Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Emmett a Snape - 4. kapitola - Nová televize


Emmett a Snape - 4. kapitola - Nová televizeJak vyřeší Emmett nedostatek televizí v jeskyni? Nechce se překvapit.

A zase zpátky do jeskyně, ať to aspoň vypadá, že dodržujeme dějovou linii:

Emmett a Snape sedí na sedačce a dívají se na televizi, která je samozřejmě taky nakreslená na stěně.

„Mně už to nebaví. Proč je tam pořád Počasí?“ zamručel Snape a chopil se dálkového ovládání, které bylo ve skutečnosti jenom kámen, ale komu by to vadilo?

„To není počasí, ale peříčko. A jestli to přepneš, tak ti urvu hlavu, vydlabu ti mozek a z tvé lebky si udělám popelník,“ zavrčel Emmett výhružně… Snape zhnuseně odhodil ovládání a založil si ruce pod svými prsními implantáty, které dostal o Emma k jejich třídennímu výročí.

„Mně to nebaví…“ zase zamručel a strčil si do pusy jeden z Emmettových speciálních muffinů s pískovou příchutí.

„Tak se dívej na něco jinýho,“ okřikl ho Emmet. „Ale už buď konečně zticha!“

„Nemáme další televizi,“ mručel Snape dál.

„Tak si ji nakresli!“ vypěnil Emmett a hodil po Severusovi křídou, která ho bohužel zasáhla do čela a Sevík padl v mdlobách k zemi.

„A přestaň už konečně chlastat, potom se ani netrefíš na postel…“ zamručel si Emmett pro sebe a zase věnoval plnou pozornost telce.

 

Mezitím uprostřed hlubokého lesa nešťastná Popelka zavřená ve chlívku čeká na svou věznitelku:

„Mařenko?“ pronesla ježibaba úlisným hlasem. „Dej mi prstíček, ať zkusím, jestli už jsi dostatečně vykrmená“

Popelka procítěně zařvala, že ohluchl i Perníček, který byl v chlívku uvězněný spolu s ní.

„Já nejsem Mařenka, ale Popelka, mám to i v občance a pro ten prstíček by sis musela skočit ke King Kongovi ty stará senilní krávo!“ zaječela na nebohou čarodějnici. Pak použila chvat, který se naučila v karate a hlavou prorazila stěnu z perníku. Což nebylo až tak složité, protože perník je jak známo velmi nestálá sypká hmota.

Ježibaba jen pokrčila rameny. „A co ty Jeníčku? Ty mi dáš prstíček?“ zamumlala jeho směrem, ale Perníček už byl v trapu. Zbyl po něm jen jeho pečlivě opatrovaný cukrový knoflíček.

„Haranti nevychovaní, Asi si nepřečetli ten scénář,“ zaprskala baba Jaga a se šíleným smíchem odcházela na záchod.

Jeskyně – Bouřka – Tma jak v ******

Mezitím, co blesky křižovaly oblohou a sem tam zahřmělo, Emmet se choulil znechucenému Severusovi na klíně a při každém zahřmění vyletěl jak čertík z krabičky.

“Severusi, já mám strach” zakníkal přiškrceným hláskem a strčil hlavu Snapeovi pod plášť, čímž nyní náramně připomínal pštrosa, když strčí hlavu do písku. Severus si pomyslel něco o duševním strádání a pro jistotu si hodil nohu přes nohu a mírně se odtáhl. Rozhodně něchtěl riskovat, že příjde o svůj věneček v tak odporném prostředí, vedle kterého by jeho příjemně zatuchlé sklepení vypadalo jako Dysneyland. A tenhle 4% upír byl schopný všeho.

“Neslintej mi na koleno” zavrčel příkře Severus namísto nějakého chlácholení a přemýšlel, jestli na nemrtvého účinkují kletby tybu avada kedavra.

“Sevíku? A nemohl bys něco s tou bouřkou udělat? Když jsi ten...no, ten tentononc” zahuhlal Emmet zpod pláště a kdyby mu šlo vidět do obličeje, šlo by vidět, jak k němu téměř zbožně vzhlíží s plamínkem naděje v očích.

Severus se na chvíli zamyslel. Nakonec se něžně usmál (nutno podotknout, že když se Severus něžně usmívá, malé děti omdlévají a starým lidem selhává srdeční sval) a poplácal Emmeta na místě, kde tušil jeho čupřinu nastřelených hnědých vlasů a když se chystal k dalšímu plácnutí, napřáhl se, sbalil ruku v pěst a co nejsilněji uhodil. Když uslyšel praskání kosti a následné žuchnutí, jak tělo dopadlo na zem, div blahem neroztál.

“Tak, a teď tě bouřka nebude ani v nejmenším rušit” pronesl spokojeně Snape a odešel si opláchnout ruce v nejbližší dezinfekci.

Transylvánie – Drákulova ložnice

“Jsi naprosto nemožný!” zavřeštěla jedna z Drákulových nevěstek, (ty sličné dámy, které se tak rády věsí hlavou dolů, ano) Mariška se jmenovala, a mrštila po pánovi všech upírů urvaným sloupkem z postele.

“Jak chceš zplodit armádu nemrtvých, když mi nejsi schopný udělat ani jedno děcko?!” zasyčela, zapnula si podprsenku značky “Vampirella´s secret”  a s hrdelním zavrčením (a také s ukázkovým prásknutím dveří) opustila pokoj. Drákula si schoval obličej do dlaní a dal se do zoufalého pláče. Myslel si, že když má srdce chladné a tvrdé jak kámen, tak, že po požití modrých tabletek to bude platit i o dalších částech jeho těla...

 

Akatsuki základna – o sedm dní později

Poněvadž už téměř všichni démoni byli uloveni a Hidan neměl jakýkoliv zájem se na lovu těch ostatních nějak podílet a také proto, že je Hidan nesmrtelný, tudíž nemusí jíst ani pít, se doposud válel v obýváku na pohovce z ikey a díval se na nějaký porno kanál se zaměřením na sadomasochistické praktiky. Možná by se díval i doteď, kdyby televize nezačala zrnit a následně se na ní neobjevil záběr na studnu, kterou jste již mohli vidět v kruhu 1, kruhu 2 a jestli natočili kruh 3, tak i v kruhu 3.

“Do pr*ele s nimi, zase se to se*e, pos*aný satelit” zabručel náš silně nábožensky založený ninja třídy S a popadl ovládání. Bohužel zapomněl, že zhruba před třemi dny se pomalu začínal nudit a tak ovládání rozebral, samozřejmě měl nyní místo přístroje, který sloužil na obsluhu televize, pouze hromadu součástek.

Hidan si po zjištění ověřil, zda nezapomněl všechny nádávky a kletby, které se kdy naučil a po třech hodinách intenzivního klení se s tou studnou konečně smířil (Ne, Hidana opravdu nenapadlo, udělat těch pár kroků a prostě to přepnout na televizi) a díval se, co bude dál.

Chvíli se nic nedělo, problém začal, až z televize tekla voda.

“Kakuzo, Kisame ti do*ebal televizi!” zařval okamžitě Hidan na celou základnu, aby všem bylo jasné, že v tom nemá prsty a čekal Kakuzův příchod. Tahle televize byla jediná Kakuzova investice do jejich základny a vlastně, nějaká investice vůbec za posledních devadesát let, takže očekávál, že se Kakuzu (nebo jeho horní končetiny) přiřítí zhruba za tři sekundy. Nic. Ticho jak v hrobě.

“Co to má ku*va znamenat?” rozhořčil se Hidan a už dokonce zvažoval, že vstane a půjde se podívat, co je s jeho kumpány, avšak, na obrazovce se něco změnilo. Někdo začal vylézat ze studny.

Hidan tomu nevěnoval žádnou pozornost, dokud se Samara nezačala sápat z televize ven.

“Zemřéééš” zachroptila, když se konečně svalila na podlahu a zhluboka oddychovala. Pobyt ve studené vodě jí nedělal zřejmě dobře.

Hidan ihned ožil.

“Tak to ty si ta ku*va, co mi před týdnem volala? A ještě nám sviníš zem, do Jashina!” nemeškal ani sekundu a už měl v ruce svou věrnou kosu, smetl z ní pár červotočů a udělal bojový postoj. Samara neměla daleko k pláči. Když jí Hidan o pár sekund později usekl nohu, rozplakala se naplno.

 

Rozhovor Barbie a Kena:

 

“Ach Kene! Máš tak krásnou růžovou košili!”

“Ach Barbie! Máš tak krásné růžové šaty!”

“Ach Kene! Máš tak krásné blonďaté vlasy!”

“Ach, to ne Barbie! Ty máš krásné blonďaté vlasy!”

“Ach, Kene!-” a v tu chvíli tam přišel Sweeney Todd a oba dva je hodil do pece.

 

Dr.House:

Gregory House se dokulhal k tělu, vrhl po něm znaleckým okem a začal čmárat na svou oblíbenou tabuli, kterou odkoupil od zdejší mateřské školky a pravil: “Diagnóza: pacient je podchlazený, trpí špatným prokrvováním, ztuhlé tělo, nehmatatelný tep, udělejte mu biopsii a udělejte testy na všechny omamné látky a jedy”

“...ale pane doktore-”

“žádné ale, Foremane, udělejte, co říkám!”

“...ale my jsme na pitevně”

 

 

Přepychové sídlo Cullenů:

 

Bella Swanová seděla v bílém křesle na bílém koberci v bíle vymalovaném obýváku hned naproti Alice v bílých šatech s bílýma vlasama. Einstein byl momentálně v módě.

„Eddie mně konečně požádal o ruku!“ prohlásila Bella pyšně a strčila Alici pod nos svou oteklou bílou ruku s okousanýma nehtama. Na malíčku se jí skvěl diamantový prsten, který Edward vyhrál v soutěži jedlíků. Sice ho tam narvala jen horko těžko, ale nakonec se jí to s pomocí Edwarda přece jen povedlo.

Než však Alice mohla dát najevo své dlouho nacvičované překvapení, před Bellou se zjevila Glumova plešatá palice.

„Miláášeeek!“ protáhl zasněně a snažil se Belle stáhnout prsten. Ovšem dostat ho z napuchlého prstu nebylo tak snadné, tak urval Belle celou ruku, strčil si ji do bezzubé držky a bílýma dveřma zdrhl z místnosti.

„zase překousal řetěz…“ postěžovala si Alice vykulené Belle a vydala se do pokoje najít svou GPS navigaci.

Uprostřed sexu mezi Jena-Claudem a Anitou:

„Drž to pořádně, nebo ti fláknu!“

V hračkářství, zase jiná Barbie a Ken:

„Hi, Barbie.“

„Hi, Ken.“

„Do you wanna go for ride?“

Ken se však projížďky nedočkal, protože Barbie z jedoucího auta ulovil „Bezedný“ Edward a jel s ní do Mc Donaldu oslavit své vítězství.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmett a Snape - 4. kapitola - Nová televize:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!