Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Ako Esme oslavovala a Emmett demoloval

upír se stříbrným Volvem


Ako Esme oslavovala a Emmett demolovalTak, v týchto pochmúrnych časoch je síce ťažké žiť, ale ak sa povie Emmett a narodeniny, všetci si vieme predstaviť, čo (aj keď nechcene) môže spôsobiť. A tentoraz to nebude inak, aj keď taktovku drží v rukách Alice.

Bum! Tresk! Prááásk!!!

V domu Cullenovcov sa od rána ozýval buchot ako v dielni. Všetci boli nezvyčajne nervózni. Čo sa to tam deje?

Emmett a Rosalie leštili kľučky a utierali prach – teda, skôr to bola hra – nájdi ma, ak ma vidíš.
Renesmee a Jacob vyvárali a vypekali. Bolo toho veľmi veľa, už teraz by mohli nakŕmiť celú Afriku.
Carlisle balansoval na jednej nohe stoličky. Vyzeralo to ako pokus o samovraždu spadnutím zo stoličky, no v skutočnosti to bol pokus rozvešať záclony.
Bella behala po dome s vysávačom ako splašená hus.

Jasper popri tom, ako sa snažil nikomu nezavadzať, umýval sklenené povrchy. Veď mal aj čo robiť, chudák! Tri poschodia okien, presklenné steny, vázy...
Edward bol na tom podobne. Lenže on leštil všetko ostatné. Stolíky, stoly, aj piano; dokonca sa mu podarilo vyleštiť nevyužitých desať centimetrov štvorcových v kuchyni.

Alice to celé, ako inak, dirigovala. Niečo popri tom študovala; vyzeralo to ako operačný plán. Na vrchu sa skvel nápis əuus3. Snáď budú mať nejakú návštevu? To by veľa vecí vysvetľovalo.

„Už je všetko umyté!“ hrdo zahlásil Jasper o pol druhej po obede. No Alice len tupo čumela na stenu. Ach, tá budúcnosť!

„Ten koláč ti klesne Jacob, ešte ho nevyberaj,“ vykríkla z ničoho nič. „Edward, skrinky na druhom! Carlisle, tá záclona v kúpelni je krivo! Emmett, ešte za skriňou v obývačke! Jasper!“
Zastavila sa, akoby jej niečo uniklo.
„Áno? Čo je lásk..?“

„Ááá! Nezakrádaj sa tak! Čo si upír?“

Emmett zastrčený za skriňou sa začal nehorázne rehotať. Skriňa sa začala nebezpečne kolísať, až sa nakoniec prevážila a rozbila starožitný stolík z roku 1791.
Alice to videla, tak sa ju tesne pred tým vrhla zachytiť. Ale nestihla to, letom so sebou stiahla Bellu s vysávačom. Odniesla si to stena a posteľ vo vedľajšej izbe. Vysávač sa odkotúľal nevedno kam. Teda len do chvíle, čo sa zo schodiska ozval deštruktívny zvuk.

Carlisle sa šiel hore pozrieť, čo sa stalo. No nevšimol si vysávač zaseknutý v schodisku, potkol sa a zničil tri posledné celé schody.

„Pre Boha, to nie! Toľko práce je v riti!“

Zrazu sa ozval z kuchyne veľký tresk. Veď to tam tak aj vyzeralo. Cesto všade, poleva po stenách, múka na zemi a z rúry sa dymí ako z parnej lokomotívy.

„Čo sa to tu deje?“ pribehol zvedavý Edward.
Pri pohľade na tú spúšť len zalomil rukami. Skúsil vytiahnuť Renesmee spod kuchynskej linky, pod ktorú sa skryla pri výbuchu. Jacob sa s tým neobťažoval; ten to vzal priamo rybičkou cez okno.
A vraj pripútaný! Veď po tom, čo ho Edward nájde, pripútaný bude. Ale reťazou o najsilnejší strom v La Push. Veď ako len mohol byť tak nezodpovedný a nechať tu Renesmee samu? No nie?

Na Edwardovu smolu však cesto bolo naozaj všade. Pošmykol sa a s Nessie v náručí letel cez obývačku na chodbu. Sám by sa bol zastavil, ale ona sa držala ako kliešť, takže sa nemal šancu pohnúť. Nezastavil ich ani televízor, kožená sedačka sa rozpadla na dve symetrické polovice, a tak po vzore Jacoba vypadli z okna na druhej strane domu.

Zhora sa ozval jeden z Aliciných hysterických výkrikov.

„Takto to nejde! Vyneste to, čo zostalo celé vonku. Musíme to presunúť.“

Jasper a Emmett do vzali doslova.

Obaja naraz sa vrhli na jedálenský stolík zo vzácneho dreva. Čo sa stalo?

Tak si dajte rovnicu – upír + upír + veľmi krehký stolík sa rovná... Presne tak!

Nasledoval náraz, prach a zabezpečenie dreva na ďalšiu zimu.
Do vnútra sa dostali Edward s Renesmee. Edward však tentoraz len kývol rukou sa sadol si na polovicu sedačky.

„A teraz čo?“

Na príjazdovej ceste sa ozvalo auto. Esme vystúpila a celá vytešená vstúpila do domu. Všetci prítomní sa na seba zarazene pozerali. Esme behala očami po rozbitom nábytku, deťoch, a opäť nábytku.
Na chvíľu nastalo krátke, trápne ticho. Potom však duchaprítomný Emmett zvolal: „Všetko najlepšie, Esme!“ A vrhol sa ju objať.


No neodhadol svoju silu, a dnes už po nespočetnekrát niekto letel z domu von.

Esme sa okamžite postavila, oprášila, a zakričala, až sa triasla zem:

„Čo ste urobili s mojím domom?!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako Esme oslavovala a Emmett demoloval:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!