Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Za to zaplatíš, Jacobe! - 1. část

Victorieeeeee


Za to zaplatíš, Jacobe! - 1. částPrvní část jednorázovky o Jacobovi a Nessie, ovšem trochu jinak... Jacob je sukničkář, který prohání holky po celé rezervaci i mimo ni, Ness je pouhý snílek, který tkví v představách o jejich společném vztahu. Jacob snad ani neví, že Ness existuje a ona zase chce na sebe upozornit, každý večer si přeje, aby si jí alespoň všiml, aby na ni alespoň pohlédl... Jak tohle dopadne? Ness ovšem najde způsob, jak by mohla odhalit Jacobovy city. A to je žárlivost... Budou nakonec spolu? Co všechno za naschvály uvidíme z obou stran? Užijte si povídku plnou žárlivosti, laškování, pošťuchování a... Příjemné počtení, NatyCullen.

Jake a já jsme seděli uprostřed krásné louky, která byla lemovaná vysokými borovicemi s osobitou, trošku štiplavou vůní. Hleděli jsme si vzájemně do očí, každý fascinován tím druhým. Čokoládové pralinky zasazené do jeho očních důlků mě vábily strašně moc, chtěla jsem ho celého ochutnat. Přibližovala jsem se k jeho smyslným, tak přitažlivým rtům a myslela jsem si, že se snad na místě rozpustím a rozplynu se blahem.

Už jsem byla v cíli, na jeho rtech, když jsem se probudila s podivně rychle bijícím srdcem. Tyhle sny mě pronásledovaly od narození. Všude vidím Jacoba, který mě i ve snech pronásleduje, jako bych ho už i v realitě neměla plnou hlavu.

Říká se, že sny jsou výplodem naší mysli, našich proseb a přání, že se tam objevují osoby a věci, které jsme v průběhu dne potkali, viděli nebo si k nim udělali citový vztah. A já jsem cítila, že s Jacobem mám společné ono magické něco, co nás spojuje, a mě to k němu táhne i ve snech. Ale Jacob… To není takový zaláskovaný šílenec jako já. Mám pocit, že ani neví, že existuju, natož že k němu chovám nějaké city. Povzdechla jsem si nad nespravedlností světa a vyhrabala se z postele. Za okny bubnoval déšť a zajišťoval tak vláhu naší zemi. Někdy mě přepadala taková nostalgie z toho strašného počasí a temné, až strašidelné oblohy.

Dneska je normální školní den a já nemám sebemenší důvod se trápit a neužívat si věčného života. No jasně, jenom neopětovaná láska, která tě pronásleduje i v noci, co? Nedokázal si odpustit ironickou poznámku vnitřní hlásek.

Oblékla jsem si oblečení, které mi včera Alice nachystala. Bylo to samozřejmě značkové. Boty Chanel, kabelka Birkin Bag, šaty Versace a další doplňky. Alice mě oblékala jako hvězdu, strašně ji to bavilo. A já si díky tomu vysloužila na škole pověst módní ikony.

Doběhla jsem už upravená a oblečená do obývacího pokoje, kde seděli všichni ostatní kromě Carlislea, který byl v práci, a Alice, která nakupovala už od časného rána. Pozdravila jsem je a zároveň se rozloučila, protože jsem jela pozdě. Honem jsem sebrala kabelku a ještě jednu tašku a vyrazila do garáže. Měla jsem krásné BMW, které jsem měla moc ráda. Bylo sice menší, ale luxusní bylo pořád. Jela jsem úzkou, místy zarostlou cestou a kochala jsem se bujnou zelení. Zaparkovala jsem na školním parkovišti na mém místě u rozvětvené jedle. Kousek za autem na mě čekaly mé dvě lidské kamarádky, Laura a Lena. Byly moc fajn a já se děsila dne, kdy je budu muset opustit. Ale něco mi vyrazilo dech, i když by mě to vůbec nemělo překvapovat. Uprostřed školního parkoviště postával Jacob s motorkou. Jeho láska pro motorky byla známá, ale blondýna za ním mi známá nebyla. Dívka byla štíhlá, vysoká, i když trochu umělá, vypadala jako z Voque.

Jake si její laškovné doteky a pohledy velice užíval a usmíval se na ni. Mé srdce pukalo, každý jeho pohled na ni ve mně vzbuzoval touhu mu nakopat zadek a té blondýně narvat zpátky do břicha tuk, který si určitě nechávala odstranit. Viděla jsem totiž mým upířím zrakem jizvu v podbřišku. Jistě, mohlo to být po operaci, ale stejně bych jí tam ten tuk narvala. Nebo bych jí přinejmenším vytrhala blonďaté lokny, kterými neustále pohazovala.

Byla jsem rozčilená a to tak, že nehorázně. Měla jsem chuť tu blbku na místě rozsápat, zahodit do vesmíru a líbat Jakea místo ní. Mé oči musely být černé nenávistí, zlostí a žárlivostí. Cože, já žárlím? Ne, takový sukničkář a lamač dívčích srdcí, Jacob, mě nemohl rozzlobit.

Ty ses prostě zamilovala do nesprávného chlapa, posmíval se mi vnitřní hlásek… Jako by má mysl vypla a naprosto se odevzdala nějaké nadpřirozené moci. Popadla jsem za ramena prvního kluka, kterého jsem uviděla, Tonnyho Jeffersona, docela pohledný kluk se slušnou pověstí, a políbila jsem ho. Vášnivě, bez jakýchkoliv zábran, nespoutaně a tak nějak dravě, se zvířecím podtónem. Tonny se hravě přizpůsobil, omotal ruce kolem mého pasu a naše jazyky hrály vášnivou hru. Celkem dobře líbal, na člověka. Očima jsem zajela k Jakovi a na tváři se mi rozlil vítězoslavný úsměv. Jacob zíral s neskrývaným údivem a to byl můj cíl. Tak co chlapečku, teď lituješ?

Odtrhla jsem se od Tonnyho, svůdně si olízla rty a vydala jsem se na hodinu. Samozřejmě, že nás sledovala celá škola, tudíž jsem mohla udělit Jacobovi pohled Nejsem žádná chudinka před celou školou. Přejela jsem očima po blondýně, kterou očividně mé líbací aférky vůbec nezajímaly a mnohem radši by je praktikovala s Jakem, a naznačila jejímu partnerovi pohledem, že si mohl vybrat nějakou lepší…

Vystoupala jsem do schodů a zapadla jsem do školní budovy. Tak tohle teda bylo něco. Nedokázala jsem ani uvěřit, co všechno jsem ochotná udělat pro to, aby si mě Jacob všiml a aby začal dokonce žárlit. Samotnou mě to překvapovalo, ale s výsledkem jsem byla spokojená. Jake o mě projevil zájem, díval se na mě sice nasupeně a nenávistně, ale aspoň dal najevo nějaké city, všímal si mě.

S vítězným pocitem jsem se vydala do třídy na první hodinu. Setkání s Jacobem nehrozilo, nechodil do Forks do školy, evidentně sem pouze dovezl svůj doprovod, blondýnu. Na matiku jsem si sedla do poslední lavice a přemýšlela jsem, co dál…

 

 


 

Je to pouhý začátek, v dalších dvou částech, které budou, bude více akce... Ovšem budu psát podle ohlasu, takže jestli se líbilo (i nelíbilo), napište do komentářů, podle toho pak napíšu pokračování...

Díky za váš čas a za případné komenty... Naty.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za to zaplatíš, Jacobe! - 1. část:

 1 2 3   Další »
28.02.2012 [20:57]

dcvstwilightVypadá to super, moc se mi to líbí, a náhodou, tohle bylo dost akční! Emoticon Takovej šok tam! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Ceola
19.12.2011 [15:34]

Tak tohle je perfektní...přesně ten styl kterej si velmi ráda přečtu :)

23.10.2011 [21:38]

MartinaBlackTo je boží! Emoticon Přesně takovej typ povídek miluju! <3 :D

21. kamika
29.08.2011 [12:21]

bylo to parádní dokonalé

20. elizme
28.08.2011 [17:27]

super nápad, teším sa na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. xy
28.08.2011 [16:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. ella
28.08.2011 [16:29]

nadhera Emoticon Emoticon prosííííím pokračuj Emoticon Emoticon

17. Kayla
28.08.2011 [11:37]

Krásné..určitě další prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [11:30]

AliceCullenxD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [11:25]

kajka007Jej, prosím honem pokračuj, je to opravdu krásné. Originální nápad smíchaný s vyjmečným talentem. Těším se na další... Snad bude co nejdřív. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!