Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Za to zaplatíš, Jacobe! - 2. část

nesssedem


Za to zaplatíš, Jacobe! - 2. částMáme tady druhou část mé jednodílné povídky. Prožijeme den s Ness, zažijeme setkání s Jacobem a s jeho rozkošnou přítelkyní Karlou.

Konečně profesor biologie ukončil svou hodinu s přáním krásného víkendu a nákladem domácích úkolů a já jsem konečně mohla opustit třídu. Vzdělání je důležité, samozřejmě, ale když stejný výklad posloucháte už nějaký ten pátek, škola vám připadá nudná, stísněná. Půlku dne prosedíte na nepohodlných židlích a posloucháte výklad učitelů, kteří mi někdy připadají, že o jimi vyučovaném předmětu vědí tolik jako děti ve školce.

Svižným krokem jsem kráčela zaplněnou chodbou, na stranách byly plechové skříňky, kde si studenti uchovávali osobní věci a učebnice. Každý měl svou skříňku pěkně i nepěkně vyzdobenou, dívky při každém otevření vzdychaly nad krásami mužských těl a nad modrookými modely a zpěváky, kluci zase měli na vnitřních stranách skříněk přehlídku pornomodelek. Když jsem ovšem vešla já do předtím rušné chodby, bylo slyšet jenom klapání mých nových bot. Svět se jako by zastavil, všichni zůstali v pozicích, které zaujímali před mým příchodem, a všechny ostatní činnosti šly stranou. Jako bych já byla Slunce a oni obíhající planety. Nechápavě jsem se na ně dívala, párkrát jsem se sjela pohledem, jestli třeba nemám umazané šaty od rajčatové omáčky od oběda, ovšem můj zevnějšek byl v pořádku, bez chybičky. Můj upíří sluch ovšem nezklamal a já slyšela úryvky z různých rozhovorů…

„Tu políbil Tonny.“

„Ona se líbala s Tonnym. Dneska na parkovišti.“

„Viděl ji při líbání s Tonnym ten tvůj indiánskej kluk, se kterým chodíš.“ Tahle věta mě moc zajímala. Otočila jsem se tím směrem a spatřím naši známou blondýnku, která si ještě dneska ráno s Jakem vyměňovala sliny. Za ní stála její věrná kopie. Zaposlouchala jsem se dál.

„Třeba ti ho tím chtěla přebrat. Měla bys s tím něco dělat, Karlo.“ Takže blondýnka Jakea se jmenuje Karla, jak nechutné.

„Neboj se, Jakea si pohlídám, taková husa mi ho nepřebere, to se nemusíš bát, Sofie,“ zakončila Karla rozhovor s kamarádkou a s arogantním pohledem určeným pro mě odkráčela pryč. Chodba už se zase dala do pohybu a já se vydala s nejméně dvaceti pohledy v zádech k mé skříňce.

Tak jsem tam políbila Tonnyho, co s tím všichni mají? Staly se tady už mnohem horší věci, jako že si to Stella a Mark rozdávali na chodbě před celou školou, a z jedné nevinné pusy na parkovišti dělají atomový výbuch! Zadala jsem kód mé skříňky, z dvířek na mě vykoukla fotka mé rodiny, sbalila jsem si učebnice a pár věcí, zabouchla jsem a odebrala jsem se na parkoviště pro mého miláčka, BMW.

Venku pršelo, jako vždycky. Pohotově jsem vytáhla deštník a mířila k autu. Ovšem autíčko získalo pěknou ozdůbku. O jeho přední dveře se opíral Tonny. Jeho mokré vlasy se mu lepily na obličej, jeho vyrýsované tělo bylo pod vlhkým tričkem více než zřetelné.

„Čau, krásko, co bys řekla večeři? Dneska v osm tě vyzvednu, půjdeš?“ Než jsem stihla odpovědět ne s omluvou, že ranní polibek měl sloužit jako start žárlivosti někoho jiného, uslyšela jsem ten nejúlisnější smích. Otočila jsem se, a koho nevidím. Karla a Jake na parkovišti v milostném objetí… Déšť jim smáčí šaty, vlasy se jim lepí na obličej a oni se k sobě majetnicky tisknou. Hotová romantika, kterou ovšem hodlám překazit. A proto se odpověď Tonnymu odklonila od původních plánů.

„Jasně, ráda půjdu,“ odpověděla jsem s koketním úsměvem a přitiskla se více k Tonnymu, deštník už letěl k zemi. Pomalu a svůdně jsem se přibližovala k jeho rtům a tím zvyšovala napětí a touhu. Když se naše rty setkaly, skrz přivřené oči jsem zachytila pohled Jakea. Jeho oči bouchaly vztekem, žárlivostí, chrlil z nich oheň, který měl za úkol ve mně vypálit díru. Jeho ruka, která pevně držela řidítko motorky, nějak neodhadla přiměřenou sílu a kov se začal rozpadat. Věděla jsem, že Jacob a jeho parta jsou vlkodlaci, rodiče mi to řekli, když jsem byla ještě malá. Byla jsem za to ráda, nesnáším tajemství. Ovšem teď by se měl Jake mírnit, protože síla, která se projevila na řidítkách, přesáhla lidské meze. Já se radši od Tonnyho odtáhla, nechtěla jsem, aby po něm Jake skočil. Nasedla jsem do auta s přislíbením večerního setkání Tonnymu. Pohodlná sedačka mě pohltila a já si oddechla. Byla jsem rozhozená. Na jednu stranu jsem měla radost. Jacob se projevil. Vždycky, když jsem se k Tonnyho jenom nepatrně dotkla, jsem slyšela vrčení, vycházející Jakovi z úst. Myslím, že pořádně žárlil. A žárlivost je už jenom krůček k lásce. Ale na druhou stranu, proč jsi něco začíná s jinýma holkama? Proč se mi prostě nevyzná, místo toho takto okatě žárlí. Někdy mám pocit, že mě až pronásleduje. Vždycky ho potkávám s některou z jeho holek, vždycky je blízko mě, ale ani jednou se nepokusil se mnou promluvit.

Pohodila jsem hlavou, abych zahnala nevhodné myšlenky a konečně nastartovala auto. Uslyšela jsem příjemné vrčení motoru, to mě vždycky uklidnilo.

Viděla jsem, jak Jake zase objal tu levnou couru, tak on chce donutit žárlit mě? Vypadá to, že hrajeme oboustrannou hru. On chce naštvat mě a já jeho, jak jednoduché…

Rychle jsem vypálila s autem vpřed a pěkně jsem se rozjela do obrovské kaluže před naším zamilovaným párečkem. Na krásné minisukni naší blondýnky přistály asi dvě kila bahna a dva litry špinavé vody, ale mně to připadalo směšné, nevím, jestli se mi podařilo dost dobře udržet si chladnou masku v obličeji, asi moc ne. Koutky mi mírně cukaly, Karla měla ústa dokořán a hledala ty vhodné nadávky. A Jacob? Nevím, jak mám charakterizovat jeho pohled, jeho obličej a jeho výraz. Na jednu stranu jsem zahlédla v očích jakýsi obdiv, jako by měl on sám chuť udělat to samé a Karlu poslat někam… Ale taky nějakou touhu a lásku? Nevím…

„Co to vyvádíš, ty krávo jedna pošahaná!“ rozkřikla se na mě Karla a vrhala se po mém autě. Radši jsem zavřela okýnko a dupla na plyn, ať si to vypere sama, barbínka rozmazlená.  A pak se to stalo…

 

 


Doufám, že mi prominete tak dlouhé čekání, moc se omlouvám. Snad se Vám to líbilo a zanecháte nějaký komentář a počkáte si na třetí část. Díky, Naty.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za to zaplatíš, Jacobe! - 2. část:

 1
28.02.2012 [21:02]

dcvstwilightNo páni, co se stalo? :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [21:42]

MartinaBlackúžasný!!! zbožňuju to!! :D :D

17.09.2011 [14:27]

BubulienkaPanebože!!! To je úplne úžasné!! Nessie by mohla tú Karlu hoci aj zabiť. To bola úplne bomba. Tonny nemal chybu a Nessie to vyriešila jednoducho a super. Emoticon Emoticon Úplne perfektná časť a ja túto poviedku nesmierne zbožňujem. Toto je presne môj štýl, úplne úžasné! Ani nevieš, aké varianty ma napadajú toho, čo by sa mohlo medzi nimi stať. Určite to nevyzerá, ako mexická telenovela. Emoticon Je to prekrásne, perfektne napísané, sú tam super postavy, Jacob a tá blondínka nemajú chybu. Nessie a Tonny... No to som zvedavá!!! A som zvedavá, že čo sa stane. Prosím, čo najrýchlejšie ďalšiu časť!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [13:49]

zuzinecckaa Emoticon Emoticon Emoticon Jé, to je krásný. Jak se ti dva provokují... Těším se na to, co se bude dít dál... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.09.2011 [20:12]

Funny1 Emoticon Emoticon Emoticon

14.09.2011 [18:10]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 14.09.2011 [17:15]

to som zvedavá, čo sa to vlastne stalo... Teším sa na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
14.09.2011 [16:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.09.2011 [15:42]

nicolecullenhaleKrásný rychle další Emoticon Emoticon

1. Kaciii
14.09.2011 [15:33]

a co je se jako pak stalo ??? Emoticon Emoticon jinak moc pěknej díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!