Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 7. kapitola

1


Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 7. kapitolaAhojte, sme radi, že sa predchádzajúca kapitola páčila! Dúfam, že sa bude aj táto, aj keď sa v nej nič nedeje. Ďakujeme za všetky komentáre, veľmi potešili! Cullenovcom príde list... Od koho? Súvisí to nejako s blonckami? Pekné čítanie želajú Šialené Bloncky. :D

7. kapitola: Párty?! Kde?

 

Bobo:

Konečne sme došli domov. Celú cestu som bola zavesená do toho jebača Damona, pretože bol fakt neodolateľný. Ten jeho kamoš vyzeral trochu teplošsky, ale Sisse sa páčil. Ona má rada také typy, veď aj Edík a Alec sú takí. Vbehli sme oknom do obývačky a všetci sme si sadli na gauč pred tú obrovskú plazmu. Sissa sedela Stefanovi v lone... Ach, snáď sa s ním nevyparí za chvíľku hore do izby...

Aj keď, lepšie ako Edo. Ja by som si tiež dala povedať tuto s Damonom.

„Odkiaľ pochádzate?" opýtal sa Carlisle.

„Z Talianska," povedal Damon.

„A vy ste bratia?" opýtal sa Edo.

„Samozrejme, že sú bratia, čo si nečítal Upírske denníky?" vybehla som naňho.

„Čoby nie, čítal."

„Ty hovädo, ty si čítal môj denník?" vypískla Alice a vrazila Edovi facku.

Ja a Sissa sme sa rozrehotali.

„Nie tvoj, Alice..."

„Snáď nie môj!" skríkla Rosalie a tiež sa chystala vraziť Edovi.

„Ááá!" zakričal Edo a odbehol preč.

Haha, tak mu treba! Zrazu niekto zazvonil a všetci sme sa pozreli smerom na dvere.

„Ja otvorím," povedala Esme a postavila sa.

Otvorila dvere a stál tam poštár. Podal jej nejaký list a rýchlo bežal preč. Esme sa vrátila aj s listom a podala ho Carlislovi.

„List z Volterry, čo to tak môže byť?" pýtal sa sám seba.

„Jééj, Aro nám píše," zachichotala sa Sissa.

Carlisle roztrhol obálku a vybral z nej papier.

„Hmm, pozýva nás na oslavu svojich narodenín."

„Bude páááárty!" vypískla som. So Sissou sme začali šialene pobehovať po obývačke.

„Hej, okamžite si sadnite! Skôr ako niečo rozbijete!" skríkla po nás Esme. Vyplazila som jej jazyk a začali sme sa so Sissou naháňať.

„Dievčatká, poslúchajte ma!"

Obe sme sa začali strašne rehotať a Sissa, ako bežala v tých obrovských štekloch, zakopla a preletela cez sedačku. Skončila v Edovom náručí. To by nebolo až také zlé, keby cestou nezachytila keramickú vázu a nezhodila ju aj s poličkou. No a ešte k tomu si zlomila opätok. Zase...

Váza dopadla s rachotom na zem a rozbila sa. Na ňu ešte dopadla aj polička, ktorá sa tiež zlomila.

„Sissa!" vyštekla Esme.

„Môj opätok!“ vzlykla Sissa.

Sissa sa rozrevala kvôli zlomenému opätku a ja som sa začala rehotať. Ostatní si nás nevšímali. Teda, snažili sa...

„Čo teda s tou Volterrou?" opýtal sa Carlisle.

„Ideme tam!" vypískla som.

„No vy dve isto nie!"

„Ale áno, Alec ma potrebuje!" vzlykla Sissa.

„Moja, on sa s tebou rozišiel, ak si nepamätáš!" pripomenula som jej.

„To je jedno, vyspím sa s ním a bude to v poriadku!"

„A so mnou sa kedy vyspíš?" opýtal sa Edo.

„Fuj, ona nespáva s tisícročnými panicmi!" zasiahla som do debaty.

Edo na mňa škaredo zazrel a odišiel do svojej izby. Sissa stále oplakávala svoju topánku a Esme vázu.

„Povedz mi niečo o sebe,“ usmiala som sa na Damona a prehliadla som si ho.

„Tak, čo ti poviem... Som čarovný!“  Mrkol na mňa a ja som sa skoro roztopila. Strácala som sa v jeho očiach a začínala som mať hriešne myšlienky, na ktoré hneď reagoval Edward nejakým divným zvukom.

„Kedy je tá Arova oslava?“ opýtala sa Alice.

„O týždeň,“ povedal Carlisle. „Ale píše, že máme prísť skôr.“

„Ja si nemám čo obliecť!“ vypískli Rosalie aj Sissa naraz.

„A preto musíme ísť na nákupy!“ zvýskla nadšene Alice.

„Aj letenky treba zohnať,“ dodala Esme.

„Koľko ich mám zabookovať?“ opýtala sa Rosalie, keď otvárala notebook.

„No ideme my všetci,“ začal Carlisle a ja som mu skočila do reči.

„My tiež!“

„Bobo,“ napomenul ma ten peroxidový upír.

„Otec, nerieš to, zoberme ich so sebou,“ povedal Edo.

„Konečne si povedal niečo múdre a zmysluplné, chlapče,“ pochválila som ho a on sa zaškeril.

Carlisle si porazenecky povzdychol a mávol nad nami rukou.

„Aj my chceme ísť!“ ozval sa Damon.

„A kam?“ opýtal sa zmätene Stefan.

„Na párty do Talianska, braček.“

„Aro vás nepozval,“ poznamenal Edward.

„Nebuď múdry, fešáčik,“ povedal protivne Damon a otočil sa na Rosalie a Sissu.

„Cicušky, dve letenky pre nás,“ mrkol na ne.

Sissa sa začala rehotať a Rosalie naňho zavrčala.

„No, ty budeš riadne divá,“ povedal Damon a premeral si Rose. Potom prešiel pohľadom na Emmetta a opýtal sa:

„Aj v posteli je taká divá?

„Niekedy, keď ju naštvem,“ povedal pobavene Emmett.

„Vrrr, Emmett, dosť!“ skríkla Rosalie a nahnevane sa postavila zo sedačky. „Dnes večer nič nebude!“

„Fuuu!“ zasmial sa Damon a ja som bola z jeho úsmevu mimo. Doriti, čo sa to deje? Nikdy nie som až takto mimo z nejakého chlapa. Čo som ja Sissa?!

„Ju to prejde,“ šepol Emmett a mávol rukou.

„Tak koľko tých leteniek?“ ozvala sa Sissa.

„Veď zrátaj, ty blondína!“ povedala som jej a ona na mňa zazrela.

„Ide aj Bella?“ opýtal sa Edo. On je vážne debil.

„Neviem, chceš ju vziať?“

„Však zoberme, bude sranda,“ mykol plecom Edward.

„Takže to bude... rovných dvanásť!“ vypískla Sissa hrdo. Bože, blondína! Ešte že nás je len dvanásť, lebo si nie som istá, či vie rátať aj ďalej. Ale to je jedno, aj tak ju mám rada.

„Vieš vôbec ako sa to rezervuje?“ doberal si ju Emmett.

„Jasné, že viem, veď čo som ja? Technicky maximálne zaostalý Carlisle?!“ rozčuľovala sa Siss.

„No dovoľ?“ vyštekol peroxid. Emmett a ja sme sa brutálne rozrehotali, až tak, že som sa skoro zadusila.
Sissa sa zapozerala na notebook a začala rezervovať letenky.

„Ja ti s tým pomôžem, aby si náhodou niečo nepoplietla, zlato,“ povedal Edo, sadol si vedľa nej a pohladil ju po stehne. Vôbec mu nevadilo, že z druhej strany je na ňu natlačený Stefan.

„To šteklí,“ zachichotala sa.

Usmievala sa na Edwarda aj na Stefana a oni dvaja sa prebodávali pohľadom. Tá bloncka nikdy nebude mať núdzu o chlapov... Každý po nej ide...

Keď boli rezervované letenky, Alice povedala, že sa idú zháňať šaty. Všetky baby dotiahla do áut a chytila aj mňa, keďže som sa jej nestihla skryť. Rútili sme sa do Seattlu dvestovkou, kým chlapi zostali doma.

Jedine Edo šiel za Bellou a Jasper zbehol na lov.

 

Sissa:

Dnešné nákupy s babami boli dokonalé! Všetky sme si ich úplne užili a kúpili sme si krásne šaty na oslavu do Volterry, ktorá sa bude niesť vo veľkom kráľovskom štýle. Ja som si kúpila princeznovské ružové šaty, Rosalie krásnu bordovú róbu, Alice mala smaragdovo zelené, vpredu kratšie a vzadu dlhé, Bobo si vzala dlhé tmavomodré s vlečkou a Esme si kúpila krásne broskyňové korzetové šaty. Budeme všetky prekrásne a čarovné, chlapi z nás budú mimo a to je hlavné!

Samozrejme, kúpili sme si aj peknú spodnú bielizeň a rôzne nočné košieľky. Bobo takéto veci nemá rada, ale Alice ju donútila, hihi. Potom sme sa boli s Bobo najesť, lebo predsa len sme ešte ľudia. Snáď sa to čoskoro zmení, chcem byť mladá a krásna navždy!

Práve som sedela na zadnom sedadle medzi Rosalie a Esme a všetky sme boli šťastné. Baby určite rozmýšľali, ako ich chlapi zareagujú na novú bielizeň.

Cesta zo Seattlu nám ubehla rýchlo, ale keď sme prišli domov, bolo už dosť neskoro. Alice zaparkovala svoje Porsche v garáži a všetky sme prešli do domu. V obývačke nesedel nikto, okrem Emmetta s veľkou kyticou krásnych červených ruží.

„Rosalie,“ oslovil ju hneď ako sme vošli. „Pre teba, láska.“

Podal jej kyticu a ona si ju vzala. Chvíľu naňho nepekne pozerala, no potom sa žiarivo usmiala.

„Milujem ťa, Rose,“ šepol a pobozkal ju.

„Ach, ty máš také šťastie, že mám dobrú náladu a novú bielizeň!“

Emmett sa na ňu prefíkane pozrel, zdvihol ju do náručia a potom sme počuli až tresknutie spálňových dverí. Esme odišla za Carlislom a Alice šla odniesť tašky do svojej izby. Ja a Bobo sme ostali v obývačke.

„Oh, už bude pol jedenástej, pôjde CSI New York!“ vypískla Bobo, hodila sa na gauč a zapla telku. Sadla som si do kresla, vyzula som si štekle a vyložila som si nohy po ťažkom dni.

„Sissa, dones niečo z kuchyne,“ povedala mi Bobo, kým horlivo prepínala programy.

„Mne sa nechce, zavolaj si Esme.“

„Esmeee!“ zakričala Bobo na celý dom.

„Čo vám prinesiem, dievčatká,“ usmiala sa na nás starostlivo.

„Niečo nezdravé!“ zasmiala sa Bobo.

Esme nepochopila, ale odišla s jemným úsmevom a vrátila sa s cereáliami, čipsami, sendvičmi a inými vecami.

„Ďakujeme,“ pousmiala som sa.

„Ah, konečne som našla ten kanál. Boha, prečo idú ešte nočné správy?!“ hovorila Bobo. „Ale, Sissa, kukaj, to je zas o našej slovenskej vláde a vtipných politikoch!“ vypískla. „No kurva, čo zas riešia?!“

Chvíľu sme obe hľadeli na obrazovku.

„Čo ti jebe?! Gorily v parlamente, hahaaa, to sa len na Slovensku môže stať!“ rehotala sa a ja som sa k nej pridala.

„Čo sa deje, baby?“ opýtal sa Edward, keď vošiel do obývačky.

„Jak sa má retard?“ vypískla Bobo so smiechom a obe sme sa znova rozrehotali.

„Ha-ha,“ povedal sarkasticky Edward a sadol si na gauč k Bobo.

„Nie, zaberáš mi tu miesto!“ povedala Bobo a odtlačila Edwarda preč.

Edward pretočil očami a sadol si na operadlo môjho kresla. Usmiala som sa naňho a on mi úsmev opätoval. Edward je celkom zlatý. Oprela som sa o neho a on ma pohladil po líci.

„Čaute, bloncky a upír!“ zasmial sa Damon, keď aj so Stefanom vošli dnu.

„Ahoj,“ povedala Bobo a hodila na Damona zvodný pohľad. No ja tú bloncku nespoznávam! Ona je k chlapom vždy hnusná a sarkastická...

Damon si sadol vedľa nej a objal ju okolo ramien. Stefan si sadol do prázdneho kresla a Edward sa naňho uškrnul. Spolu sme pozerali telku a ani som neregistrovala, ako rýchlo beží čas. Klipkala som očami, lebo som ich nevládala udržať otvorené. Zrazu som zaspala a potom som pocítila na sebe ľadové ruky. Rozhliadla som sa okolo seba a už som nebola v obývačke. Bola som v Edwardovej izbe a ležala som v jeho náručí.

„Koľko je hodín?“ opýtala som sa rozospato.

„Pol jednej.“

„Idem sa prezliecť do pyžama.“ Vstala som, zaliezla som do kúpeľne a obliekla som si sladkú ružovú košieľku z Victoria´s Secret. Umyla som si zuby, prečesala som si vlasy a dala som si na xicht pleťovú masku. Zabudla som si ju zmyť a vrátila som sa do izby.

„Waaa!“ vykríkol Edward, keď ma uvidel.

„Waaa!“ zvreskla som, lebo ma vydesil.

Vtom som sa uvidela v zrkadle a zvreskla som ešte raz. Vrátila som sa do kúpeľne a zmyla som si masku. Potom som zhasla a šla som naspäť do izby. Vkĺzla som k Edwardovi pod perinu a on si ma pritiahol k sebe. Pozrel sa pod perinu a uvidel, že som v košieľke. Stmavli mu oči a v tom zabudol, že je zadaný. Jedným prstom stiahol ramienka a priložil svoje pery na môj krk.

„Premeň ma," šepla som.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 7. kapitola:

 1
5. bellinka127
05.10.2015 [11:31]

Škoda ze slovensky... hůř se to čte

4. ANNA
27.02.2012 [14:15]

Emoticon Emoticon Emoticon

3. ?.?
26.02.2012 [20:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.02.2012 [12:36]

ElenaCullenJen tak dal Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ella
26.02.2012 [12:35]

hezkéééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonhonem dalšííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!