Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Alice a malé zvířátko


Alice a malé zvířátkoTahle povídka je o Alice a její závislosti na nakupování. Je to moje první povídka, takže doufám že se Vám bude líbit. Nepohrdnu pochvalou a ani kritika mi nevadí!!! Příjemné čtení přeje Kachna.

„Ahoj!" řvala Alice už ode dveří.

„To byste nevěřili, co jsem dneska objevila na nákupech... Hádejte, můžete třikrát!"

„To fakt netuším, asi nějaké skvělé oblečení?" hádal Edward.

Ne, ne."

„Boty?" zkouší Emmett. Ovšem také chybně.

„Nový kadeřnický salón?" tipla si i Rosalie.

„No tak, lidi, vy mě vůbec neznáte. No, představte si: Jdu po nákupním středisku a co nevidím? Úplně nový, mnou neobjevený obchod se zvířátky! Tak jsem si řekla: Když už jsem tady, tak se aspoň podívám. Tak jsem se procházela uličkami a najednou se zastavila u jednoho teraria. Podívám se dovnitř a tam byl naprosto neodolatelný křeček! Tak jsem si ho koupila," ukončila Alice své vyprávení, z kabelky vytáhla krabičku s jejím Maxíkem a sklidila tak udivený pohled ostatních členů rodiny.
„Ale, Alice, kde teď bude spát? Snad ne u nás v ložnici?!" polekal se Jasper.
„No a kde jinde? Myslíš, že ho nechám spát na chodbě? Podívej, dokonce jsem mu koupila skvělou klícku," řekla a vytáhla z kabelky výborně vybavenou klec plnou domečků, ruliček a prolézaček.
„Já se chci jenom zeptat, jak si nacpala tu klec do té kabelky?" zeptal se Edward s pohledem upřeným na miniaturní kabelku zavěšenou na rameně Alice.
„To je o cviku, to nepochopíš," opáčila s úsměvem.
„No a Maxík bude spát v ložnici. Je ti to jasné, Jaspere? A jestli se ti to nelíbí, tak budeš na té chodbě spát ty!" ukončila Alice svou řeč a všem bylo jasné, že rozhovor skončil. Potom vzala Alice klícku, Maxíka a vesele odskotačila po schodech nahoru do ložnice.
„Mě čeká noc," povzdechl si jen Jasper a poté všichni propukli v dlouho zadržovaný smích.
Ráno
„No, ahoj, Jazzíku, jakpak ses vyspal?" provokoval Emmett s tím svým stupidním úsměvem.
„Hádej!!! Bylo to strašný! Ten křeček pořád jenom piští a pije a močí a piští a pije a močí!!! A to nepočítám, jak u něj Alice seděla do půlnoci a učila ho panáčkovat. Bože, já myslel, že umřu."
„Dobré ráno!" Kdo jiný než Alice. Jenom ta umí po ránu řvát na celý dům.
„To byla ták perfektní noc. To by se upír divil, jak je ten křeček talentovaný. Představte si, že jsem ho za 4 hodiny naučila panáčkovat. Jenom do toho strašně pil a potom pořád močil. Ale to je detail. Byl prostě skvělý," rozplývala se nad tím svým křečkem.
„No jo, skvělý," prohlásil ironicky Jasper.
„Dneska odpoledne pojedu nakupovat. Dlouho jsem nebyla."
„Né, vůbec. Jenom včera, předevčírem a taky ve čtvrtek, ve středu a..."
„Pšt!!! Tolikrát to zase nebylo!" ohradila se Alice dotčeně.
„Jasně, nakupovat si byla jenom včera..." musel si rýpnout i Edward.
„Edo!"
„No tak, Alice, takhle mi neříkej. Víš, že to nemám rád," obhajoval se teď pro změnu Edward.
„Někdy si říkam, s kým já to vlastně žiju," zamumlal si pro sebe Emmett.
„No s kým, s partou upírů!" zasmál se Jazz.
„No nic, já pojedu," prohlásila Alice a zvedala se.
„Ale, Alice, chtěla jsi jet až odpoledne a je jedenáct ráno," upozornil Alice Edward.
„Aha, to je jedno, nakupování nepočká," řekla Alice a vyběhla z domu.
„Ona se z toho nakupování jednou zblázní," poznamenal Jasper.
„Pozdě, kámo, pozdě," dodal Emmett.
Odpoledne
„Ahój!" Kdo jiný než stará, dobrá Alice.
„No ták, nemůžeš se aspoň jednou nepřiřítit do domu jak uragán? Kdo má furt spravovat ty dveře?" posteskl si Edward.
„Ale když ti něco koupím, tak jsem ti dobrá, co?"
„Jestli myslíš tu bílou košili se soby, tak tu sis mohla klidně nechat."
„Tak tobě se nelíbila? A to jsem ji pro tebe sháněla skoro měsíc. Chtěla jsem aby sis na mě vzpomněl pokaždé, když si ji vezmeš do školy."
„No nevím, nevím, kdo by ji nosil," potichu zamumlal Emmett.
„Jestli si myslíš, chlapče, že jsem to neslyšela, tak jsi na omylu. A neboj, už pro tebe mám vyhlídnutý jeden perfektní svetr."
„Svetr? Vždyť víš, že svetry nenosím. Potom se potím a nevábně voním," chtěl zaprotestovat Emmett. Ale pozdě, věděl, že svetr už má na Vánoce jistej.
„A málem bych zapomněla. Hádejte, co jsem koupila Maxíkovi? I když ne... nehádejte," řekla Alice tajemně a vytáhla z tašky krabičku.
„Malou Nininku!"

„Né!!! Křečka už né!" zařval Jasper, ale pozdě. Nina byla právoplatným členem rodiny. A po Maxíkovi a Nině taky Ben, Charlie, Miky, Tailes a Melinda. Holt takhle to dopadá, když někdo objeví nový obchod se zvířatky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice a malé zvířátko:

 1 2   Další »
20. Liss
10.01.2015 [19:27]

Lisschudáčik Jasper :D:D

01.07.2013 [20:02]

sabiiiikParáda :D chudák Jasper Emoticon Emoticon

23.11.2012 [23:57]

TwimelleKdyž Alice najde někde zapadlej krámek se zvířátky, tak se všichni musí držet... Alespoň, že skončila jen u křečků. Emoticon Emoticon

Jinak si dokážu představit, kdyby ten krámek objevil Emmett... Emoticon Emoticon Emoticon

04.02.2012 [19:53]

Agule99supeeeeer! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. saiima
04.01.2012 [15:06]

Technický problém: upíři nespí. jinak super! Emoticon

15. Jacobka
20.11.2011 [18:24]

Hej Kachni, to je úplná bomba!
Ale je fakt že jak se Jazz zeptal jak se Emmettt vispal tak je to fakt trochu divný protože upíři nespí, ale v parodii to může být jinak, ale jinak fakt super!
Padám smíchy na zem!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. LucííS
10.10.2011 [20:54]

neeeeeeeej uuuužasnějšii je mi ale líto Jazziho ale je to uuuužasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. NUELLA
18.09.2011 [12:28]

Emoticon

04.09.2011 [15:59]

KacaRosaliesuper! nasmála jsem se! Ale s tím, jak se Emmett zeptal, jakse Jasper vyspal - to bylo divný, protože upíři nespí... Ale jinak super! Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [15:16]

Victoria1Super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!