejspíše slyšel tu Charlieho větu a teď plánuje, že vyrazí dveře!“ řekl jsem a pádil do Bellinýho pokoje. V tom vpadl do domu Edward.

„Kde jsi, Emmette Cullene?!“ zahřměl.

„Slibuji, že se ti nic nestane!“ Pche! Tomu tak budu věřit! Rychle jsem vylítl z okna a běžel lesem s Edwardem, který už mi čuchal k pr****.

„Nebuď srab!“

„Raději budu srab, než abych měl utrhlou hlavu!“ Takhle to pokračovalo až do večera než jsem to stihl Edwardovi vysvětlit.

„Edwarde? Víš o tom, že ta věta byla myšlena ze srandy? Já jsem totiž Bellu žádal o něco jiného, víš?“ Edward zastavil a já si nevšiml, že je přede mnou strom. Ozvala se ohlušující rána a strom se začal půlit.

„O-ou.“

„Krucinál, Emmette! Pojď rychle na jinou stranu! Ten strom padá na nás!“ rychle jsme tedy odběhli z dosahu a já chtěl spadnout na zem. Počkat něco tu nehraje! Jaktože jsem nespadl na zem? V tom jsem dopadl. Sice ne na zem, ale do jámy plné bahna.

„Sakra! Alice mě zabije!“ Od té doby co jsem upír, se nemůžu starat o svůj život, ale o své oblečení! To je pech, co?

„To si piš, že jo!“ ozvalo se ze shora. To ne! Alice je tady? Bože co mi to děláš! Začal jsem se škrábat nahoru. Edward se mezitím válel po zemi a smál se na celý les. No počkej!

Už jsem chtěl na něj skočit, ale to by se tady nemohla krčit Alice. No, jo! Alice! Začal jsem zběsile utíkat, ale to mi nepomohlo. Když jde o oblečení je Alice k nezastavení. Popadla mě a doslova mě odtáhla k nám domů do sprchy.

„Osprchuj se, jinak tě zabiju!“

„Dobře, svůj život riskovat nebudu.“ Potom jsem se tedy vysprchoval a Alice mi připravila nové oblečení. Potom jsem zjistil, že je to vlastně převlek za křečka.

„Alice? Kde mám oblečení?“

„Žádné oblečení nedostaneš! Hezky si to oblékni!“ nakazovala mi za zavřenými dveřmi. No co, jak jsem řekl, svůj život riskovat nenechám. Oblíkl jsem si to a šel za Alice.

„Emmette, ještě jsem zapomněla na tohle!“ řekla posměšným tónem a hned mi podávala umělé zuby.

„Alice! Prosím ušetři mě!“

„Ušetřil jsi snad to značkové oblečení?!“

„Ne,“ řekl jsem smířeně.

„No, tak vidíš! Tak si to vezmi!“

„Fajn!“ řekl jsem a vzal si to. Jakmile jsem přišel dolů, celá rodina se mi začala smát. Dokonce i Rose! Potom mě začali fotit a já jsem musel pózovat. Druhý den moje fotky vyvěsili na nástěnku a já je musel nechat, jinak by mě Alice zabila.

Už byl čtvrtek odpoledne a já to ještě neměl domluvený. Fajn, jsem blázen! Jdu jim to říct.

„Rodino! Pojďte prosím semka dolů!“ Všichni se seběhli a já nevěděl jak začít. Tak to zkusíme takhle.

„Edwarde, Jaspere, Carlisle! Víte o tom, že máte moc hezký košile?“

„Jo, víme,“ řekli unisono.

„Alice, Esme, miláčku! Víte o tom, že máte nádherně upravené vlasy?“

„Jo, víme,“ řekli opět unisono.

„Fajn, Emmette! Nech toho vlezdoprdélkování a radši řekni o co jde?“ Udělal jsem pohled štěněčích očí a chystal se začít.

„Fajn, zamluvil jsem jedno extra velké koupaliště na pondělí! Kdo jde se mnou?“ nikdo se však nehlásil. Takže musím začít u Rosinky.

„Rose? Ty mě nemáš ráda? Prosím!“

„No, tak jo!“ řekla a postavila se za mě.

„Edwarde? Bella souhlasila s tím, že pojede! Nechceš být náhodou s ní?“ Chvíli nad tím bloumal a nakonec svolil.

„Dobře! Ale jenom kvůli Belle!“ řekl a postavil se taky za mě.

„Esme! Já budu jinak nešťastný!“ řekl jsem a zároveň u toho vzlykl.

„To bych nikdy nedopustila!“ řekla a vrhla se mi kolem krku.

„Carlisle! Ty bys tam nechal jít Esme samotnou?“ Carlisle se okamžitě přišoural k nám.

„A ty Alice! To by sis nechala ujít předvést jedinečné plavky?“ Alice se rozzářili očíčka a okamžitě šla i s Jasperem ke mně.

„Super! Zítra musíme jet na nákupy!“

„Nééé!!!“ vykřikli jsme.

„To chcete jít nazí? Zajímalo by mě, kdo z vás má plavky?“

„Já mám!“ zvolal jsem a narychlo si oblékl pytel z odpadkového koše.

„Úůůů! Emmette, nerada ti to říkám, ale esme tam dneska uklízela bobky po zajících.“

„Fůůj!“ Rychle jsem z něho vyskočil, ale to jaksi nepomohlo. Po těle jsem měl různej humus a smrdělo to.

„Fajn, porada se ruší! Alice zítra můžeš na nákupy, ale jenom na 10 hodin a já se jdu vysprchovat!“ Potom už jsem běžel do koupelny. Vzal jsem si broskvové mýdlo. Za 3 hodinky jsem to měl dole a mýdlo bylo na padrť. Hihi. Potom jsem si sedl opět k televizi a čekal na spásu.

„Jde se nakupováát!“

„Alice!“ řekli jsme všichni zmučeně i s Bellou která byla zase u Edwarda.

„Žádné ale! Hezky pojedeme všichni! Na plavkách jsem se ještě nevyřádila! A Esme? Nemohla bych prosím dostat hodinku navíc?“ Potom už tu řeč podtrhla jenom štěněčím pohledem.

„Ale to víš, že jo zlato!“

„Mamííí! Já to nepřežiju!“ Protestoval jsem.

„Hmm kdo tady chtěl jet na koupaliště?“ ptala se sebe sama Alice.

„Já,“ řekl jsem sklesle.

„Tak vidíš! Jedem!“ Potom už raději nikdo neprotestoval. Celá ta doba se vlekla strašně pomalu. Nakonec si Alice, Rosalie, Esme a Bella zvládli vybrat plavky. Potom se vybíralo nám, chlapům. Jasper si vybral jako první. Potom jsem následoval , Carlisle a Edward. Schválně jsem se na Edwarda zazubil, aby měl co závidět. Ten jenom zavrčel. Domů jsme dojeli utahaní a mátožní.

V pondělí jsme jeli hned z rána, abychom si to užili. Alice byla naštvaná, protože jsem zapomněl na počasí, ale to nevadilo, protože celý den bude pod mrakem, ale teplo.

„Tak jsme tady.“ Řekl jsem spokojeně a běžel na recepci i s hotovostí.

„Dobrý den, přejete si?“

„Já to tady mám zamluvené tak jdu platit.“ Ten na recepci se začal řehtat.

„Co je? Volal jsem vám přece!“

„Promiňte, ale nikdo nám skrze rezervaci nevolal.“

„ No to je super! Dobře tak mi dejte 8 lístků na celý den.“

„Mám zahrnout ještě nějaké atrakce?“

„Ano, všechny,“ řekl jsem a zazubil se. Nevšiml jsem si, že přišla Rosalie.

„Mého manžela si nevšímejte! Je to pako! Viď emmette?!“ řekla a dupla mi na nohu. Recepční s ní začal flirtovat, ale to jsem mu zatrhl hned, jak nasadil svůdný úsměv.

„Tak jo, lístky máme, ale nějak nedostali můj telefonát, takže tady budeme s ostatními.“ Jediný kdo z toho měl radost, byla Bella. Šli jsme se převléknout. Chlapi jsou jako vždycky první a tak jsme na ně čekali. Už nás to štvalo. Najednou jsem si všiml, že tady není Edward. Prosím, ať nešel tam, kam si myslím! Takže šel. Šel jsem po jeho stopě do šatny holek. Najednou se ozval pískot. Holčičí pískot. Se slinami v puse jsem mezi nimi proběhl. Dále vedl pach Edwarda na záchody. Otevřel jsem jednu kabinku, ale tam si nějaká holka vyměňovala tampón. Okamžitě jsem zavřel a tentokrát otevřel tu správnou. Bella s Edwardem se tam muchlovali.

„Tak co vy dvě hrdličky?“ Okamžitě se od sebe odtrhli.

„Emmette! Já tě fakt zabiju! Byl jsem v tom nejlepším!“ zakřičel Edward a já raději utíkal ven. Potkal jsem ostatní i s holkama.

„Fajn kdo první uteče Edwardovi, vyhrál!“ Všichni se okamžitě rozutekli a já jsem běžel směrem k tobogánu. Edwarda jsem už neviděl a tak jsem se v klidu posadil. Najednou jsem uslyšel dětský hlasy.

„Hele, nechceš je s náma?“ otočil jsem se a za mnou stáli 3 pidi kluci.

„jasně!“ zavolal jsem okamžitě. Nasedli jsme teda na tobogán a jeli. Já musel jet první, abych na ně dole nespadl. To by to asi nepřežili. Takhle jsme blbli nejméně 1 hodinu, potom mě to už nebavilo a tak jsem šel za ostatníma. Nejdříve jsem uviděl Alice.

„Jé, Alice! Co děláš?“

„Učím plavat děti!“ řekla s hrdostí. Až teď jsem si všiml těch dětiček, co opakují po ní pohyby.

„Já chci taky!“

„Dobře, ale nezkaž mi je!“

„Neboj!“ Všiml jsem si, že se tady někde vzala Bella a tak jsem ji zatáhl k nám.

„Tak děcka! Začněte skákat a mávat rukama jo?“ Všichni udělali, co jsem řekl. Najednou tam byla voda jen po kotníky.

„Juj, ono se to vyprázdnilo!“ Pohledem jsem hledal další volný bazén. Jediný tady byl 3 metrový. No co! Tak jdem! Aspoň se jen tak nevypustí.

„Děcka, jelikož jste tu vodu vyšplíchali z bazénu, tak jdem tam.“

„Ale pane Emmette! To je 3 metrový bazén!“ řekl jeden prcek.

„To zvládneme!“ řekl jsem. Potom už nikdo neprotestoval a šli jsme tam. Uložil jsem jim úkol dělat skoky. Po 5 minutách se vynořilo 1 dítě z 20. V tom přiběhl naštvaný Edward.

„Kde je Bella?“

„Tam dole! Učím ji plavat!“ Edward zkoprněl a skočil do vody šipku. Vytáhl nahoru všechny děti, ale Bella nikde.

„Neboj! Někde tam bude!“ řekl jsem. On jenom nasadil vraždící pohled a vrhl se zpět do vody. Zatím jsem rozdýchal všechny děti. Edward se vynořil i s Bellou, která měla vypláznutý jazyk. Položil ji na zem a začal masírovat její srdce.

„Bello! Neumírej mi!“ To už jsem raději šel pryč a narazil na Rose.

„Rose? Co děláš?“

„Nevidíš? Procházím se.“

„Jé! Můžu Taky?“

„Samozřejmě!“ řekla a přitáhla si mě k sobě. Takhle jsme chodili 30 min. a najednou mi někdo podkopl nohy. Já jsem i s Rose spadl do vody.

„Já tě zabiju, Emmette!“ Rychle jsem vyběhl z vody a zpozoroval Carlislea.

„Carlisle? Co tady děláš? Můžu se přidat?“

„Skáču do vody šipky a ano můžeš se přidat!“

„Juchů!“ vykřikl jsem a vyskočil vysoko z prkna. Asi jsem se odrazil moc, protože jsem prorazil tobogán a ten se s třísknutím blížil ke mně.

To už jsem se ale ponořil do vody a provrtal do země dalších 5 metrů. Nemohl jsem se provrtat zase nahoru. Konečně jsem uviděl světlo a zjistil, že je celé koupaliště na padrť. Celá rodina na mě byla naštvaná a já jsem musel rychle zdrhat domů.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak si Emmett vyšel na koupák:

 1
2. LoLík
04.09.2011 [21:50]

Hej ..se asi počurám :D

1. Kim
03.09.2011 [16:37]

Kim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To bylo dobrý - nasmála jsem se.
Ten začátek byl super, jak Emmett volal na tu erotickou linku... no a na tom koupališti... Emoticon Emoticon
Je to prostě pako!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!