Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vlčí srdce - Sladká tečka aneb Trojitý příběh


Vlčí srdce - Sladká tečka aneb Trojitý příběhAhoj! Přináším vám poslední kapitolu ohledně VS, která bude psaná mou rukou. Nejsem si jistá, ale něco podobného by mělo přijít i od Kacennnky. A o co vlastně jde? Rozloučení třemi kradšími jednorázovkami v jedné. Setkání Jacoba a Sar z pohledu Jaka, Sar a její příhodu s velkým černým vlkem z pohledu Sama a konečně rozhodování Jacoba mezi Bells a Sarah, jak jinak než z pohledu Jacoba. Užijte si to, Pegas99!

1. Bohyně Sarah

 

Jacob

Hned ráno jsem šel k Samovi, který nám prý nutně musel něco říct a tak svolal poradu. Byl jsem naštvaný. Vstával jsem až nelidsky brzo a navíc jsem byl po trojité hlídce, což znamenalo, že jsem za tři dny a tři noci naspal asi dvě hodiny.

Ponuře jsem zabouchal na jeho dveře a podle zvuku jsem zjistil, že už tam všichni jsou. Nečekal jsem, až mě někdo vyzve, abych vstoupil, a rovnou jsem rozrazil dveře. Hlasitě jsem si zívnul a sednul jsem si na volný kousek pohovky. Sam se zamračil - to dělal vždy, když nám chtěl sdělit něco důležitého.

„Chtěl jsem vám jen říct, že dneska se k nám nastěhují dvě holky. Emily má dvě sestřenice, Sarah a Kate, které u nás budou bydlet, protože jim zemřel tatínek a nemají nikoho jiného. Chovejte se k nim slušně a hlavně jim musíme zatajit to naše tajemství. Je dost možné, že se jedna z nich, Kate, promění také, protože vlčí geny má z obou rodičů. Sarah je má jen z otce... dobře díky! A... nezmiňujte se před nimi žádným způsobem o minulosti. Obě to měli těžké," řekl a všem se nám upřeně zadíval do očí, jednomu po druhém.

„A kolik jim přesně je?" zeptal se Jared zvědavě.

„Šestnáct."

Hm, další dvě holky. Všechny holky jsou naprosto pitomé! A všechny letí na upíry a na Edwardy Culleny obzvlášť. Osobní zkušenosti.

/Odpoledne/

„Myslíte, že budou alespoň hezké?" vyptával se nás Paul. „Nebo spíš takové ošklivky? A co Sam mlel o těžké minulosti?"

„Dovol mi, abych ti oznámil, že tyto věty říkáš pořád už od rána. Začínám tě podezřívat, že ses zasekl. A také tě upozorňuji, že nemám problém ukousnout ti hlavu, Paule," řekl jsem mu studeně. Museli jsme jít k Emily, abychom se seznámili. Jenže já se nechtěl seznamovat! Chtěl jsem si zalézt domů do koutečku a pěkně se tam užírat, svíjet se bolestí.

„Vždy to tak nebylo," říkal jeden dívčí hlas, když jsme stáli u dveří.

Seth zaťukal.

„Úplně jsem zapomněla, že sem mají přijít kluci," řekla Emily.

„Kluci?" zeptaly se dva hlasy zároveň. Jen chabě zakrývaly svůj zájem. Pche, na mě si můžou nechat zajít chuť.

Dveře se rozrazily a z nich vyšla Emily. Za ní se choulily dvě dívky tak v našem věku. Jedna byla vysoká, štíhlá a hnědovlasá. A ta druhá byla také vysoká, štíhlá, ale byla to blondýnka. Rozpačitě se usmívala a na tvářích se jí tvořily ďolíčky. Pokaždé k nám vzhlédla a potom rozpačitě sklonila hlavu. Uvědomil jsem si, co vidí. Namakané kluky bez triček. A potom jsem si všimnul, že svou půvabnou hlavu sklání vždy, když se podívá na mě. Usmál jsem se na ni a ona mi kupodivu úsměv plaše oplatila a potom se jí na tvářích objevila matná červeň. Svět okolo sebe jsem začal vnímat, až když Emily ukázala na tu bohyni a řekla:

„Tohle je Sarah." Bohyně Sarah. Sakra - zase jsem se neotisknul!!!

 

 

2. Velký černý vlk

 

 

Sam Uley

Byla hluboká noc a dům byl už dávno ponořen do naprostého ticha. Nemohl jsem spát, a tak jsem se rozhodl, že si vezmu hlídku za Jacoba - poslední dobou nespal skoro vůbec, protože když mohl, tak by se Sarah, nebo s Bellou. Tiše jsem se sunul ze schodů, které byly ponořené do naprosté temnoty, kterou moje oči snadno přelouskly. Pomalu jsem se sunul kolem pohovky, na které spaly holky, a všiml jsem si, že jsou do sebe groteskně zamotané, jak obě usnuly. Sarah měla hlavu u Kate na rameni, jenže Kate měla hlavu u Sar v podpaží. Obě objímali tu druhou. Kate ležela na břiše a Sar seděla v tureckém sedu. Usmál jsem se nad tím, ale prozatím jsem pokračoval dál domem. Chtěl jsem se ještě před tou cestou napít. Napil jsem se nějakého džusu přímo z krabice a tu jsem zase vrátil do ledničky. Rozhodl jsem se, že holky rozpletu a tak jim ušetřím pořádnou bolest zad. Pomaloučku a opatrně jsem zvednul do náruče Sar. Položil jsem jí na její místo a krátce jsem obě dívky pohladil po obličeji. Obě jsem je litoval, kvůli jejich osudu, ale byl jsem rád, že mají alespoň každá tu druhou.

Vyšel jsem ze dveří a ty jsem za sebou tiše zabouchnul. Stál jsem a čekal jsem, až mě pohltí oheň dostatečně na to, abych se mohl proměnit. Cítil jsem obrovské zavlnění mé páteře a buch! Moje tlapy těžce dopadly na lesní cestu. Pomalu jsem šel po cestě a chystal jsem se, že si poslechnu myšlenky ostatních, abych si ověřil, že vše klape tak, jak má. A žádné myšlenky jsem nezachytil. Zavrčel jsem, protože ti kluci si zase odešli za svými otisky. Zavyl jsem a dal jsem se na cestu jim hezky vyprášit kožich. Tiše jsem si brumlal a potom jsem uslyšel ten zvuk. Nohy, které tiše pleskaly po podlaze. Chtěl jsem se tiše vytratit. Ohlédl jsem se na okno a došlo mi, že je to všechno v prdeli. Sarah stála u okna, rukama drtila okenní rám. Oči jí vylézaly z důlků a její ústa byla ztuhlá do tichého výkřiku strachu. Potom se její oči bystře podívaly do těch mých. A je to, poznala mě, chtěl jsem si říct, když se její pusa otevřela, že něco řekne. Trvalo jí to o něco déle, než by jí normálně trvalo, aby něco řekla, ale potom z ní vysokým sopránem vypadl neskutečný jekot, který určitě probudil i lidi v Port Angeles.

„Kate, Katie! Pomoc, vlk! Prober se nebo... Pomoc!" křičela. Ještě chvíli jsem jí zíral do obličeje a pak jsem za ní postřehl pohyb - to se Kate hrabala s postele a po slepu hledala vypínač, aby si rozsvítila světlo. Měla panickou hrůzu ze tmy. Rychle jsem protočil oči, aby viděla, co provedla a odběhl jsem se schovat mezi stromy tak, abych já viděl na ně, ale ony mě neviděli, připravený kdykoli zmizet.

„Co tu řveš! Je půl pátý ráno, proboha. Co se ti to stalo?" Slyšel jsem Kate a viděl jsem, jak Sarah dala ruku kolem ramen. Chvíli jsem měl pocit, že její oči spočinuly přímo na mně, ale potom se otočila za Emily, která se právě škrábala ze schodů.

„Holky, co to tu provádíte?" zeptala se. Rozhodl jsem se, že znova zavyji, abych jí odpověděl. Otočil jsem se a běžel jsem hlouběji do lesa. A po cestě jsem vyl jako o život.

 

 

3. Nedosažitelné nebo dosažitelné? Bella nebo Sarah?

 

Jacob

Přišel jsem z obzvlášť dlouhé hlídky, kterou jsem musel přežít s Kate. Poslední dobou se mi pořád hrabala v mých, dost zmatených, myšlenkách. Hledala důkazy proti mně? Nevím. Rychle - hned u dveří - jsem si sundal všechno oblečení. Celý barák jsem proběhl nahý a potom jsem se zastavil ve sprchovém koutě. Pustil jsem vodu a kohoutek jsem nastavil na úplně nejteplejší teplotu.

Tak a teď můžu v klidu přemýšlet, uvažovat a zvažovat svoje možnosti. Bella a Sarah. Voda a oheň. Láska a nezáživný otisk, láska a klišé. Miloval jsem obě stejně hodně, ale každou úplně jinak. Sar byla milá, hodná a byla už navždy moje. Nikdy o ni nebudu muset bojovat... nikdy ji nebudu muset svádět. A potom tu byla Bells. Byl to nedosažitelný cíl a jeho získávání ve mně budilo vášeň.

Musím říct, že Sarah mě miluje naprosto upřímně a nezávadně. Bella mě svým způsobem zneužívá a já to podvědomě tuším. Skoro jsem si jistý, že je moc sobecká, aby mě přenechala Sarah, ale přitom mě nechtěla pro sebe. Miloval jsem je a přitom jednu naprosto nesprávně. Ale která to byla? Miluji Sar, její vlasy, oči, rty, miluji to, jak mi vždy rozzáří den, když mě obejme. Miluji zvláštní chvění, které se mě zmocní, když mě políbí. Miluji, když mi říká, že mě miluje, že je jenom moje. Ale pořád mám pocit, že nejsem celý, že mě kousek chybí. Mám tu nejlepší, nejkrásnější holku na světě, ale pořád nejsem šťastný. Vím vůbec, co chci?

Pomalu jsem vypotřeboval všechnu teplou vodu. Když jsem vycházel ze dveří koupelny, tak už padlo rozhodnutí. Chci Sarah a za každou cenu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - Sladká tečka aneb Trojitý příběh:

 1
6. Leli
26.05.2011 [15:49]

Božíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [0:09]

mokasinadokonalííí krásnýý božííí

24.05.2011 [20:51]

klarus07nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [17:14]

JudysByla to nádherná povídka. Ale pár takovýchto bonusů byste ještě přidat mohly. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [17:08]

TwilightMishkanejlepší !! a jakože je mi docela líto, že je konec.. :/ :) Ale stejně, určitě se vám tahle povídka podně povedla a chválím vás, holky !! Vždycky jsem čekala na nový díl... Vždycky jsem byla nadšená... Gratujuju ! Krásný !! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2011 [19:38]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na:

* Pomlčka se odděluje z obou stran. Výjimkou je spojovník, ale ten se Tvého případu netýká.
* Po /aneb/ se píše velké písmeno;
/Vlčí srdce - Sladká tečka aneb Trojitý příbeh/
* Pozor na čárky; (!!)
* Na S/Z; (!!) Velice jsi v tom chybovala;
* Ji/jí, ni/ní; krátce ve 4. pádě;

Příště si na tyto chyby dávej, prosím, pozor.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!