Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Way back into love-1.část

rob10


Way back into love-1.částJednorázovka o Ness a Jakovi,je na pokračování. Inspiraci k povídce a k názvu jsem našla ve filmu Hudbu složil,slova napsal.Povídku jsem pojmenovala stejně jako jedna píseň ve filmu a to Way Back Into Love(cesta zpět k lásce). Jake má zakázáno Ness vídat,a ona o něm neví.o se ale stane když Renesmee k den svých osmnáctých narozenin vidí v lese před domem svého vyvoleného,..

Way back into love

Ach bože ,William už je tak otravný.Pořád dolézá.Jakoby tomu nemohl dát volný průběh.Moc na mě tlačí.Asi se s ním rozejdu.Jo to bude nejlepší.Stejně nebyl ten pravý.Neklapalo nám to.Chodili jsme spolu jen dva měsíce.To není moc.Mé myšlenky se neustále obracely na dnešní den ve škole a na mého chlapce Williama.Byl to pohledný o rok starší hnědovlasý mladík s dobrou pověstí.Měla jsem ho ráda,ale moc na mě tlačil.

,,Ach jo''vzdychla jsem když jsem zase zabočila na tu známou příjezdovou cestu k domu.Vadil můj každodenní a pořád stejný režim.Škola,lov,nákupy,spaní,škola,lov, nákupy, spaní,měla jsem toho po krk.Chtěla jsem si užívat života.Sice na to mám věčnost,ale nikdy jsem tak netoužila poznávat svět a odpočinout si od našeho každodenního,nevšedního života.

Elegantně jsem zaparkovala svůj kabriolet před domem a vystoupila z vozu.Popadla jsem tašku a vyrazila k domu.,,Čau rodino!''zařvala jsem do domu a pověsila klíče na věšák.,,Kde jste?''řvala jsem.Určitě šli na lov beze mne!To musel vymyslet Emmett,určitě!Uraženě jsem se loudala do obýváku.Ale to jsem neměla dělat.Čekalo na mě překvapení.

,,Happy Birthday Nessie!''zařvala celá rodina najednou až jsem nadskočila.

,,JežišMarja!''vyjekla jsem a chytla jsem se za srdce.,,Fuj!Jsem se lekla!''musela jsem dýchat zhluboka abych se uklidnila.Emmett měl z mého leknutí druhé Vánoce.,,Moc vtipný!''vyštěkla jsem na něj.Ihned sklapnul.

,,Renesme!Všechno nejlepší!''objímala mě Esme.Také jsem jí objala.Alice obývací pokoj proměnila ve velikánskou narozeninovou oslavu.,,Díky,to jste nemuseli.''.Ano dneska je desátého září, mám další a poslední narozeniny.Osmnácté.Úplně jsem na ně zapomněla.

,,Dárečky!''zatleskala Alice.Nemohla jsem se nezasmát.Když chtěla uměla být tak vtipná.

,,To je ode mě a od Jaspera''podala mi krabici s velkou mašlí.Musela jsem se zasmát tak velkou mašli jsem v životě neviděla.Otevřela jsem krabici a tam byly nádherné nebesky modré šaty.Překvapeně jsem pohladila satén.,,Alice,ty jsou nádherné''vydechla jsem.

,,Já vím''tleskala Alice.,,Chtěla bych je taky''vydechla zasněně.Zasmála jsem se jí.,,Tak si je taky kup.''

,,Nebude ti to vadit?''ptala se mě Alice s jiskřičkami v očích.Se smíchem jsem zakroutila hlavou.,,Ness,ty jsi prostě třída!''objala mě.

,,Stačí!Teď mi''odstrčil ji Emmett.Byl jako můj bratr a ne jako strýc.Alice zavrávorala pod jeho nátlakem a následně na něj uraženě vyplázla jazyk.Zakroutila jsem hlavou nad mojí komediální rodinou.Nikdy bych neřekla že upíři mohou být tak vtipní.

,,Ode mě a od Rosalie''podal mi krabici.,,Chtěl jsem vzít jinej,ale znáš Rose to ona je expert na techniku.''pronesl znechuceně.Rose mu dala herdu do zad.,,Au!Co jsem zase řekl?''

,,Divíš se?Vždyť si vybral takovej křump,nemělo to ani dva GB''

,,Copak mě zajímá kolik to mělo giga?''

,,No to je právě to!O nic se nezajímáš!''Ach jo,už se zase hádali.

,,Jo tak já se nezajímám!,.....''a hádka pokračovala,chvilku jsem tam jen tak stála a sledovala jak se hádka vyvíjí.Tak mě to ale přestalo bavit a lezlo mi to na nervy.Nepřestávali se hádat.,,Dost!Mám poslední narozeniny a vy se chováte jako kdyby vám to bylo úplně jedno!''vyběhla jsem na ně.Všichni ztichli a podívali se na mě.,,Jdu k sobě!''hodila jsem po nich dárek,vzala si šaty a šla do svého pokoje.,,Fakt skvělý!''děkovala jim ironicky Alice.

,,Ness,počkej''chytl mě za ruku táta.Vytrhla jsem se mu.

,,Na tohle nemám náladu,chci být sama!''bez další pohledu na rodinu jsem odešla k sobě.Co jsem to jen udělala?Co to se mnou je?Ublížila jsem jim.Chovám se jako malé dítě.Ale to vlastně Rose s Emmem taky.Už mám jejich věčných hádek po krk.Svalila jsem se na postel a přemýšlela.Probudilo se ve mně něco o čem jsem do teď nevěděla.Tahle část mě byla dlouho,hodně dlouho ponořená ve mně.

,,Jdu za ní''slyšela Rose za dveřmi.Ne prosím,chci být sama!

,,Ehm,Rose?Ne!Chce být sama,nech ji''řekl za mne Edward.Po chvilce Rose vážně odešla.Díky. Už jsem byla sama a mohla jsem zase přemýšlet.A najednou mi to došlo.

.Něco mi scházelo.A bylo jako kdybych to nebyla celá já.Jako kdyby kousek mne chyběl.Ale co?Co mi chybí?Rodina?Přátelé?Láska?Ne!Všechno jsem měla.Měla jsem rodinu která mi byla na blízku.Přátelé kteří mě vždy podrželi a lásku?Tou mne lidé i upíři stále obklopují.Tak co?Co mi chybí?Nic?Ne!Něco chybí a já přijdu na to co!Rozhodla jsem se nakonec.Teď bych se měla omluvit rodině.Sedla jsem si a podívala se na šaty.Byly tak nádherné.Vyndala jsem je a chvilku je pozorovala.Zkusím si je!Vstala jsem a šaty si oblékla.Byly vážně překrásné.Vypadala jsem jako víla.Otočila jsem se kolem své osy a s úsměvem sledovala jak šaty točí.Náhle se něco změnilo.Byla jsem šťastná.Ale za to přece nemohou jedny šaty.Venku něco zašustělo.Polekala jsem se ale nabrala jsem odvahy a vydala se na balkon.Jsem přece v domě plném upírů a sama jsem z části upír.Není čeho se bát.Znovu zašustělo.Opatrně jsem otevřela dveře na balkon.Zase to šustění.Pomalu jsem vyšla na balkon a mžourala do lesa.Zase šustění a velká rána.Uskočila jsem.Po ráně následoval záblesk a v lese se objevil chlapec.Velmi vysoký,statný a krásný.Dívala jsem se mu do očí.Nevypadal že by mi chtěl ublížit.Ale kde se tam vzal?Zprvu jsem měla strach,ale nebála jsem se ho opatrně jsem udělala jeden krok blíže.Ovál mě studený pozdní vánek.Šaty se mi rozevlály a společně s nimi i vlasy.Naklonila jsem hlavu lehce na stranu a udělala další krok ke kraji balkonu.Udělal jeden nejistý krok směrem ke mně.,,Nessie!''zašeptal.

 

Pokračování přístě:-)

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Way back into love-1.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!