Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Ehm, Ness, tvoje máma...

kris


Ehm, Ness, tvoje máma...Hele, podle mě to není vtipný. Ale "jeden člověk" mě přemluvil, abych to dala do parodií. Je o tom, jak Jacob řekne Renesmé, že miloval Bellu. Tak si to užijte! =)

Vypravěč: Nessie je na světě už třicet let, a jak se slíbilo, po sedmi letech přestala růst. Miluje Jacoba, se kterým má mít co nevidět svatbu. Jednoho dne si chce Ness vážně s Jacobem promluvit...

Renesmé: *přijde za Jacobem, který se zrovna cpe řízky* Lásko, musíme si promluvit.

Jacob: *má ohromnou radost z toho, že má tolik řízků a ignoruje Renesmé*

Renesmé: *vztekle vezme talíř s řízky a hodí do sebe tři řízky najednou* Už vnímáš?

Jacob: *je naštvaný, že mu zbylo jen devět řízků a raději se dívá Renesmé do výstřihu* Ano.

Renesmé: *zasměje se jeho pohledu* Dobře, musíme si totiž promluvit o něčem důležitém.

Jacob: Dobře, povídej.

Renesmé: Jacobe, jak moc jsi miloval mámu?

Jacob: *vyvalí oči, nechápe, kde se Renesmé tohle dozvěděla* Já tvoji mámu nemiloval, kde si na to přišla, prosimtě?

Otevřou se dveře a tam stojí Bella a Edward. Vědí, o čem se tady baví a chtějí to Renesmé vymluvit.

Renesmé: *je zděšená, jak rychle se tu hromadí upíři a raději se jde pojistit, že Emmett s Rosalie si stále hrajou na louce, rychle se vrací a je jí špatně z toho, co viděla* Jak asi? Nejsem blbá.

Bella: *nechce, aby Renesmé věděla o jejím vztahu s Jacobem* Prosimtě Renesmé, máš halušky? Nebo ses zase dívala na Simpsonovi?

Renesmé: *hrdě* Ano, dívala jsem se na Simpsonovy. Dávali díl, jak si můžete vyměnit mozek se svým příbuzným.

Bella: *už nic nechápe* Co to tady plácáš? Vždyť ten díl dávali před měsícem!

Renesmé: To jo, ale ten lektvar na výměnu mozků se dělal hrozně dlouho.

Edward: *vysokým sopránkem* Tak už se přestaňte hádat!

Bella a Jacob: *smějou se Edwardovu hlasu, když ale vidí, že se Renesmé nesměje, je jim to divné a oba najednou promluví* Co se děje, Renesmé?

Renesmé: *hlubokým, mužským hlasem* Sakra, všechno jsem pokazila. Navíc, vy dva mluvíte jako jeden.

Bella a Jacob: *nechápavě zírají*

Jacob: *zrovna myslí na to, že Bella líbá trošku lépe naž Renesmé*

Renesmé: *zakřičí* A dost! Jacobe, jakto, že jsi mi to s mojí mámou neřekl?

Bella: *konejšivě* Zlatíčko, máš halušky. Pojď si lehnout.

Edward: *sáhne Belle na obličej a v duchu na ni křičí vysokým sopránkem*

Bella: *nechápavě zírá na obrazy, které jí Edward ukazuje* Edwarde, jakto že máš tu schopnost, kterou má Renesmé?

Edward: *pokrčuje rameny*

Renesmé: Tak odpoví mi někdo?

Jacob: Renesmé, co to tady plácáš? Já tvojí matku nikdy nemiloval.

Renesmé: *ječí* Lžeš! Jak mi to můžeš dělat?

Bella: *ví, že by Jacob za chvíli řekl pravdu a chopí se vysvětlování* Renesmé, to vůbec není pravda, pojď si dát radši vodku.

Renesmé: *stěží odmítá vodku* Ne! Okamžitě mi řekněte pravdu! Jak mohlo dojít k tomu, že jste se do sebe zamilovali?

Jacob: *nevydrží být déle od řízků, a proto chce mít celou tuhle konverzaci za sebou* Jak asi? Fotr si dal jedno pivko, hned se opil a rozešel se s mámou. Tak jsem se do ní zabouchl, když tu se taťka vrátil a byl naštvanej, že sem tu. Tak radši letěl do Itálie s úmyslem se opálit. Ale bohužel mu nedošlo, že každý, kdo žil za první světové války, se v Itálii stane středem pozornosti a bude jako chodící discokoule. Takže mamka se o něj nechtěla dělit a násilím ho dovezla domů. Pak sem přišli ty mláďátka, kterých se všichni tak hrozně báli. Potřeboval jsem Bellu utěšit, aby se nebála, a tak jsem se s ní muckal. No a pak mi dala kopačky.

Bella: *teprve teď pozná, že byl Jacob včera v hospodě* Ale takhle to vůbec nebylo!

Renesmé: *naléhá* Tak jak?

Bella: *povzdychne si* Jak tě mohlo vůbec napadnout, že jsem milovala Jacoba?

Renesmé: Vždyť vám to tady říkám celou dobu! Já si udělala ten lektvar, aby jsem si mohla s někým vyměnit mozek. Táta čte myšlenky, tak jsem si vzala jeho. No, a zjišťuji, že líbáš, mami, lépe, než já!

Edward: *pokývá hlavou* Tak proto ten krásný sopránek.

Bella: *je nešťastná* Dobře, měla jsem Jacoba ráda, stačí?

Renesmé: *utírá si slzy* Víš, já si z vás jen udělala srandu. Nevěděla jsem, že je to pravda.

Bella, Edward a Jacob: *nechápavě zírají*

Jacob: A jak ses dozvěděla tu mojí myšlenku?

Renesmé: Moje úřední tajemství. *tajemně se usměje*

Edward: *stále sopránkem* A co ten můj hlas?

Renesmé: Promiň, ale asi ti bude špatně. Ke svému plánu jsem potřebovala, aby jste si mysleli, že ty máš můj hlas a já mám tvůj. Takže jsem do tebe hodila jedno pivo, a tohle ti to provedlo s hlasem.

Bella, Jacob a Edward: *dvě hodiny stojí bez hnutí*

 

Bella: *obejme Renesmé kolem ramen*

Edward: *radostně si zpívá operu, protože se mu zase vrátil hlas*

Jacob: No, tak už je konec? Umírám tady touhou sníst ty řízky... *láskyplně se dívá na talíř s řízky*

 

Hele, lidi, já nikdy nebyla schopná vymyslet něco vtipného. Podle mě to celé není vtipný, ale podle některých lidí to vtipné je. Tak jsem teda zvědavá, co na to řeknete vy.

Shrnutí



 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ehm, Ness, tvoje máma...:

 1
26.02.2012 [10:10]

ank24asmála ale né moc ale moc pěkné ale nechápu ty mozky Emoticon Emoticon Emoticon

19.11.2011 [15:41]

AlicinkaCullenHaleNeříkám, že jsem se smála pořád, vlastně jsem se zasmála jen jednou, ale za to skvěle. :-) Mě rozesmál ten důvod Edwardova hlasu... prej: "Dala jsem i jedno pivo a tohle ti to udělalo s hlasem..." Emoticon Emoticon Emoticon

19.11.2011 [15:29]

Feelaechodící discokoule Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2011 [19:00]

MortelJá se u toho moc nesmála ,ale jinak to de. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!