Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 6. kapitola

Alice


Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 6. kapitolaAhojte, po nehorázne dlhom čase sme späť s našou paródiou Blond Disaster! Áno, áno, zase sa v škole nudíme, tak píšeme... čo z toho, že maturujeme, sranda musí byť! Neviem, či si na túto paródiu ešte pamätáte, ale to blonckám nevadí, haha! Táto kapitola je dosť dlhá a pribudnú tu dve nové postavy. Tak príjemnú zábavu želajú dve šialené blonďaté slečny :D.

Ak by vám to naozaj nič nehovorilo a hľadali by ste ostatné kapitoly, ušetrím vám čas a dám sem linky. Bolo ich len päť.

1. kapitola2. kapitola3. kapitola4. kapitola5. kapitola

 

 

6. kapitola: Baseball, ta ňe?

 

Bobo:

Začala som sa zobúdzať a začula som čudné zvuky. Aha, to je len Emmett! Kurva, čo mi robí?! Dotkol sa môjho viečka a nadvihol ho.

„Hmm, asi spí, ale prečo sa tvári ako sfetovaná? Čo jej dal Carlisle?“

„Nie je sfetovaná, to sú tvoje gény, brácho,“ povedal Jasper.

„Čo ti jebe?“ povedala som.

„No, a je v poriadku,“ skonštatoval Carlisle.

„Ta, kde je Sissa?“ opýtala som sa.

„U mňa v posteli,“ povedal Edo.

„Ti jebe?“

„Nie, u mňa v kúpeľni. Poslala ma preč odtiaľ... musela sa prezliecť a upraviť,“ povzdychol si  Edward.

„A vy čo ste robili?! Vyspala sa s tebou?! Ta, dúfam, že si jej nič nezlomil, ani nebude mať žiadne modriny, lebo potom ti ja zlomím väzy, ty tisícročný panic!“ kričala som po ňom.

„Nie, nedala mi...“ povedal smutne Ed.

„No máš smolu. To keby si vyzeral ako Kellan Lutz, tak by ti dala, ale takto, prosím ťa, pozri sa na seba.... Takto ti možno dá akurát tak Bella, aj to len z ľútosti...“

„Ahojky, upíri!“ Doskackala do miestnosti Sissa.

„Čau, bloncka!“

„Dobré ráno, dievčatká!“ Prišla aj Esme. „Ako ste sa vyspinkali? A čo vám urobím na raňajky?“ pýtala sa nás milo. Mne sa zdvihol žalúdok, keď som si spomenula na jej včerajšie jedlo, ale Esme pokračovala.

„Alice bola kúpiť nejaké cereálie, mlieko, jogurty, rožky, vajíčka...“ To neznelo až tak zle...

„Tak ja si dám cereálie s mliekom,“ povedala som a postavila som sa z postele. Pomaly som dostúpila na tú boľavú nohu a bolelo to oveľa menej ako včera, ale ešte som to cítila. Pomaly som došla do kuchyne. Za mnou išli Sissa, Esme a Edo. Sadli sme si so Sissou za barový pult a Esme vybrala cereálie Fitness, Sissine naj.

„Aww, moje obľúbené!“ potešila sa Sissa. „S nízkotučným mliekom izbovej teploty, prosím ťa.“ Esme prikývla.

„A Cookie Crisp tam nemáš?“ ozvala som sa.

„Hmm, obávam sa že nie...“ povedala Esme.

„Nie?! Ako to, že nie?! Veď to má doma každý americký debil!“ rozkričala som sa. Esme obávane vytiahla Cini-Minis.

„To je fajn.“ Usmiala som sa.

Esme nám zaliala cereálie mliekom a začali sme jesť. Edward sa na nás vyjavene pozeral.

„Ty čo čumíš?“ vyjela som po ňom.

„Fascinujúce...“ povedal Edward.

„Debil!“ Pretočila som očami a jedla som ďalej. Chvíľu sme jedli potichu a potom došli do kuchyne Emmett a Jasper.

„Hej, bloncky!“ Zasmial sa Emmett.

„Dedooo!“ vykríkla som a so Sissou sme sa rozrehotali.

„Krásny deň je dneska! Čo by ste povedali na to, keby sme si išli zahrať baseball?“ Usmial sa na nás.

„Dobrý nápad!“ povedala som. Predstavila som si, ako naháňam Edwarda s baseballovou pálkou v ruke.

„Bobooo!“ Pozrel sa na mňa káravo Ed a ja som mu vyplazila jazyk.

„Ale, ale, deti!“ Pobavene krútila hlavou Esme.

„Tak, baby, rýchlo dojezdte, mám pre vás nové oblečko na baseball,“ povedala natešene Alice.

Sissa okamžite pustila lyžicu, nechala jedlo ako bolo a bežala za Alice. Bohaaa, bloncka...

Pomaly som dojedla Cini-Mini´s a mlieko som tam ako vždy nechala.

„Zlatko, to mliečko nevypiješ?“ opýtala sa ma Esme a skúmala mlieko v miske.

„Bleee, čo siii?!“

„Ale veď to je výživné a je tam veľa vápnika.“

„To aj v tých cereáliach.“

Už nemala, čo k tomu, tak zobrala misku a otočila sa k drezu. Nevidela, že tam stál Edo a ako sa otočila, tak sa zľakla a vyliala naňho mlieko. Edwardove tričko bolo zrazu mliečno-škoricové, haha! Tak mu treba.

„Och, Edward, prepáč mi to...“ Esme vzala handru a začala ho utierať.

„To nič, Esme.“

Ja som sa začala strašne rehotať. Esme utierala Edwarda, ale to mlieko stekalo nižšie a nižšie, a nižšie...

„Oh, ehm, prepáč...“ povedala ospravedlňujúco Esme a položila handru..

„Ta, ja to dokončím, muhehehe!“ Postavila som sa. Zobrala som drátenú kefu a začala som ňou čistiť Edwarda... tam. On na mňa len civel a ja som sa rehotala. Ako som to tam šúchala, zrazu sa mu nejako zväčšil objem gatí. Tak toto bolo zabité. Nevedela som sa  prestať smiať. Na Edwardovej tvári sa začali objavovať rôzne ksichty ako keby... no ... ehm... však viete. Nepáčilo sa mi, že mu stojí, a tak som chcela, aby sa vrátil do „pôvodnej polohy“, hehe! Tak som ho tou drátenou kefou jebla po jeho malom kamarátovi... teda, ktovie či malom... ehm! Keď som ho buchla, vykríkol a zdrhol preč. Vyprskla som do smiechu a Esme celý čas len zírala. Nevedela som sa prestať smiať. Zrazu do kuchyne prišla Sissa v baseballovom oblečení. Mala čierne tenisky, bielo-čierne podkolienky, tmavomodrú minisukňu so šortkami, sivý vrch a tmavo modrú šiltovku. Vlasy mala v cope naboku. Bolo to fajné, konečne nevyzerala ako Barbie.

„Bloncka, čo sa tak rehoceš?“ opýtala sa ma.

„Mojaaa, práve som skoro urobila Eda!“ Rehotala som sa.

„Rukou či ústami?“ opýtala sa.

„Kefou!“ Zasmiala som sa.

„Čo tiiii???“ Rehotala sa. „To ako?!“

Obe sme sa nepríčetne rehotali.

 

Sissa:

Ty kokso, to akože kefou?! Môže to byť zaujímavé. Som zvedavá, či Edo aj striekal, hihi! Ako sme sa rehotali, došla trochu naštvaná Alice, zdvihla Bobo a odniesla ju do izby.

Ja som zatiaľ išla do obývačky. Sadla som si na sedačku oproti Rosalie a bavili sme sa o rôznych veciach. O chvíľu došli dole ostatní upírkovia aj s Bobo. Zobrali sme veci na baseball a vyrazili sme.

 

Na pľaci:

„No pekne...“ povedala Bobo.

„Chichichi!“ zachichotala som sa.

„Tak, rozdeľme sa do tímov,“ povedal Carlisle.

„My budeme Team BLOND!“ vypískla som a pricucla som sa k Bobo a Rose.

„Ja budem radšej len rozhodca,“ povedala Esme.

„Fajn, tak čo tak, že ja, bloncka, Carlisle a Alice budeme jeden tím a Rosie, druhá bloncka, Edo a Jazzi budú druhý tím. Okej?“ navrhol Emmett.

„Tak dobre,“ prikývol Carlisle. „Poďme hrať.“

„Ehm... a akože... s kým som?“ opýtala som sa.

„S nami.“ Usmiala sa na mňa Rose.

Prikývla som a rozdelili sme sa. Začali sme hrať. My sme sa rozostavili po ihrisku a od nich išla na pálku Bobo. Jasper jej nadhadzoval. Snažil sa brať ohľad na to, že je človek, ale to pri jeho zapálení pre hru ... no, neviem neviem, hihi! Hodil loptičku a Bobo netrafila.

„To nič, blondína,“ zakričal Emmett, „ale sa sústreď.“

Jasper hodil druhýkrát a Bobo odpálila! No neverím! Ty kokso, jak to dokázala? Aha, blbci majú šťastie, hih! Ale nieee...

„Supeeer, beeež!!“ vykríkol Emmett a Bobo sa rozbehla.

„Nieee! Na druhú stranu!“

Bobo sa rozrehotala a rozbehla sa na druhú stranu. Bežala a bežala, ale už to bolo jedno, pretože Edward už dávno držal loptičku v ruke.

„Ha!“ vykríkol Ed.

„Sa neposer! Nabudúce ťa trafím do rozkroku!“ povedala Bobo. Potom sme sa vymenili. Došiel druhý tím a na pálke som zostala ja. Nadhadzoval Emmett. No waaa! Hodil loptičku, ale letelo to priamo na mňa! Pustila som pálku a s výkrikom som odskočila. Emmett a Bobo sa začali rehotať.

„Ale, ale, Emmett, toto sa neráta! Naschvál si to namieril na Sissku,“ protestovala Esme. „Choďte nadhadzovať niekto iný! Alice, zlatko, môžeš?“

„Jasné.“

Alice sa vymenila s Emmettom a nadhodila mi. Predstavte si, že som trafila. Ale to už je jedno, že kam... hihi! Chudák Emmett, loptička ho trafila do jeho citlivého miesta... Ooops! Odtiaľ sa odrazila a trafila Carlisla do hlavy.

„Auuu, ona ma vykastrovala!“ pišťal Emmett a válal sa po zemi.

„Božeee, však si predsa nejaký upír...“ povedala som.

„Hej, ani to tak nebolí,“ vyskočil na nohy.

„Hrajme ďalej!“ vypískla Bobo.

„Stop!“ vypískla Alice.

Všetci sme skameneli a upíri hľadeli niekam do diaľky. S Bobo sme sa na seba hodili nechápavé pohľady a začali sme v sebe dusiť smiech.

„Idú sem Volturiovci?“ šepla som Bobo.

„Žeby? Aro a spol?“

„Psst!“ sykol na nás Edward a Bobo mu vyplazila jazyk.

Zrazu z hmly vyšli dvaja upíri. Mali tmavé vlasy a riadne vypracované postavy. Pozrela som na Bobo, ktorá na nich zízala a vyzerala ako vypatlaná.

„Kokos, oni sú jakí jebaví!" vypadlo z nej.

Obaja mali oblečené čierne rifle a košele, na ktorých im chýbalo pár gombíkov. Kráčali smerom k nám a boli neskutočne sexi!

„Zdravím!" povedal jeden z nich. „Nehľadáte náhodou ďalších hráčov?"

„Ale áno!" horlivo prikyvovala Bobo.

Ten jeden na ňu mrkol a na mňa sa usmial ten druhý. Waaa, preboha, ako vyzerám? Dúfam, že dobre. Usmiala som sa a on už kráčal ku mne.

„Ahoj, som Stefan Salvatore!" povedal a prehrabol si vlasy.

„Ja som Sissa," povedala som s priblblým úsmevom na tvári.

„A ja som Damon Salvatore," povedal ten druhý.

Carlisle si odkašľal a prehovoril:

„Ja som Carlisle a toto je moja rodina. Moja dokonalá manželka Esme, moji nepodarení synovia Emmett, Jasper a Edward, moje otravné dcéry Rosalie a Alice a dve šialené blondíny Sissa a Bobo."

„Haha, milé!" zasmial sa Damon. „Rodinka upírov..."

„Nie, nie... Blondínky nie sú upírky... Ak by ste sa chceli napiť," povedal Carlisle a s Bobo sme naňho škaredo zazreli.

„Sklapni, peroxidový vyciciavač!" povedala Bobo a obe sme sa šialene rozrehotali.

Carlisle sa na nás nepekne pozrel a na tom sa rozosmial Emmett. Bobo podišla k Damonovi a začala s ním flirtovať. Obzrela som sa na Stefana, ktorý na mňa zíral, a tak som od Rosalie prešla k nemu.

Carlisle navrhol, aby Stefan a Damon išli k nám. Obaja s tým súhlasili, a tak sme sa vybrali domov. Ja, samozrejme, zavesená na Stefanovi, ktorý na mňa hádzal smajle. Raz sa na mňa zapozeral a vrazil do stromu. Reakcia bola jasná, s Bobo sme sa tak rozrehotali, až nám tiekli slzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blond disaster alebo dve ryšavé bloncky a Cullenovci - 6. kapitola:

 1
8. vivi299
25.02.2012 [0:04]

a teraz je tu tých smajlikov menej ja to nechapem :(( Emoticon Emoticon

7. vivi299
24.02.2012 [18:28]

tych smajlikov je asi moc ale to mi zblbol pc :)

6. vivi299
24.02.2012 [18:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. vivi299
24.02.2012 [18:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. ella
23.02.2012 [10:19]

hezkééééééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem dalšííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. johny4445
22.02.2012 [21:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja nemôžem... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To s tou kefou a potom tí sexi Volturiovci alá Stefan a Damon Saôvatore... Emoticon Emoticon Emoticon Je super že znova v tejto poviedke pokračuješ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. TSD
22.02.2012 [20:56]

TSDjo hodně jsem se nasála Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ZuzunQa
22.02.2012 [20:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!