Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Za svitu měsíce


Za svitu měsíceCelý příběh se odehrává v roce 1925 v Londýně. Edward nežije s Culleny (i přesto, že Carlislea zná), neživí se zvířecí krví a neumí číst myšlenky. Bella je lidskou dcerou Carlislea a nevěří, že by ji jako nevlastní dceru upíra zabili, ale to se mýlí. Povídka popisuje (z pohledu třetí osoby) první a jediné setkání krásné Isabelly a krvežíznivého Edwarda.

Tmavou, opuštěnou a potemnělou londýnskou ulicí se ozýval klapot vysokých podpatků. Málokdy se tato ulice vylidní, ale v takovýchto nocích se to dalo předpokládat. Nikdo nechce přijít k úhoně tak jako spousta dalších, kteří se procházeli nocí mrazivou, jako je tato.

Dívka, které bylo sotva dvacet, se procházela tmavou ulicí. To její podpatky klapaly na kamenné cestě.

Nebála se. Nevěřila přímým důkazům, tak přímým jako jsou lidská těla. Uvnitř se svým způsobem bála a uvěřila, ale nechtěla si to připustit. Nesměla dát najevo svou slabost.

Pár desítek metrů se za mladou dívkou se plížil jako stín bledý muž. Jeho oči žhnuly karmínově rudou barvou. Bronzové vlasy střižené nakrátko byly rozcuchané na všechny strany, ale jemu to bylo jedno. Jediné, po čem toužil, co zaměstnávalo jeho rozsáhlou mysl, byla krev. Ona byla to, kvůli čemu je schopný vyvraždit celý Londýn.

Dívka zatočila do další temné uličky a stín se plížil za ní. Nevěděla o něm. Neměla ani nejmenší ponětí, že by se měla bát. Zatím…

Zvuk podpatků se jako ozvěna ozýval temnou a osamělou uličkou. Dívka, jejíž boty onen klapot vydávaly, šla se vztyčenou hlavou. Dávala tak najevo její vysoké postavení ve společnosti.

Pravou ruku pozvedla ke své hlavě a prsty si prohrábla své kvalitní bujné mahagonové kadeře. Poté si jemně přitáhla svůj béžový, po kolena dlouhý kabátek z těch nejjemnějších a nejkvalitnějších látek přivezených z Paříže blíže k tělu. Nechtěla přeci nastydnout.

Muž, jenž se tiše plížil za mladičkou hnědovlasou dívenkou, podvědomě usoudil, že je čas zaútočit. Vůně, která ji doprovázela, její vlastní vůně musela upoutat snad i člověka. Dokonalá směs květin. Nikdy ve své věčnosti se nesetkal s tak omamnou a lákavou vůní. Doslova křičela: „Vezmi si mne!“ Nedalo se odolat. Ne tak dokonalé vůni. Žádný parfém by ji nedokázal nahradit.

Muž se svou přirozenou rychlostí dostal přímo k dívce. Tušil, že toho, co se chystá udělat, bude následovně litovat, ale nedokázal se teď otočit a odejít. Něco ho k ní přitahuje, ale samotná vůně to není.

Ucítil, jak jeho oči začaly černat a jed se hromadil v jeho ústech. Dívka se zastavila a následovně pomalu otočila. Muž nečekal ani vteřinu a zakousl se do jejího krku do místa, kde nejsilněji tepala její krev. Pálení v jeho krku začala tišit ta nejlahodnější tekutina na světě. Nic tak opojného nikdy v životě neokusil. Dívka vykřikla bolestí, bránila se, ale proti někomu, jako je on, neměla šanci. Kdo by taky měl. Proti někomu tak silnému. Proti upírovi…

Toužil přestat, ale jeho mysl byla zaslepena tou dokonalou chutí její krve. Přál si, aby někdo přišel a odtrhl ji od něj, ale to bylo jen přání. Věděl, že jeho tiché prosby nikdy nevyslyší. Kdo by taky poslouchal příšeru bez duše.

Na upíra, v jehož sevření právě umírala krásná dívka, dopadl měsíční svit. Osvítil tuhle, už tak děsivou scénu.

Mladý muž se odtáhl od dívčina krku a jeho tvář osvítila záře měsíce. Oči znovu žhnuly karmínově rudou barvou. Podíval se na bledé tělo bez kapičky krve. Svůj pohled ale rychle odvrátil, zvednul se od těla a utekl od toho strašného místa.

 

Mladík s bronzovými vlasy a kouzelným jménem Edward utekl od činu, který způsobil. Zabil. Chladnokrevně zavraždil lidskou dceru svého dobrého přítele, Carlislea. Isabella měla mít kouzelný život, ale teď už se nedočká svého happy endu.

 

A tak skončil příběh Edwarda Masena a Isabelly Swan ještě dřív, než začal…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za svitu měsíce:

 1
1.
Smazat | Upravit | 08.11.2011 [19:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!