Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Únik 2. část

Edward a Bella


Únik 2. částBella se dostala na druhou stranu. Uvidí tam své blízké? A co ji tam čeká? Nechtěla jsem, aby to skončilo smutně. Snad s tím budete spokojení.

Uviděla jsem bílé světlo. Najednou jsem cítila jen štěstí. Už mě vůbec nic nebolelo. Byla jsem volná, když mě už bolest nespalovala.  Šla jsem za tím světlem a uviděla nějaké postavy. Když jsem přišla blíž, viděla jsem Edwarda, Jacoba, Charlieho a René.

Bylo to neskutečné. Vrhla jsem se Edwardovi kolem krku. Ten mě pevně stiskl jako by mě už nikdy nechtěl pustit. Ostatní se usmívali. Vytrhla jsem se Edwardovi a šla obejmout i ostatní. Charlie se s René drželi za ruce. Oba mě objali se slzami v očích. Věděla jsem, že jsou šťastní. Musela jsem být v nebi. Jinak by tu nebyli lidi, které tak moc miluji.

Pak jsem objala Jacoba. Byl to můj nejlepší kamarád, jakého jsem kdy měla. Předtím mě miloval, ale tady pochopil, že patřím jen Edwardovi. Alespoň to jsem pochopila z jeho pohledu.

Když jsem ho pustila, všichni odešli, až na Edwarda. Nevěděla jsem, kam jdou. Vrátila jsem se k Edwardovi, který na mě čekal.

„Kam odešli?“ zeptala jsem se ho.

„Šli do svého ráje, jen tě chtěli přivítat,“ řekl a usmál se.

„A my také odejdeme?“ Nechápala jsem.

„Ano. Do nebe. Přeci si nemyslíš, že zůstaneme tady.“ Když jsem se rozhlédla, tak jsem si všimla, že jsme jen v bílé místnosti bez oken.

„A kde to jsme?“ Byla jsem strašně zvědavá.

„Tady se přijímají duše zemřelých. Já jsem ještě taky nebyl dál, tak nevím, co nás tam čeká, ale je mi to jedno. Hlavně, když zůstaneme spolu.“ Podíval se na mě s láskou v očích.

„A to je už neuvidíme?“ Zamračila jsem se. Takhle jsem si to tedy nepředstavovala.

„Já doufám, že ano. Neboj se.“ Napřáhl ruku a já jsem mu podala svou. Chvíli jsme šli bílou chodbou. Nakonec jsme uviděli bílé dveře. Edward chytl za kliku.

„Připravená?“ zeptal se mě.

„Ano,“ vydechla jsem. Byla jsem zvědavá, co uvidíme. Edward otevřel dveře a mně se zatajil dech. Bylo to nejkrásnější místo, co jsem kdy viděla.

Byla to louka. Vítr si pohrával s klásky žita a uprostřed stál nádherný strom. Byl mohutný a vyzařoval kolem sebe energii. Pod ním stála postava.

Přišli jsme blíž k postavě. Nedá se ani popsat, jak vypadala. Byla krásnější než kterýkoliv upír. Nikdo se jí nemohl rovnat. Promluvila, aniž by otevřela ústa. Hlas měla úplně dokonalý. Tak melodický jako nejkrásnější symfonie.

„Vítejte, Edwarde a Bello. Byli jste vybráni, protože vaše láska přežila i smrt. Nikdo nebyl tak oddaný jako jste vy dva. Proto budete působit jako andělé štěstí a lásky. Budete sice pro lidské oko neviditelní, ale budete rozdávat lásku i štěstí po celém světě. Díky vám, jsem ještě nezničil lidstvo. Vy jste dokázali překonat i nemožné. Až bude třeba, povolám vás, zatím si užívejte posmrtného života.“ Když postava domluvila, rozplynula se.

Nemohla jsem tomu uvěřit. Já a anděl? Neměla bych mít nějaká křídla? Přestala jsem nad tím myslet a užívala si Edwarda. Edward stále nevěřil, že z něho bude anděl. Vždy se považoval za monstrum, které jen lační po krvi.

Já vždy věděla, že má duši a teď jsme spolu mohli být celou věčnost. Mohli jsme navštěvovat své blízké, kteří už byli po smrti. Vlastně jsme mohli žít, tak jak jsme žily za posmrtného života.

Zatím jen pozorujeme život z povzdálí. Už jsme v tomhle ráji několik desítek let. Stále nás Bůh nepovolal. Čekáme s Edwardem na to, až nastane naše chvíle, kdy už nebude lidstvo věřit na lásku a my se tak dostaneme zpátky na zem.

 

Vím, že je to trapné, ale byla bych ráda za vaše komentáře :-)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Únik 2. část:

 1
2.
Smazat | Upravit | 09.11.2011 [15:33]

Že trapné? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Trapné, to rozhodně není! Emoticon Není! Emoticon

1. StevieRay
25.08.2011 [21:10]

urob pokračovanie o Culenovcoch ;))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!