Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ve víru duhy

cmuk


Ve víru duhyTady vám přináším svoji další jednorázovou povídku. Je o tom, jak Bella s Edwardem traví prázdniny a jsou na jejich louce. Jsou to začátky jejich vztahu podle mě, jak to mohlo vypadat. Dějově povídka zasahuje do Stmívání. Berte to s nadhledem, psala jsem tuhle povídku v noci. :D Příjemné počtení přeje vaše PetraCullen. :)

Ve Forks nebyly letní prázdniny nic neobvyklého až na to, že jsme byli s Edwardem na naší louce a zrovna bylo po dešti. Neustále jsme se na sebe dívali. Musela jsem neustále přemítat nad tím, co na mně viděl. Na obyčejné lidské holce, která byla neohrabaná, až to hraničilo s postižením. Edward se na mě zeširoka usmál pokřiveným úsměvem, který jsem na něm tolik milovala, a mé myšlenky se rozutekly všemi směry. Byla jsem uchvácená jeho krásou a byla jsem ním posedlá už od samého začátku. Neustále se na mě díval a pohladil mě po tváři. Překvapeně jsem zamrkala a zčervenala jsem. Edwardův úsměv se ještě víc roztáhl a já jsem ještě víc červenala.

„Ty se červenáš?″ Teď byl pobavený.

„Ne, nečervenám se,″ snažila jsem se zalhat, aby neprohlédl mé záměry.

„Vážně?″ Zněl pochybovačně, ale usmíval se.

„No dobře, tak se červenám,″ odpověděla jsem po pravdě.

„Proč?″ chtěl vědět důvod mého červenání.

Přemítala jsem znovu nad tím, co bych mu odpověděla. Podívala jsem se do jeho očí barvy topazu a bez rozmýšlení jsem mu pověděla pravdu.

„Protože máš nejkrásnější úsměv,″ odpověděla jsem mu po pravdě.

Jeho výraz se automaticky zachmuřil, kdykoliv jsem už toho řekla moc. Radši jsem už mlčela, abych se zase nepřestřelila a on se nemračil. Během několika minut se přestal mračit a pozoroval mraky nad námi. Začalo poprchávat, ale nám to nevadilo, k našemu překvapení se skrz mraky prodralo i sluníčko a svítilo na nás oba. Edward zářil, pro mě to nebylo nic neobvyklého, jelikož jsem ho už takhle několikrát viděla. Byl nádherný. Jeho krása mi nikdy nezevšedněla. Nehýbal se a teď příliš připomínal sochu. Věděla jsem, že bych se neměla hýbat, a jen jsem tak seděla na vlhké trávě. Konečně se pohnul a vyhledal očima ty mé, a já jsem automaticky zčervenala, ale neuhnula jsem pohledem. V hlavě jsem měla najednou vymeteno a nedokázala jsem si vzpomenout ani na to, jak se jmenuji. Zase se usmíval. Úsměv jsem mu opětovala poněkud zdráhavě. Začalo čím dál tím víc pršet, ale i sluníčko začalo víc svítit. S Edwardem jsme byli úplně mokří a já jsem začala drkotat zuby, protože mokré oblečení se ke mně nepříjemně lepilo a studilo mne, ale i tak mi to bylo jedno a neřešila jsem to. Edwardovi ten déšť zdá se vůbec nevadil a naopak si ho užíval. Sluníčko začalo svítit víc a déšť začal ustávat, ale já jsem měla oči jenom pro Edwarda a on měl oči jenom pro mě. Vzhlédl k obloze, ale já se dívala jenom na něj. Vycítil můj pohled a otočil se ke mně s úsměvem.

„Za chvíli to uvidíš,″ řekl mi a já jsem nechápala, co jsem měla vidět.

„M-hm,″ zněla moje odpověď, protože jsem nevěděla, co na to říct, a hlavně když jsem nevěděla, o co jde.

Edward mi věnoval pobavený úsměv a dělal, jako kdybych tohle pochopila. Nechápavě jsem se na něj podívala a neustále jsem se na něj dívala. Taky mi věnoval pozornost a díval se na mě. Mohla bych se pořád na něj dívat a nikdy by mě to neomrzelo. Edward se znovu podíval na oblohu, ale já z něj nespouštěla oči. Líbilo se mi, jak září na sluníčku. Něco se začalo lesknout několika barvami, jenže já nebyla schopná odtrhnout oči od Edwarda ani na jednu vteřinu, natož na pár minut.

„Bello, podívej se támhle,″ řekl mi zničehonic Edward a ukázal rukou někde k obloze.

„Dobře,″ přitakala jsem pohotově. „To je nádhera,″ zašeptala jsem a pozorovala jsem duhu, která se rozprostírala kousek od nás.

„Líbí se ti to?″ zněl nejistě.

„Strašně moc se mi ta duha líbí.″ Usmála jsem se.

„To jsem rád.″ Otočil se, aby mohl sledovat moji reakci.

Jenže já na něj stále koukala - a co jsem mu měla říct?! Že nejsem schopná ani na vteřinu odtrhnout od něj pohled? Vždyť by to bylo směšné a absurdní. Objal mě kolem pasu a já se s povzdechem podívala do míst, kam mi ukazoval. Chvíli trvalo, než jsem ji zaregistrovala, a pak jsem ji spatřila. Kousek od nás se rozprostírala přenádherná duha a já jsem byla okouzlená jí samotnou. Od malička jsem měla ráda duhu, ale tahle se mi líbila ze všech nejvíc. S Edwardem jsme se na tu duhu dívali a já si přála, aby tahle chvíle nikdy neskončila. Mým dalším přáním bylo, abychom zůstali ve víru duhy navždycky a nikdy bychom z tohoto místa neodešli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ve víru duhy:

 1
9.
Smazat | Upravit | 23.03.2012 [14:53]

Souhlasím s holkama. Co bych dala za to být kousek od duhy... A ještě s Edwardem? Emoticon To možná aj život. Emoticon
Bylo to kouzelné, příjemně uvolňující. Emoticon
Letím na tvoje další povídky, píšeš krásně. Emoticon

02.10.2011 [9:13]

DarkFirefliesJé, to je krásné. Emoticon Romantika musí být.
No, přiznejme si, co bychom daly za to (no, minimálně většina z nás), abychom mohli s Edwardem čučet na duhu, že? I když, v mém případě by tam ani duha být nemusela Emoticon Emoticon .
Povídka byla krásně oddechová, zlepšila náladu. Tleskám. Emoticon

31.08.2011 [18:20]

VampE4BPáni, je to nádherné... takové milé, oddechové...

Moc nádherné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.08.2011 [16:23]

N1I1K1O1Lto bylo hezký Emoticon
chtěla bych být na jejím místě Emoticon
ale taky souhlasím s kikou57.. Taky mi přijde divný, že ji Edward nechal na dešti a když jí ke všemu byla zima Emoticon

5. SimsAnna
31.08.2011 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [16:44]

KatarinaCullenTo bolo krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úplne super Emoticon Emoticon Emoticon Mohla by si napísať viac takýchto prázdninových dní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2011 [16:35]

VeruLOSTdaaeJe to krásné. Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [21:52]

Kika57Páni! Chtěla bych zažít to, co ona... Být kousek od duhy... Muselo to být opravdu krásné,ale divím se, že ji Edward nechal na dešti, i když jí byla zima a dávala to najevo Emoticon Jinak se ti to opravdu povedlo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [21:27]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale na tak krátký text jsi v něm měla spoustu chyb.
- Čárky (!!!), píšeš je na místech, kde nemají co dělat, naopak na ně zapomínáš tam, kde být musí.
- Mně/mě (2. a 4. pád - mě, 3. a 6. pád mně).
- Svoji/svojí, moji/mojí, jim/jím, nim/ním.
- Překlepy.
- Přímá řeč.
- Je po pravdě, ne popravdě (v textu jsi měla obě možnosti).
- Je nadhled, ne nádhled.
- Slovosled.
- Za otázkou musí být otazník, ne tečka.

Vřele bych ti doporučila, abys zavítala do sekce Pomoc autorům. Docela by se ti hodil jak korektor, tak beta-reader (některé tvé věty nedávají smysl, opakuješ ve větách stejná slova...).

Dávej si na to příště pozor. Díky. Emoticon

A doufám, že už jsi v článku nic neměnila, zatímco jsem jej opravovala. Mohlo by se totiž stát, že se má oprava přepíše tou tvojí. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!