Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Na skok u - Podceňovaného Setha

hahahhahahhahha anemuzu


Na skok u - Podceňovaného SethaDalší díleček jednorázovky, tentokrát o Sethovi. Jak se Seth asi cítí, když ho podceňují a nedovolímu skoro ani běhat, jen aby se mu něco nestalo? Tak to se dočtete jednině tady, doufám že se vám to bude líbit, a prosím poraďte o kom nám napsat příště. ;) děkuji RenesmeCullen

Běžel jsem lese a po dlouhé době jsem vlastně mohl přemýšlet jako jeden. Jako jeden přemýšlím v lidské podobě, ale ve vlčí když mě obklopuje taková volnost? Ne smečka nevymřela, jen teď zrovna není žádná akce a tak jsou všichni doma u poloviček, teda kromě Leah, ta byla s její nejlepší kámoškou.

,Co děláš, Sethe?´ připojila se moje sestřička.

,Právě rušíš hlídku.´

,Čáuki, sourozenci´zakřičel v myšlenkách Embry

,Co ty tady -´

, Lidí hoj!´ řekl Quil. Skvělý, teď tu chyběl jenom Jacob.

,Ne-e  já jsem tady´zasmál se v myšlenkách.

,Kruci, co tady děláte?! Máte být doma´ okřikl jsem je.

,Colin našel za městem stopu upíra a tak mi volal ať se zeptám, či je nějaká návštěva, ale Eda ani Alice nic neví´pověděl mi Jacob.

,Proč tam nejdou pijavičky?´ zavrčela Leah

,Nechtějí strašit Nessie.´

, No jo, jen aby Nessie něco-´ byla přerušena hlasitým zavrčením alfy.

,Ahá, takže zlikvidovat?´

,Jo, ale ty nejdeš, Sethe!´

,Proč? Jsem dvoje druhá ruka!´

,Právě proto!´

,Tssss já bych to zvládl.´

,O tom nepochybujeme´zasmáli se všichni kluci společně a Leah je zpražila zavrčením.

,Není diskuze´utnul alfa.

,Fajn, tak jdu hlídat Nessie´zavrčel jsem a pomalu se začal soustředit na přeměnu.

,ANI NÁPAD´ zakřičel Jacob až mi třeštilo v hlavě.

,Bože, Jaku.´

,Nessie hlídat nebudeš, Sethe Clearwatere!´

,Ježíš Jaku!  To mi tolik nevěříš?´

,Přesně, Ness hlídá Leah.´

,To nemyslíš vážně´vyšilovala Leah a já se k ní přidal, takhle mě podceňovat!

,Dost! Leah  jde k vampýrům a Seth domů, ostatní za mnou Samova smečka dorazí za chvíli, konec diskuze!´

Jacob ani nečekal jestli budeme s Lee souhlasit a rozběhl se ke svému úkolu. Proměnil jsem se v lese a rychle si natáhl kalhoty protože jsem slyšel ségru nadávat nad úkolem. No jo, bylo to pro ní peklo, pijavice nesnášela ještě více než Sama a to už je teda něco, být ní taky bych Sama nenáviděl. Nebo spíše, se Samem bych nikdy nechodil.

„Kruci! Sethe, jsi tu?“ zakřičela do lesa Lee-lee.

„Lee-lee! Neřvi.“

Ani jsem nemkr a už jsem ležel na zemi mezi mokrým listím a ostrými jehličkami, pod sestřiným vypracovaným tělem. Tohle byl asi špatný vtip nebo co, ale hned jsem poznal že tohle vtip není. Leah se dralo hrozivé dravé vrčení, které si chtělo vydobyt autoritu ne jen u mě, ale i u upírů.

„Takhle mi říkat nebudeš prcku!“  zavrčela na mě.

„Budu ti říkat, jak chci.“ Zavrčel jsem na zpět.

Zkusil jsem ji setřást, ale ona se mě držela jako klíště. Už mě nebavilo být pod ní, jako kdybych byl slabší nebo co, a jsem o několik týdnů starší, teda vlk. Když uvolnila kapku postoj, vycukl jsem se z pod jejího těla a stoupl si přímo proti ní. Byla jen o kousek menší, jaká sranda dívat se skoro na dvou metrovou ségru která chodila s tří metrovým přítelem. Nevím co ji tak vyburcovalo, ale jako kdyby mi četla myšlenky a zase se po mě vrhla. Uskočil jsem jen taktak a Leah narazila plnou silou do stromu, který byl za námi. Bylo vidět že mě chtěla asi přizabít, protože starý dub, který byl 2x tak tlustý jako já, praskl vejpůl, a to do něj narazila jen hlavou! Leah se ze vzteku že mě neporazila, proměnila a začala mě kousat do lýtka.

Proměnil jsem se na zpět a začala bitka, ne jen sourozenecká, ale jako kdyby opravdová, horší než jedno týdenní výcvik. Leah byla na mě moc rychlá a tak jsem jí mohl zasadit jen pár ran, zato ona mi to dávala slízat ve velkém. V hlavě mi zněly bojové pokřiky, nenávistné myšlenky o tom jak mi to Leah spočítá, rozkazy alfy abychom toho nechali. Byl jediný způsob jak ho neposlechnout, snažit se, že jsem ho neslyšel. Místo toho jsem dál provokoval sestru, která mi už po několikáté, vypadla po krku.

Udělal jsem výpad a Leah najednou stáhla ocas, jako kdybych byl já něco víc. To mě zarazilo, ale docela i uspokojilo. Vítězně jsem zabručel a díval se na ní z vrchu. Upírala zrak někde za mě, tak jsem se ohlédl. Aha, za mnou byla malá Nessie a vedle ní Emmett který vypadal, že to dlouho nevydrží a připojí se k nám.

„Co blázníte?“ zeptal se, se smíchem. Všiml jsem si jeho pohledu jak se dívá na mě, kde mi teče krev, trochu víc zhnuseněji, než normálně předpokládám.

Koukl jsem se na tu malou. Ona se nejdřív podívala na Emma a pak se dívala na mě s takovým zájmem, který neměl slov. Sedl jsem si a pohled ji obětoval. Sahala tak Emmettovi po kolena ale Jake už byl na ní vyhrazený jako kdyby měla kolem osmnácti…

Nessie se zářivě usmála a vrhla se ke mně s otevřenou náručí, asi si myslela že jsem Jake. No dobře, jedno obejmutí přetrpím, pomyslel jsem se. Jenže když se začala přibližovat, vycenila zuby a chystala se ke skoku, v jejích očích byla pouhá černota kterou jsem znal od ostatních a ta znamenala, žízeň. Na začátku skoku ji chytli ale bílé paže a ona se vznesla do vzduchu. Prala se s Emmovýma pažema teda statečně.

„Promiň, Sethe, ona ještě nejedla.“

Nechápavě jsem se na něj podíval. Takže ona mě chtěla právě vysát? Jak legrační, nesmrdím náhodou upírům? A i kdyby se o to pokusila, myslel si že bych se neubránil malému dítěti? To mě tak hluboce podceňuje? Emmetta jsem měl zatím nejradši, ale asi to přehodnotím jak vidím. Emmett se ještě zasmál a pak utekl s tím prckem pryč.

,Pěkné hlídání Leah´popřál jsem sestře ironicky, když se zase připojila. Jen si odfrkla a zase šla.

Připadal jsem si jako ten den kdy do Forks měli přijít novorození, jenže tam mě nechali aspoň hlídat osobu příčiny. Tam jsem byl taky hluboce podceněn, a přidali mi jako kdyby tu nejjednodušší práci, i když bych tam zvládl i pár novorozených. Pak když hlídání bylo někde uprostřed, objevila se tam dračice a její poskok. Na pár dní jsem byl hlavní hrdina smečky, ale na to už si nikdo nevzpomene. Skoro bych si myslel že se spiknu s upírem aby jako ohrožoval Nessie nebo Emily a pak naklusat jako největší borec a odpravit ho. To by bylo, jenže by na to nikdo nemohl přijít a teď to věděla celá smečka.

Rozběhl jsem se plnou rychlostí někam pryč, tam kde nikdo ze smečky nebyl, ale bylo to těžké najít po cestování Jacoba… konečně jsem našel nějaké místo, které nebylo ani v jedné vzpomínce nikoho, malá louka tak akorát pro jednoho vlkodlaka. Položil jsem se do mokré trávy a hlavu složil mezi tlapy. Mohl jsem jen doufat že to podceňování někdy přestane a já zas budu plnohodnotný člen smečky když jsem ten betha…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na skok u - Podceňovaného Setha:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!