Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Často pokládané otázky III

ObRob


Často pokládané otázky IIIDalší a další zajímavůstky, na které odpovídala SM :D

Často pokládané otázky III


Otázka: Ohledně jedu a líbání? Je Bella v nějakém nebezpečí co se týče jedu, když se líbá s Edwardem?
Odpověď: Zažila jsem, že se pár lidí divilo, proč se Edward vždy odtáhne od Belly, když Bella otevře ústa, zatímco ji líbá. Je to samozřejmě proto, že se obává o její bezpečí. Ano, jed pro ni představuje nebezpečí. Není to jako kyselina - muselo by se to dostat do krevního řečiště, aby to způsobilo nějaké problémy, neporaní to její pleť. Nicméně, pokud by měla nějakou ranku v puse nebo by se kousla do jazyka... A i kdyby jí to nemohlo ublížit, Edwardovi zuby jsou ostré jako břitvy. Mohla by se jimi snadno říznout do rtů nebo do jazyka, a pak by začal proces přeměny - velmi bolestivý a velmi pomalý (protože by přeměnu vyvolala tak malá várka jedu). Bohužel proto je pravdou, že příliš žhavé líbání je mimo povolené hranice.

Otázka: Šel Edward (ostatně či zbytek Cullenů a Halů) studovat na univerzitu? Víc než jedenkrát? Co studovali?
Odpověď: Ano, několikrát si prošli univerzitou a studovali širokou řadu předmětů. Ne vždy školu dokončili a získali titul - nezabralo jim čtyři roky, aby látku k promoci zvládli, takže se obvykle učili, co chtěli a potom šli dál. Edward se učil mnoha jazykům a dvakrát vystudoval medicínu - to pomáhá Carlisleovi doplňovat si vzdělání, aby zůstal s dobou, bez toho, aby zanedbával praxi.

Otázka: Slaví Cullenovi své narozeniny?
Odpověď: Něco takového, v žertovné podobě. Narozeniny jsou docela nesmyslné, když nestárneš.

Otázka: Řekla jste, že když se někdo stane upírem, je "zamražen" i duševně. Je Edward emočně stále sedmnáctiletý? Zmiňuje se totiž o ostatních teenagerech jako o "dětech", ale pociťuje s nimi nějakou spřízněnost? Přemýšlí o Belle jako o děcku, a pokud ano, má to nějaký vliv na jeho přitažlivosti vůči ní? Myslím tím, shledává Bellu infantilní a nevyzrálou?
Odpověď: Edward je emocionálně a intelektuálně mnohem víc vyspělý než současní sedmnáctiletí, je to díky době, ve které žil. V jeho světě byl dostatečně starý, aby byl považován za muže. Lidé jeho věku se ženili a začínali si žít po svém. Hodlal se přidat k armádě a jít bojovat v 1. světové válce. Vývojově byl dospělý. Takže je schopen porozumět a vstřebat to století, které prožil, aby získal určité stanovisko. Toto stanovisko je tím, co ho nutí myslet na spolužáky jako na děcka, tohle spojené s faktem, že jsou tak bezmocní v porovnání s Edwardem samým. Upíři mají opravdu něco jako komplex nadřazenosti, ha ha. Bohužel je Edward v mnoha ohledech stále náctiletým chlapcem. Tohle je jeho první zkušenost s romantickou láskou, prvním polibkem, což platí i pro Bellu. Přemýšlí o Belle jako o jedné z těch "dětí" až do doby, kdy se o ní začne zajímat. Potom začne zjišťovat, jak je na svůj věk vyspělá, zrovna jako on... Ostatní dívky v škole jsou oproti ní hodně nevyzrálé a malicherné.

Otázka: Když se upíři krmí lidmi, vypijí všechnu krev? A pokud ano, co udělají s těly, nechají ty naprosto bezkrevná těla jen tak ležet okolo, nebo je odstraní?
Odpověď: Úplně těla vysají a potom je ukryjí (není dobré na sebe přitahovat pozornost). Například kdyby se Laurent procházel lesem a narazil na chutného turistu, po vypití veškeré dostupné krve (a je téměř nemožné zastavit, když jednou začnete - to je to, proč je jen pár upíru úspěšně stvořeno), možná vytrhne obrovský smrk ze země, hodí tělo pod něj a potom jej znovu zasadí. S velmi malým úsilím by to trvalo pouze několik vteřin. Je tu spousta možností, jak ukrýt tělo, když máš nadlidskou sílu.

Otázka: Víme, že Alice a Jasper jsou si velice blízcí, ale lámu si hlavu s tím, jak blízko k sobě mají Emmett a Rosalie, nebo Carlisle a Esme? Která z těchto tří dvojic má k sobě nejblíž?
Odpověď: Tohle je velmi těžká otázka, protože jejich vztahy jsou tak odlišné. Rosaliin a Emmettův vypadá svým způsobem jako nejpovrchnější, protože jejich vztah je tak vysoce fyzický. Ale jsou si naprosto oddáni, takže těžko povrchní... Esme a Carlisle mají velmi duchovní vztah, pro nedostatek lepších slov na vylíčení. Jejich vztah je na jiné rovině narozdíl od Rosaliina a Emmettova. A Alicin a Jasperův je nejvíce... mystický. Oni jsou prostě spolu a byli dokonce i předtím, než se potkali. Nejsou kompletní bez toho druhého - a nikdy nebyli. To je činí odlišné od ostatních dvojic, to "nikdy nebyli." Oni už byli-nebyli spolu předtím, než se potkali, čekali jeden na druhého.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Často pokládané otázky III:

 1
13.11.2011 [20:22]

aghsfCAT- Pátá kniha Půlnočníslunce bude Stmívání z pohledu Edwarda.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!