Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci » New Rob Interview by Fotogramas

Jakesprej


New Rob Interview by FotogramasRozhovor s Robertem Pattinsonem (Edward Cullen) pro Fotogramas (španělský magazín). Tak jsem ho pro vás přeložila - naštěstí z angličtiny. Robert mluví o Novém Měsíci. Můžete se dozvědět něco o jeho názorech na fanoušky a slávu. Enjoy it.

 

Jaká scéna z Nového Měsíce v tobě zanechala hezké vzpomínky?

Asi scéna ve Volteře, kde jsem měl vkročit na sluneční světlo. Bylo tam mnoho komparsistů a fanoušků. Někteří cestovali přes půlku světa, aby tam mohli být.

 

Proč to bylo tak důležité?

Cítil jsem se odpovědný, stát v popředí kvůli jejich posedlosti vůči tomuto příběhu. Nikdy to nebylo zničující, ale před tímhle jsem se nikdy necítil tak blízko k postavě.

 

A co scéna, kde tvoje postava opustí Bellu?

Bylo to divné, ale fanoušci pomohli. Vztah Belly a Edwarda je ideální. Můžete cítit vlnu tlaku.

 

Je tam něco, co máte s Edwardem společné?

Myslím. Někdy umím být také zabedněný. A jsem velmi panovačný a posedlý jako on.

 

Čím jsi posedlý?

Hm...

 

Tvé soukromí?

Svým způsobem, ano (smích). Jak jsem posedlý? Myslím, že mám velmi konkrétní představu, jakou chci dělat práci a jak chci být viděn. Nevěnuji pozornost nikomu a z tohoto důvodu nemám publicitu. Nemůžu vystát myšlenku, že mi někdo říká, co mám dělat. Jsem velmi pečlivý a chci, aby bylo možné vše kontrolovat za sebe.

 

Už sis zvykl na to, že je Twilight takový fenomén?

Stále bojuji, ale jsem teď také klidnější. Natáčení je nyní děsivé, protože mám rád lidi se kterými pracuji a jen zřídka mám problém se scénářem.

 

Líbí se ti, že se o tobě tví fanoušci chtějí dozvědět víc?

Myslím, že nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je právě má práce. Rozhovory jsou riskantní, protože ne vždy jsou zajímavé. Ale je to pravda, že stále nevím, kdo jsem. Nechci být jen postava ze společnosti.

 

Jaká je tvoje nejpodivnější zkušenost s fanouškem?

Toho je tolik, ačkoli teď už je toho méně, protože máme ochranku. Jednou ke mně přišla devadesát let stará žena a říkala mi totéž, co mi říkávají dvanáctileté dívky (smích).

 

Změnil se hodně tvůj životní styl? Jak se cítíš, když máš šanci konečně opustit studio a žít skutečný život?

To je problém. Nikdy neopouštím set. Od 14. ledna mám tři různé filmy. Mám jen tři dny mimo. Nemůžu opravdu říct, jestli se můj život moc změnil, protože jsem stále uvnitř studia a další rok budu také. Ale cítím se jako ten samý člověk. Ovšem nevím, jestli je to dobré.

 

A cítíš nějakou změnu ve tvé kariéře od Stmívání?

Ještě nevím. Mám nový film, který přijde příští rok (Remember Me). Mám nabídky, o nichž můžu jen snít. Ale je to děsivé. V každém případě ještě nemám konkurzy, nechci být ve filmech jen kvůli nim.

 

Je to opravdu děsivé?

Ano. Vždy přemýšlíte, jestli budete součástí úžasné produkce, protože bez filmu - jako tento - nenajdete práci, kterou hledáte. A po nátáčení filmu, který má velmi specifické obecenstvo, vám lidé chtějí říct, jak oslovit publikum. Díky tomu, že existuje mnoho omezení. Když se někdo podívá na váš film, máte luxus dělat, co chcete. Každá situace má klady i zápory.

 

Máš strach, že úspěch, který teď máte díky Stmívání, bude slábnout jeden den?

Pracuji tak moc, že je to jako bych žil v alternativní realitě. Seznamy jsou tak dlouhé, že se cítím jako doktor. Nevíte, co se děje mimo práci, protože vás to drží daleko od vaší rodiny a přátel.

 

Láska je hlavním tématem tohoto filmu. Jak se nezamilovat tak moc jako ve filmu?

Lehce. Musím si připomínat, že bych za to zaplatil (smích). Je tu spousta dalších konotací. To je jeden z hlavních rozdílů.

 

Jsi velmi romantická osoba?

Když jsem viděl film Titanic, nemyslel jsem si, že je to film jen pro ženy. Jedinou romantickou věc, kterou jsem kdy udělal byla, že jsem skryl květiny pro dívku, ona si myslela, že to byl někdo jiný a já ji nechtěl opravit, takže to pro mě dopadlo dobře (stále se nemůže přestat smát).

 

Měl jsi někdy zlomené srdce stejně jako Bella?

(rozmýšlí se) Snažím se vymyslet hloupou odpověď (smích), ale nemohu na nic přijít. Ne, neměl jsem zlomené srdce.

 

Zdroj (španělsky) a Zdroj II. (anglicky)

Prosím, nekopírovat ani se zdrojem!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New Rob Interview by Fotogramas:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!