Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ty nie si gay?!

Jacob,Edward,Bella


Renesmee sa sťahuje do Seattlu, aby sa osamostatnila. Kto bude jej nový sused? Ako budú spolu vychádzať? Ako sa bude vyvíjať ich vzťah?

Som začínajúca autorka na tejto stránke, a tak by som bola vďačná za akúkoľvek kritiku. Túto jednorázovku by som chcela venovať svojmu slniečku.

Prajem príjemné čítanie. Bee1

Jacob: 

Pomaly som si to sunul schod po schode do svojho bytu v Seattli. Billy nie je v poslednom čase na tom dosť dobre, ale Rachel s Paulom sa oňho postarajú. Ešte pred tým, než som zašiel do svojho bytu, zaklopal som na dvere pani Jonesovej. Po krátkej chvíli mi už otvárala dvere. Hneď, ako ma zbadala, sa stará dáma usmiala.

„Dobrý deň, pani Jonesová, priniesol som vám poštu,“ usmial som sa.

„Ó, Jake, chlapče, ty si taký milý. Poď, pozývam ťa k sebe na koláč,“ usmiala sa.

„Ďakujem, pani Jonesová, ale dnes sa výnimočne ponáhľam.“ Priznám sa, trošku som klamal. Aj keď sú jej koláče skutočne skvelé, dnes som nemal chuť.

„Takže aj ty a tešíš na našu novú susedu? Teda, najmä na tvoju novú susedu,“ lišiacky sa usmiala.

Čože? Nová suseda? Moja nová suseda?! Moja?

No tak počkať, o tomto sa musím dozvedieť viac.

„Nová suseda?“ skúšal som sa spýtať nevinným hláskom, ale ako inak, nepodarilo sa mi to .

„Áno, chlapče, sťahuje sa k nám nejaká mladá dáma. Čo som sa zatiaľ počula, tak je vraj z Aljašky. Už som ju videla z okna, ale ešte som nemala to šťastie sa s ňou stretnúť. No, čo som si ju zatiaľ obzrela, je veľmi krásna. Nepovedala by som jej viac, ako dvadsaťtri rokov.“ Pozrela sa na mňa s iskričkami v očiach? O čo tejto starej dáme ide? 

„Vieš, Jake, táto slečna bude iste potrebovať silného chlapa pri sťahovaní. A to ty si!“ 

Tak, o toto jej ide? Stará dáma si našla fleka ako dohadzovačka?! Čo sa scvokla?!

No na druhej strane by som sa možno mohol... Nie, Jake! Na to zabudni! Pre teba už láska neexistuje! Odišla spolu s ňou! Spolu s Bellou a tou jej pijavicou! okrikoval som sa v duchu. 

Nakoniec som sa na starú paniu usmial a rozlúčil sa.

„Dovidenia, pani Jonesová. Keby ste niečo potrebovali, stačí zavolať.“ Ešte raz som sa usmial a vybral sa hore po schodoch do bytu. 

Bol som asi v polovici schodiska, ktoré mieri do môjho bytu, keď som ho zbadal. Ten najdokonalejší zadok na svete. Počkať, nie zadok, ale zadoček. Ten najkrajší, aký som kedy videl. Musel patriť majiteľke, ktorá sa práve sťahovala do bytu oproti môjmu. Prehrabávala sa v nejakej škatuli a potichu si niečo mrmlala tak, že to ani moje citlivé uši nezačuli. Jediné, čo som chcel spraviť a aj som spravil, oprel som sa o zábradlie schodiska a sledoval tu krásu. Ani nie po chvíli si ma musela všimnúť, ako jej zízam na zadok a vstala. A vtedy sa to stalo... Všetko, čo sa doteraz stalo v mojom živote stratilo význam. Moja rodina, otec, sestry, mŕtva matka, moji bratia zo svorky, láska k dievčaťu, z ktorého sa stala upírka, nenávisť k nepriateľom...

To všetko bolo razom preč, len pri pohľade do jej nežných očí. Pozeral som sa do čokoládových očí mojej záhuby a zároveň spásy. Mala plné pery, drobný noštek, bronzové vlasy, ktoré jej siahali niečo niže kľúčnych kostí a ofinu, ktorá jej siahala asi po bradu. Úzky driek, zato dokonalo oblé boky a plné prsia, všetko na nej prosilo o moje láskanie. Ale jej vôňa, tá bola zvláštne sladká, až mi to pripomenulo upírov, ale to nie je možné. Jasne som počul biť jej srdce a jasne som videl rumenec v jej tvári. A v jej pachu nebol len ten čudný, sladký, ale aj jej vôňa, ktorú si už so žiadnou inou nepomýlim. Vôňa čerešňových kvetov.  Oči, tie jej oči mi niekoho strašne pripomínali, ale nevedel som si spomenúť, koho mi pripomínali. Ani len tvár som si nedokázal vybaviť.

Mala oblečené úzke čierne nohavice (v ktorých sa skrýval ten naj zadoček na svete), pásikavé čiernobiele tričko, čierne sako a topánky na vysokých podpätkoch, aby bola vyššia. Naozaj, bola drobná, bez podpätkov by som povedal, že nemá viac ako stošesdesiat centimetrov. Pozerala sa na mňa so záujmom. Akoby nie, pripútanie sa je silné pre obe strany. No po chvíli svoj výraz ovládla z „mala by som záujem“ na „prečo ja“. Nechápal som. Som asi totálny idiot. Razom sa však usmiala a pristúpila ku mne. Ja som sa snažil nevyzerať ako pobláznený kretén a vyzerať aspoň trošku dôstojne. Podala mi ruku a predstavila sa.

„Som Renesmee, Renesmee Masenová. Ty budeš asi môj nový sused,“ usmievala sa stále, stisol som jemne jej ruku a pocítil nutkanie zobrať si ju do náručia a vybozkávať ju. No ovládol som sa.

„Ja som Jacob Black, tvoj nový sused,“ usmieval som sa na ňu ako debil. Prečo ako? Jacob, ty si debil.

Chvíľu som sa musel spamätávať z jej blízkosti, no nakoniec som zo seba dostal aspoň niečo.

„Ech... no, nepotrebuješ pomôcť zo sťahovaním?“ Nech povie áno, prosím.

„To nebude treba, nejako to už zvládnem,“ pousmiala sa. Ten úsmev ma dostal do kolien.

„Čo by som to bol za gentlemana, keby som ti nepomohol,“ zoširoka som sa na ňu usmial. Zdalo sa mi to, alebo sa naozaj zakolísala. Nečakal som na odpoveď a vzal do rúk jednu zo škatúľ. Sladko sa usmiala a keď som jej úsmev oplatil, začervenala sa a sklopila pohľad. Otvorila mi dvere a ja som vošiel do jej bytu.

„Kde ti to mám zložiť?“ spýtal som sa jej. Potom som si všimol, že aj ona má v rukách škatuľu.

„Je jedno, kde ju zložíš,“ povedala mi, tak som ju zložil na kuchynský pult a ponáhľal sa jej vziať tú škatuľu z rúk. Ako som si ju bral, ruky sa nám dotkli. Mala veľmi jemnú a teplú pokožku.

„Ďakujem.“

„Nemáš za čo.“

Po asi hodinovom pobehovaní hore po schodoch a späť, mala Renesmee všetko v byte, teda, aspoň väčšinu. Všimol som si, že jej ešte chýbajú nejaké spotrebiče a pár kusov nábytku. Zvečeriavalo sa. Renesmee si všimla môj pohľad a vysvetlila mi situáciu.

„Chladničku, sporák a posledný nábytok mi majú priviesť zajtra ráno.“

V hlave mi vznikol skvelý nápad.

„Keďže ti tu ešte niečo chýba, rád by som ťa k sebe pozval na večeru, aby sme sa lepšie poznali. Teda, ak chceš.“ Bol som strašne nervózny. Čo ak ma odmietne? Čo spravím potom?

„Rada sa u teba navečeriam,“ povedala mi s úprimným úsmevom a ja som myslel, že v tej chvíli asi zošaliem z toľkého šťastia.

„Je šesť, tak povedzme, o ôsmej u mňa?“ Naozaj znel môj hlas tak vzrušene?

„Môže byť.“ Zas ten anjelský úsmev.

„Tak o ôsmej,“ usmial som sa a zatváral dvere od jej bytu. Tak toto si pokašľal na celej čiare, Jacob. Veď ty nevieš variť večere. Jasné, zvládaš raňajky, ale bedy alebo večery ti niekedy varí pani Jonesová, niekedy si jedlo dokonca objednáš, ale čo teraz?

Vrazil som do svojho bytu a schytil telefón. Už som vytáčal číslo do reštaurácie, keď som si domyslel, aký by to bol trapas. Tak som vytočil iné číslo.

„Haló?“ ozval sa hlas mojej sestry Rachel.

„Ahoj, sestrička,“ zašveholil som.

„Ahoj, Jake, čo potrebuješ? Alebo si len tak zavolal svojej sestre, s ktorou si sa dnes stretol? Alebo chceš hovoriť s Paulom?“

„Vlastne od teba potrebujem láskavosť. Čo by som mohol uvariť, povedzme za hodinku? Nejakú dobrú večeru?“ spýtal som sa s nádejou v hlase.

„Počkať! Ty ideš variť pre nejaké dievča, však? Nie! Áno, počkať! Ty si sa pripútal?! A kedy si mi to, akože chcel povedať?! Kedy ju k nám privedieš? Ako sa volá? Ako vyzerá? Je odtiaľto?“ chŕlila na mňa otázky.

„No áno, pripútal som sa. Neviem, kedy by som ti to mal oznámiť, keď sa to stalo pred pár hodinami. Volá sa Renesmee Masenová. Je krásna, to mi ver. Je vraj z Aljašky, pomáhal som jej so sťahovaním a všimol som si, že jej ešte chýbajú nejaké veci, tak som ju pozval na večeru. Aj cez večeru ju chcem bližšie poznať, lenže je tu ten malý problém s jedlom.“ 

„Uf, no jasné. Ale Jake, ja ti teraz v tomto nemôžem pomôcť. Aspoň mi povedz, čo máš v chladničke.“ 

„,Nie je tam toho veľa,“ konštatoval som. 

„Tak toto si pekne pokašľal, braček,“ udrela klincom do mojej rakvy moja vlastná sestra. 

„Možno ešte nie je všetko stratené,“ dostal som malý nápad. Ak nevyjde toto, tak som v háji. 

„Idem, maj sa Rachel. A dávaj pozor na otca.“ A zložil som. 

 

 

Rachel: 

„Idem, maj sa Rachel. A dávaj pozor na otca,“ zložil skôr, ako som stihla niečo povedať. V telefóne sa už ozývalo iba otravné mraučanie.

„Kto to bol, zlatko?“ spýtal sa ma Paul.

„Jake,“ usmiala som sa na svojho milého, „tak sa zdá, že sa pripútal.“

Paul sa usmial a vykročil ku mne. Schovala som sa v jeho náručí a tešila, že aj môj brat konečne našiel svoje šťastie.

 

 

Jacob: 

Nedočkavo som podupkával nohou pred bytom pani Jonesovej. Hneď, ako mi otvorila dvere, použil som na ňu výraz šteniatka.

„Dobrý večer, pani Jonesová.“ Výraz šteniatka.

„Dobrý večer, chlapče, čo potrebuješ?“

„Viete, pani Jonesová, potrebujem od vás pomoc.“ Ešte stále výraz šteniatka.

„Samozrejme, chlapče, a čo také?“

„Viete, má ku mne prísť nečakane návšteva a ja už nemám čas zohnať dobré jedlo...“

„Netráp sa, ja som vždy pripravená, počkaj chvíľu, hneď som tu.“ Odbehla smerom do kuchyne. O pár minút mi priniesla obrovský tác, na ktorom bolo niekoľko hrncov.

„Tu máš steaky, zeleninovú prílohu, a tu je koláč, čo som dnes piekla. Dúfam, že máš aspoň víno,“ usmiala sa.

„Samozrejme, veľmi vám ďakujem, pani Jonesová, som vám do smrti zaviazaný.“

„To nie, ja som rada, že pre teba niečo môžem spraviť. Užite si to.“

„Ešte raz vám ďakujem a prajem pekný večer.“ Zvrtol som sa na päte a aj s tácom bežal po schodoch do svojho bytu.

 

Tam som položil jedlo na kuchynskú dosku a šiel sa dať do poriadku. Osprchoval som sa a šiel si vybrať oblečenie. Čo na seba? Nakoniec som si obliekol bledomodré džínsy, biele tričko s krátkym rukávom, s límcom do „V“ a obul si čierne topánky. Zostávala mi ešte pol hodina na prichystanie jedla. Na stôl so našiel tmavozelený obrus, nachystal taniere na jedlo, príbory, obrúsky, poháre na stopke na víno. Do stredu stola som dal sviečky a zapálil ich. 

Bolo presne osem, keď sa ozvalo klopanie na dvere. Otvoril som a zbadal anjela. Renesmee mala na sebe tmavomodré úzke rifle, petrolejové tielko a čierne topánky na podpätku a doplnky. Vlasy sa dokonalo rozprestierali na ramenách.

„Ahoj,“ ozvala sa ako prvá.

„Ahoj,“ vykoktal som.

„Poď ďalej, jedlo je už na stole.“

„Ešte raz ďakujem za pozvanie,“ povedala  a usmiala sa, keď vošla do bytu. Porozhliadla sa.

„Máš to tu veľmi pekné, na chlapa,“ zaškerila sa.

„Všetko mi vybrala sestra. Je staršia,“ objasnil som. 

Pristúpili sme k stolu a ja som jej podržal stoličku. Usmiala sa a sadla si. Pustili sme s ado večere a rozprávali sa. Dozvedel som sa, že má o rok staršieho brata, päť nevlastných súrodencov a adoptívnych rodičov. Veľká rodina. Ďalej, že študovala v Európe umenie, pred pár mesiacmi sa na chvíľu vrátila k rodine a neskôr sa rozhodla, že sa osamostatní. Potom som jej o sebe hovoril ja. Jasné, že som jej nepovedal, že som vlkolak. To pôjde až časom, keď si ju získam. Hovoril som jej o dvoch starších sestrách (dvojčatá Rachel a Rebecca), o otcovi, mame, ktorú som si už veľmi nepamätal a o svojich „bratoch“ z rezervácie. 

Večer už pokročil a my sme sa stále rozprávali. Nakoniec som dostal odvahu, ale stále som si nebol istý. Nahol som sa k nej a chcel ju pobozkať, keď sa zrazu odklonila. Jasné, bol to hlúpy nápad, určite je to na ňu veľmi skoro. Si strašný debil, Jacob Black! Debil! Debil! Debil! Pozrel som sa na ňu a chcel sa ospravedlniť, no nedala mi šancu. 

„Ty nie si gay?!“ vyhŕkla. 

Tak toto ma dostalo. Vyzerám ako gay?!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nie si gay?!:

 1 2   Další »
25.08.2013 [9:10]

dcvstwilightAhoj,
v první řadě se vyjádřím k dotazu, který si mi nechala na shrnutí. Povídka "Nepovím ti sbohem..." má být jak jinak, než o R + J, ale bude mít SE. :) Renesmé musí odjet pryč z Forks a neexistuje cesta, aby se s Jacobem nemuseli rozdělit. No den před tím spolu stráví noc a tím se to zkomplikuje. :) Snad ti to takto bude stačit. ;)
A zadruhé... jelikož nemáš shrnutí, tak jsem ti musela napsat sem pod článek. A rovnou jsem si přečetla, co jsi tu vykoumala. :D
Na první povídku je to fakt DOST DOBRÝ! :) Líbí se mi to, nápad je to i docela oroginální, ale měla bych něco, co ti chci vytknout. Uspěcháváš to, přijde mi to strašně zrychlené. Takovýto časový úsek bych nacpala třeba do dvou kapitol, abych pravdu řekla. Nebo do jedné opravdu mega dlouhé. :D Ale jinak se mi to líbí, hlavně ta stará bába je k sežrání. :D Ale na Jacoba logicky nemá! :* Takže se co nevidět vrhnu na další kapči. ;) Zatím páá!
Dcs Emoticon

15. babďo
18.08.2012 [12:41]

no niečo nadherne Emoticon treba určite pokračovanie už sa nemožem dočkať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon fakt super gratulujem :D

14. babďo
18.08.2012 [12:39]

no niečo nadherne Emoticon treba určite pokračovanie už sa nemožem dočkať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon fakt super gratulujem :D

15.06.2012 [16:53]

kudykamúúúúúúžasná povídka, nádhera, pokračování rozhodně být musí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Já normálně povídky od slovenských autorek nečtu, ale ty si mě překvapila, naprosto nádherné čtení. Na toto téma by si měla napsat nejen jednorázovku, ale kapitolovou povídku, určitě budu pokračovat ve čtení tvých povídek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. simik
14.06.2012 [17:18]

Emoticon

11. Bee1
14.06.2012 [15:21]

Bee1Vďaka všetkým Emoticon Do čerta, chcela by som sa spátať či chcete ďalšiu jednorázovku na túto tému alebo kapitolovku Emoticon Milujem ťa Slniečko moje Emoticon vďaka ešte raz všetkým Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Sunny
14.06.2012 [15:13]

Bábo, úplne úžasné! :) ani neskúšaj nenapísať pokračovanie !!! ♥ ♥ ♥ v sobotu ti budem hľadieť ponad plece!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [10:21]

AlishaVolturiSuper!!! Renesmé je dcera Belly? Nebo jde o někoho jiného? Přidavám se k ostatním...pokráčo!!! Udelej z toho kapitolovku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [7:51]

mmonikBee...krása!!! fakt super!!!!! Bylo by super pokračování!!!!! Však víš.... happy end Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. 1ajjka1
13.06.2012 [21:54]

to bolo super Emoticon a ten koniec Emoticon Emoticon Emoticon zišlo by sa pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!