Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vášeň

WfE2


Vášeň

VÁŠEŇ

Ležela jsem na posteli. Zírala jsem na otevřenou knihu, ale místo písmenek jsem měla rozmazané šmouhy. Po tváři mi tekly slzy. Nedokázala jsem se soustředit na děj knihy. Myšlenky se mi stále toulaly k Edwardovi. Dneska byl na lovu. Musel chodit častěji, když byl pořád se mnou. Teď, když tu nebyl na mě dolehly události posledních dní. Uvědomila jsem si, co se mi všechno mohlo stát. Mohla jsem umřít, stát se upírem, zničit všechno, co si Cullenovi vybudovali. Bylo mi z toho na nic. A jako bonus mě Charlie začal hrozně hlídat.
"Kdyby jenom tušil, čím vším jsem prošla a s kým se paktuju," ušklíbla jsem se. "Ten by zešílel. A máma tím tuplem."
Věděla jsem, že když budu s Edwardem, nebude můj život obyčejný. Ale vybrala jsem si. A svého rozhodnutí nelituji. Ani v nejmenším. Edwarda bych se nikdy nevzdala. Kdyby ho od mě někdo odtrhl, umřela bych. Při téhle myšlence se mi oči znovu zalily slzami. Edward. Moje láska. Můj život. Odložila jsem knihu a stulila se do klubíčka, směrem ke zdi. Další záplavě slz jsem nebyla schopna zabránit. Chtěla jsem, ale bylo to silnější než já. Mým tělem otřásaly vzlyky. Do toho mě začala bolet noha. Sádru mi sundali před pár dny, ale bolest se ještě sem tam ozvala.
"Bell," zašeptal melodický hlas tak tiše, že jsem si myslela, že jsem si ho vymyslela. Ztuhla jsem, ale neotočila se. Něco mě pohladilo po hlavě. Tentokrát už jsem se otočila a hleděla jsem přímo do Edwardova dokonalého obličeje. Hnědé oči barvy karamelu mě ustaraně pozorovaly. Beze slova jsem se k němu přivinula. Neviděla jsem jeho zmatený výraz, ale cítila jsem jeho nejistotu. Odtáhl se a zkoumavě se na mě podíval. V obličeji se mu zračilo úsilí. Odhadla jsem, že se mi snaží přečíst myšlenky. Marně. Po chvíli to s povzdechem vzdal.
"Co se děje?" zeptal se, když jsem se neměla k objasnění slz, stékajících mi po tváři.
Koukla jsem se na něj. "Je toho na mě moc." špitla jsem.
"Měl bych odejít," povzdechl si. "Potom bys žila obyčejný život a nebyla neustále v ohrožení života."
"Ne!" vykřikla jsem. Potom jsme si vzpomněla na Charlieho a ztišila se. "Bez tebe by to bylo daleko horší. Nezvládla bych to. Neopouštěj mě. Prosím!"
"Neopustím," slíbil.
Během pár sekund se moje melancholická nálada změnila v rozvernou. Šibalsky jsem se na Edwarda usmála a s vypětím všech sil ho stáhla vedle sebe na postel. Podezřívala jsem, že vytušil o co se snažím a poddal se mi.
"Ale, ale," usmál se. "Už toho na tebe není moc?"
"Pokud na to nemyslím tak se. Takže se musím nějak odreagovat." vysvětlila jsem na oko vážně a přikyvovala jako idiot. Edward se usmál tím pokřiveným úsměvem, který tak zbožňuji. Jeho ruka klouzala po mém těle, zastavila se na zádech. Přitáhl si mě k sobě a dlouze políbil. Objala jsem ho a prsty cuchala bronzové vlasy. Porušovala jsem bezpečnostní opatření. Byla jsem si toho vědoma, ale bylo mi to jedno. Vždy, když jsme se líbali, šlo všechno racionální uvažování stranou. Vlastně jsem se soustředila jen na to, abych nezapomněla dýchat. Kupodivu se neodtáhl jako většinou, když jsem překračovala meze. Jen si mě přitáhl blíž k sobě. Rty mi objížděl po čelisti. Jen jsem lapala po dechu. Cítila jsem jeho ruce na mém těle, vnímala jeho vypracované tělo, pěvně přitisknuté na mém. Chlad vycházející z jeho kůže slábnul, ztrácel se v žáru vášně. Rty se pomalu přesouval na krk. Reflexivně jsem ztuhla.
"Neboj," zašeptal mi do ucha. Zřejmě vycítil můj neklid. Nebála jsem se. Chtěla jsem to, ale měla jsem dost rozumu, abych se o tom nezmiňovala. Nechtěla jsem pokazit tuto atmosféru.
Edward mezitím přesunul svou pozornost zpátky k mému krku. Pak pro změnu ztuhnul on.
"Co je?" vyděsila jsem se.
"Charlie," zašeptal a vzápětí byl pryč. Rychle jsem rozsvítila, pustila CD přehrávač a nasadila sluchátka. V tu chvíli se otevřely dveře a do pokoje nakouknul Charlie.
"Tati?" řekla jsem naoko překvapeně. "Děje se něco?"
Charlie se pozorně rozhlížel po pokoji. Potom zavrtěl hlavou. "Zdálo se mi, že jsem slyšel hlasy."
"Promiň. Ponořila jsme se do hudby. Zřejmě jsem si začala zpívat aniž bych si to uvědomila." omluvně jsem se na něj usmála a doufala, že mi to spolkne.
Podezřívavě se na mě podíval. "Tak se kontroluj. Už je pozdě." Zuřivě jsem přikyvovala a čekala, až odejde. "Stejně už půjdu spát," dodala jsem, když se k ničemu neměl Popadla jsem kosmetickou taštičku, pyžamo a pospíchala do koupelny. "Dobrou tati," dala jsem mu pusu na tvář, jak jsme se míjeli ve dveřích.
Když jsem přišla zpátky do pokoje, Edward ležel na posteli, rozepnutá košile odhalovala vypracovanou hruď, a usmíval se mým oblíbeným pokřiveným úsměvem. Oplatila jsme mu ho a pomalu došla k němu. Zabíral celou postel a nezdálo se, že by mi hodlal kousek uvolnit. Klekla jsem si vedle postele a sledovala svého dokonalého přítele. Vypadal jako mramorová socha, která z nějakého záhadného důvodu okupovala moji postel. Prsty jsem mu přejížděla po nahé hrudi. Edward se ani nepohnul, jen zavřel oči a vychutnával si můj lehký dotyk. Naklonila jsem se s políbila ho. Otevřel oči, usmál se a sáhnul mě za sebou na postel.
"Je pozdě. Měla bys jít spát," zašeptal.
"Já nechci spát," protestovala jsem.
"Spi," poručil a políbil mě. Neochotně jsem zavřela oči a přitulila jsem se k němu. Poslední co jsem slyšela, než jsem se propadla do spánku, byl Edwardův melodický hlas broukající moji ukolébavku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň:

 1
09.11.2011 [22:58]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon
skvelé dielo... Emoticon

1. Afrodita_Alice_Cullen
08.07.2011 [14:33]

Je to skvělíííííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!