Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vnímat učitele!

Stephenie Meyer


Vnímat učitele!Všichni víme, že dnešní doba je vhodná pro změnu povolání. Carlisle učí na střední škole dějepis, kde má učit jednu třídu. Jenže dvě holky se začnou bavit a on je bude chtít nachytat, že nedávaly pozor. Podaří se mu je nachytat? A nechají si to holky líbit? Víc se dočtete v této povídce. Bez VeruLOSTdaae a mojí třídy by tato povídka nemohla vzniknout, proto bych ji vám chtěla tuhle povídku věnovat. ♥ Příjemné čtení přeje vaše PetraCullen. ;-)

Jsem zpátky. Vím, že jsem hrozná, protože jsem dlouho nic nepřidala. Ale já mám toho ve škole až nad hlavu. :)

 

Byl jsem hrozně nervózní. Nikdy dřív jsem neučil na střední škole. Chtěl jsem si alespoň párkrát vyzkoušet, jaké to je učit, a na chvíli jsem změnil povolání. Zhluboka jsem se nadechl a věděl, že to k ničemu nebylo. Zazvonilo na hodinu a já vešel do třídy MT 1. Slyšel jsem od ostatních učitelů, že to je nejhorší třída na škole. Nevěděl jsem, co na tom bylo pravdy, ale teď jsem se tím nemohl zaobírat.

Jakmile jsem vešel do třídy, všichni najednou utichli. Studentů nebylo ve třídě mnoho. Bylo jich jenom dvacet. Byli všichni. Nikdo nechyběl, protože všechny lavice byly zabrané. Ve třídě byla většina dívčího osazenstva, která mě se zájmem pozorovala, zatímco kluci byli jenom tři a dívali se normálně. Vybídnul jsem je, aby se postavili a pozdravili se se mnou. Pokynul jsem jim, aby se posadili a já si sedl za katedru. Všichni byli zticha a neodvážili se promluvit. Nabyl jsem jistoty, že tahle třída bude v mých hodinách dávat pozor a nebudou žádné problémy.

„Jsem Carlisle Cullen, váš nový učitel dějepisu,“ představil jsem se jim. „Byl bych rád, kdybyste mi teď řekli svá jména.“

Třída souhlasně zamručela, že pochopila. Jen co jsem otevřel třídní knihu, četl jsem jejich jména, abych věděl, kdo se jak jmenuje. Když jsem dočetl poslední jméno, začal jsem vysvětlovat látku.

„Máte všichni koupený sešit a knihu? Dostali jste seznam.“ Bral jsem to jako samozřejmost.

„Samozřejmě,“ odpověděla mi jedna bruneta za celou třídu.

„Perfektní. Takže můžeme začít,“ pokračoval jsem a já doufal, že měla pravdu. „Dobře, tak jo. Podíváme se na Přemyslovce.“

Třída mi věnovala pozornost a já začal vysvětlovat a začal jsem tuhle látku v bodech zapisovat na tabuli. Celou třídou se rozléhalo škrabaní propisek do sešitů. Byl klid, ale to jsem se zmýlil. Sotva jsem se otočil, zaslechl jsem dvě holky, jak se spolu baví pološeptem.

Ta druhá ji rozesmávala, a ta první se tomu hrozně smála. Otočil jsem se k nim.

„Rád vidím, jak řešíte efektivně smrt Václava třetího.“ Zaskočil jsem je.

„Ale pane učiteli, my se bavíme k tématu,“ odpověděla mi ta druhá, kterou ta první rozesmávala.

„Co si o nás myslíte?“ zeptala se mě s mírným úsměvem ta první.

„Vždyť říkám. Velice efektivně.“ Začala mi docházet trpělivost.

Viděl jsem, že se dobře obě baví a já začínal být podrážděný. Nebyl jsem na takové chování zvyklý. Stačil jsem zaregistrovat, že ta první mě zavraždila pohledem, ale nedělal jsem si z toho hlavu a vykládal jsem látku dál. Jenže pak se otočila k další kamarádce, která seděla za nimi a pošeptala jí další vtipnou poznámku. Znovu jsem se zarazil a přešel jsem k jejich lavici. Vše ve mně začalo vřít a já jim poklepal na lavici, aby mě nevyrušovaly. Otočila se zpátky a poplašeně nadskočila. Upřela na mě své zelenošedé oči.

„Vnímat učitele,“ napomenul jsem je.

„Já vás vnímám,“ odpověděla mi pohotově a drcla loktem do sousedky.

„My vás vážně vnímáme, pane učiteli.“ Zářivě se usmála na mě její spolusedící.

„Fajn. Co jsem teď řekl?“ Věděl jsem, že je snadno nachytám.

„Koho se ptáte? Mě nebo jí?“ zeptala se mě její sousedka a podívala se na ni.

„Obou.“ Začal jsem se vítězoslavně usmívat.

„Nemám tušení,“ odpověděla mi.

„Ale já to vím,“ řekla nadějně její sousedka. „Ale nemůžu si vzpomenout.“

„Ha!“ Musel jsem se zasmát jejich nepozornosti a radostí jsem poskočil. „Řekl jsem ‚Vnímat učitele´!“

„Nevybourejte strop, pane učiteli,“ odpověděla mi nabroušeně.

„Přesně tak,“ souhlasila její spolusedící se smíchem.

Také jsem se musel nakonec zasmát. Do konce hodiny už nepromluvily a dávaly pozor. Když hodina skončila, ta první, co se smála, naštvaně vyběhla ze třídy a já odešel ze třídy také. Nechápavě jsem zavrtěl hlavou a šel jsem do sborovny. Věděl jsem, že tuhle jejich srandu zvládnu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vnímat učitele!:

 1 2   Další »
20.11.2015 [23:03]

Super Emoticon

18.12.2011 [11:08]

DarkFirefliesNo... Popravdě vůbec nevím, co bych ti an tohle mohla říct. Emoticon
Pomineme-li to, že povídka byla vlastně absolutně o ničem a že byla hrozně krátká... Neseděli ti tam skutečnosti ani charaktery, přišlo mi, že jsi z Carlisla udělala někoho úplně jiného a jen jsi mu dala jméno postavy z TW. Dialogy byly... nereálné, takhle by si asi profesor se svými žákyněmi nepovídal. Emoticon Samozřejmě, je to FF, ale podle mě to s Twilight nemělo kromě jmen společného nic.

Omlouvám se, ostatní povídky, které jsem od tebe četla, se mi většinou líbily, ale... Tohle bych tipla na výtvor desetiletého dítěte. Prostě to nemělo hloubku. Samozřejmě je to jen můj názor. Emoticon
Ještě jednou se omlouvám. Emoticon Emoticon

17.12.2011 [22:26]

ElissaAliceNo... promiň, nelíbilo se mi to. Souhlasím s kajka007 a IsabellaMarieLilyVolturi a ostatními, co měli podobné komentáře... Některé části mě absolutně nebavily, jindy jsem zase přeskakovala řádky, a stejně jsem měla pocit, že mi nic neušlo. Nelíbilo se mi to. Emoticon

13. mňamka
17.12.2011 [11:46]

mě se to líbilo Emoticon fakt supéér, jsem se i zasmála Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další tvůj výtvor Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.12.2011 [10:08]

ClearCullenTak tahkle byla super... Přiznávám se k tomu že lepší bych asi sama nenapsala... Mně se líbí to že je úplně jiná než ty rvoje ostatní... Prostě super Emoticon Emoticon

17.12.2011 [2:17]

IsabellaMarieLilyVolturiZdálo si mo to takové... suché. Prostě nic moc. Nemastné nelané, žádné emoce. Bylto spíše jen takový popis nebo praovní postu. Udělal jsem tohlě, pak támhleto... Holky sorry, ale vážně mě to moc nenadchlo. Jinak nápad celkem ujde, ale chtělo by to lepší zpracování. Emoticon

16.12.2011 [23:22]

JoheeeCullenEh... No... Mně to taky připadalo trošku... slabší. Přemyslovce už rozebírat nebudu, ale to, že ta třída, kterou Carlisle učil, je považována za nejhorší na škole, mi přijde trochu zvláštní. Protože pak my jsme proti nim... no, to se ani nedá srovnávat. Určitě by žádný normální profesor po jedné větě hned nevyváděl jak blbec, i když je to upír, a tím míň by si s nimi pak začal povídat. To mi přijde vážně zvláštní. A určitě by zbytek třídy nemlčel jak pěna, když jejich profesor flirtuje se dvěmi žákyněmi. Prostě... nevím, co si o tom myslet.
Chjo, sice toho od tebe moc nečtu, ale to, co jsem četla, mi přišlo na jedno brdo. Jako by ses vůbec nezlepšovala, ale to neber moc vážně, já nejsem všímavý člověk. Pořád mi přijde, že tam máš takové jednoduché, jednotvárné věty, žádné zajímavé slovní obraty a v tomto případě ani zápletku. Je to prostě nuda, nuda, nuda... Možná ale potřebuješ víc času na rozepsání.
Omlouvám se za kritiku, ale snažím se konečně psát pravdu... Emoticon

16.12.2011 [23:03]

BreakTo tedy... bylo něco... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2011 [22:47]

N1I1K1O1LJá musím souhlasit s kajkou007. Emoticon Neber to špatně, ale přišlo mi, že tahle jednorázovka byla naprosto o ničem. Emoticon Carlisle byl v roli učitele hrozně divný a nějakým způsobem nepřirozený. Emoticon Ty holky mě spíš rozčilovaly než cokoli jiného. Emoticon Celkový dojem nic moc. Emoticon

16.12.2011 [22:21]

kajka007Promiň, že ti všechno kritizuju. Já fakt nechci, aby sis myslela, že proti tobě něco mám, ale i tohle ti prostě musím zkritizovat. Začneme u Přemyslovců... To si jako fakt myslíš, že se v Americe učí o našem, pro ně naprosto bezvýznamném, rodě?! To se učí v česku, MAXimálně na Slovensku! A kdyby to náhodou bylo z Česka,tak si zase neodpustím poznámku, že Česko do stmívka prostě nepatří. To tě fakt nenapadlo nic jiného než taková... nechci říct blbost, ale vůbec se to tam nehodilo. Proč nemohli probírat třeba, já nevím... Osidlování Ameriky nebo nějaký prezidenty? Maj tam toho hodně, takže výmluva, že nic neznáš je hloupá.

První část povídky mě zaujala snad ještě míň než ta první. Vůbec nic jsem si nepředstavovala. Bylo to tak nějak divně, nepřirozeně popsané, že jsem zapomínala, co jsem četla na minulém řádku.

Vynechám, že Carlisle jako učitel dějepisu je divnej, to asi cítíme všichni. Spíš ti vytknu, jak se s ním bavily ty slečny. Zaprvé mi přišli jako pěkný krávy. Protože nabalovat učitele není zrovna moc super, takže jestli ses někým opravdu inspirovala, tak to teda... No radši nic. Jednoduše řečeno: Každej učitel, se kterým by se tak někdo bavil, by to nějak řešil. Rozhodně by se nezačal smát s nimi! Pane bože, kde to jako jsme?!

Já vím, že jsem hrozná, ale nedokážu ti taky napsat, jak skvělé to bylo, když se mi na to téměř nic nelíbilo. Tohle je podle mě lepší než kdybych ti věšela bulíky na nos nebo vůbec nekomentovala. Třeba si z toho něco vezmeš, i když... Kritiku ti píšu k hodně věcem a ani tvá další tvorba se mi moc nelíbí. Já vím, že jsem tvrdá, ale spíš ti chci pomoci. Třeba ta příští bude lepší. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!