Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Upír vs. Vlkodlak vs. Člověk


Upír vs. Vlkodlak vs. ČlověkPojďme projít pár ukázkových situací, abychom zjistili , kdo je na tom nejlépe a o jakou existenci tedy usilovat! Barchetta

Upír vs. Vlkodlak vs. Člověk

Začněme něčím, řekněme… prostým.

 

Situace 1: STVOŘENÍ

Chcete-li být Upír: Nemáte to vůbec snadné. Základem je najít jiného upíra, který by vás přeměnil. Zkuste ovšem rozumně konverzovat s osobou, jež si vás představuje jako obří chodící HotDog?

Rizika: I navzdory všemu vás upír přemění. Skutečně chcete trávit věčnost s někým, kdo se vás pokoušel sežrat?

Chcete-li být Vlkodlak: Je to ještě  komplikovanější. Musíte se totiž buďto dobře narodit nebo se naučit přenést svoji mysl do vlka a zpátky. Přeji hodně štěstí!

Rizika: Navzdory tomu, že zmanipulujete své geny a naučíte se přenášet svojí mysl, nebudou v okolí žádní upíři a vy se stejně neproměníte. Jak smutné!

Chcete-li být člověk: Musíte se narodit. Prokopat se z břicha, ve kterém vás vězní a poprvé se nadechnout.

Rizika: Prokopete se z břicha, poprvé se na sebe podíváte a zjistíte, že jste stejně netvor a to jste proto nemuseli vůbec nic udělat!

Co z toho plyne? Je to vlastně všechno úplně jedno, tak či tak z vás bude zrůda.


Situace 2: STRAVOVÁNÍ

Jste-li Upír: Taje FastFoodu a chuť žvýkačkové zmrzliny pro vás zůstává navždy uzamčená, nicméně... ostatní zase přichází a delikatesy jako krev Pumy s příchutí lesa či Medvědí KrvoCola.

Rizika: Duševní zdraví. Zkuste si vybrat jeden druh potravy a tím se živit ne celý život, ale celou VĚČNOST!!!

Jste-li Vlkodlak: Jste stejně jako upír na vrcholu potravního řetězce, ale narozdíl od něj, necucáte z „mandarinek“ jenom šťávu.

Rizika: Vše je v pohodě, než si vás domů odvede nějaká strašně hodná babička a pokusí se vás donutit jíst granule, se slovy: "Nááá. Papej, papej hafíku. Budeme ti říkat Alík, co ty na to?“

Jste-li Člověk: Supermarkety, cheesburgery  a žvýkačková zmrzlina... AAACH!

Rizika: Kdo z vás se už někdy přežral tak, že málem prasknul, ať zvedne ruku!

Co z toho plyne? – Že by jsme všichni povinně měli ochutnat žvýkačkovou zmrzlinu!


Situace 3:SEX

Jste-li… Upír: Je jedno, jestli vám je 102, vždycky budete ve skvělé kondici schopni podávat vrcholové výkony.

Rizika: Z vašeho hnízdečka lásky nemusí nakonec zůstat vůbec nic za předpokladu, že se v zápalu vášně rozhodnete udělat exkurzi po domě.

Jste-li... Vlkodlak:  Můžete být na něj prostě příliš chlupatý. Občas je jedinou dostupnou partnerkou medvědice.

Rizika: Pokud se během aktu omylem proměníte zpátky, riskujete vážně nasranýho medvěda.

Jste-li… Člověk: Je to těžké, když jednou jste moc mladý, podruhé zase moc starý. Jinak je to docela sranda.

Rizika: Tedy až do chvíle, kdy se rodiče vrátí domů dříve a vy na ně nemůžete poslat jako vlkodlak medvěda, ani hystericky řvát jako upír: “Proboha! Vy jste ještě naživu?“

Co z toho plyne? - Není důležité jestli jste upír, vlkodlak nebo člověk. Důležité je nebýt medvědem.


Situace 4: VZHLED

Jste-li… Upír: Jste za vodou, jste krásní, sexy a na sluníčku děláte duhu.

Rizika: Vždycky se můžete narodit s obličejem jako má Marcus Volturi na promo fotce k New Moon a to pak ani proměna nepomůže!

Jste-li... Vlkodlak: :D:D:D Škoda mluvit.

Rizika: Můžete být sebekrásnější, ale to chlupaté cosi lačnící po medvědech se stejně jednou ukáže.

Jste-li... Člověk: Jste prostě na zlaté střední cestě.  Na chlupy vám na rozdíl od Vlkodlaka postačí obyčejná žiletka a pokud mermomocí prahnete po diamantové kůži, není nic jednoduššího než-li se narodit jako Paris Hilton.

Rizika: Už jsem zmiňovala obličej Marcuse Volturi nebo ne?

Co z toho plyne? – Otázka, proč že si Jake vlastně nerozumí s Emmetem? A závist vůči dědičce Hiltonova impéria.


Situace 5: KAŽDODENNÍ ŽIVOT

Jste-li… Upír: Ráno nevstanete, protože nespíte a půjdete po 150 opakovat střední školu.

Zajdete si na oběd neobědvat, protože jste se v noci přecpali jako čuňata a zdejší jídelna stejně nenabízí nic, co by vám chutnalo. Po sto letech možná potkáte ve škole nějakou Bellu, kterou budete po nocích šmírovat a pak se váš čas alespoň trochu zaplní.

Rizika: Každý chce být jako vy a Belle se to povede a vy nejen, že nebudete mít koho šmírovat, ale budete mít ještě další nudnou existenci na krku.

Jste – li... vlkodlak: Jste nucen každý den na nákupy oblečení, protože jej vzápětí při přeměně zničíte. Litujete, že jste se nenarodil radši jako upír a vaše sestra není Alice, která by je všechny ochotně obstarala.

Rizika: Jednoho dne se na to prostě vykašlete a půjdete do školy nahý.

Jste-li... Člověk: Je to složité, ale zábavné. Každý den překonáváte nástrahy světa a pokoušíte se přežít! Není nic lepšího, než jít spát s vědomím, že se ráno vy nebo vaši nejbližší nemusí vůbec probudit!

Rizika: Opět žádná. Když se to stane, nebudete vůbec překvapeni a budete rádi, že už vás čeká jenom zewl v ráji!

Co z toho plyne? - Že nejvíc to asi vychytala Ariel, když z ní Disney udělalo malou mořskou vílu.

Situace 6:PŘEPADENÍ

Jste-li Upír: A někdo se vás pokusí přepadnout... :D Vyskočíte, po pětiminutovém huronském smíchu a válení se přitom po zemi, na nohy, vyceníte zuby, uděláte bu bu bu a dotyčného si dáte jako zákusek. A pak prostě odkráčíte. Jednoduché. A především zábavné.

Rizika: Takový bandita nemusí být nic moc a vám se může udělat pěkně špatně od žaludku.

Jste-li Vlkodlak: Funguje to opět podobně jako u upíra. Po fázi smíchu se ale na rozdíl od něj musíte proměnit na velikou obludu.

Rizika: Že někdo uvidí vašeho pindíka a nebude to Bella. Až se vrátíte do své normální formy, kde tak narychlo vezmete oblečení, co?

Jste-li… Člověk: Jste v pr…

Rizika: Žádná. Horší už to být nemůže.

Co z toho plyne? - Pokud jste člověk – je dobré chodit s upírem či se přátelíčkovat s vlkodlakem, nikdy nevíte, kdy se to bude hodit. Pokud jste upír, doporučuje se něco na zažívání. Pokud jste vlkodlak... můžu říct jen, ha ha ha. :D


Situace 7: NADVLÁDA NAD SVĚTEM

Jste-li... Upír: Máte to zase celkem v kapse. Obsadíte město, vybudujete armádu přívrženců se zázračnými schopnostmi et voilá.

Rizika: Vždycky se tahle informace může donést k někomu jménem Ranger Cordell Walker a celá snaha byla marná!

Jste-li... Vlkodlak: Nemáte potřebu ovládnout svět, vaší jedinou tužbou je naopak chránit nevinné!

Rizika: Pokud jste obyvatelem Metropolis, vždy tu bude někdo kdo vám poleze do zelí a bude se pokoušet slíznout smetanu!

Jste-li... člověk: Ani se nesnažte. V tak veliké konkurenci jste nahraní!

Rizika: Okounění kolem je poměrné bezrizikové kromě faktu, že jako součást ovládaného světa budete v háji

Co z toho plyne? Že lidé pro mýtické bytosti zapomínají na pravé hrdiny jakými je Superman nebo starý dobrý Chuck Norris.

 

Závěr:  Je jedno kým budete, až na zemi dopadne velký kop s otočkou, bude to úplně jedno.

 

Thanx for the reading. Barchetta

 

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upír vs. Vlkodlak vs. Člověk:

 1 2 3   Další »
25. dd
30.08.2015 [12:57]

Já mám špičatý zubi i všechno priznaki a som vlkodlak a volámsa Gabika tak cav Emoticon

20.08.2014 [20:52]

EmpressMám dosť! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krásne si mi zdvihla náladu, díky Emoticon Emoticon Emoticon

23. Katrin
23.11.2013 [9:42]

Já jsem nejvíc fanoušek vlkodlaků a upírů..., ale z tohohle jsem prostě nemohla Emoticon
Takový záchvaty smíchu jsem dlouho neměla...po 100 letech potkáte nějakou Bellu... Emoticon
Nebo když jste člověk a přepade vás bandita jste na rozdíl od upíra v prrrdčicích, a vlkodlacích nemluvě..PROSTĚ NEJLEPŠÍ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. ahoj super
26.10.2013 [11:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. ja
26.10.2013 [11:38]

já souhlasím s lili a trochu i s AddyCullen

20.
Smazat | Upravit | 20.10.2013 [16:19]

LOL tak to je moc! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Vampire Caroline
10.03.2012 [19:15]

Prej pak po sto letech potkáte nějakou Bellu Emoticon To mě fakt pobavilo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. SarkaS
01.03.2012 [14:55]

SarkaSPo opravdu dlouhé době promyšlený humor, já jsem rozhodně nadšená. Myslím si, že tohle byla jedna z těch vtipných jednorázovek, ke kterým se budeme všichni vracet, protože dokáže spravit mizerný den i potlačit bolení zubů (jako teď u mě). Takže děkuji, moc ráda jsem si ji přečetla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2012 [14:47]

AddyCullenlili: Holka, ty ale chYtrá nebudeš co? Napsat chytra s měkkým i je známka debility, holka... Emoticon

16. eivliS
01.03.2012 [14:44]

eivliSVzkaz pro lili!!! Jdi se projít na čerstvý vzduch, očividně to hodně potřebuješ.
NEPOZNÁŠ SRANDU???? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Barchetta - to bylo super, opravdu jsem se pobavila. Kde ty na to chodíš, to je mi záhadou, ale dostalo mě to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!