Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ten, který prosil hvězdy

1125334


Ten, který prosil hvězdyJednoduchý začátek. Bellu ve Volteře zabili. Vše se zdá být ztraceno, ale co když se do osudu vloží nevinné hvězdy? (Je to krátké, mělo to být původně drabble, ale nakonec je z toho malinkatá jednorázovka. Snad se bude líbit.):)

Ten, který prosil hvězdy

 

Seděl jsem mezi vlhkou trávou na své louce. Chladný večerní vánek mi hladil už tak dlouho mrtvou tvář.
Kdybych mohl plakat, vzlykal bych. Moje duše byla plná smutku, viny, zloby.
Víčka jsem měl pevně přitisknutá k sobě a snažil se odehnat výjevy, které se mi míhaly v mysli. Vzpomínky...
Kéž by to dopadlo všechno jinak. Kéž bych od Belly nikdy neodešel.
Když jsem byl od ní pryč, trhalo mi to duši, ničilo mne to a já nebyl naprosto nic.  Jediné, co mě kdy drželo při životě, byla jedna jediná dívka. Ta, kvůli které jsem opustil rodinu a užíral se v zoufalství a smutku.
To, co jsem však prožíval, nemělo na pocit, který cítím teď. Ta bolest! Ta bolest byla přímo fyzická! Nechtěl jsem dále žít! Ne bez ní!
Hlavou se mi znovu mihla scénka, kde jsem naposledy spatřil svou jedinou lásku, smysl mého života, moji dokonalou Bellu...
Tehdy jsem prosil Volturiovy, aby mne zabili a zbavili mne té bolesti. Bella mě tehdy přišla zachránit... Jenomže Volturiovi ji už nenechali odejít. Přímo před mýma očima zabili tu, které patřilo mé srdce. A to jen kvůli mně.
Kdybych neopustil Bellu, nikdy bych nejel do Volterry a Bella by nikdy nebyla mrtvá!
Bolestně jsem zařval na celý les.
Zadíval jsem se na nebe, kde něžně zářily kouzelné hvězdy. Bella tam někde je...
Někde tam je, ale já se jí nemohu dotknout, políbit ji, a ani jí už nikdy nemohu vyznat lásku. Zemřela v přesvědčení, že mi na ní nezáleží, že ji nemiluji. Kéž by věděla pravdu, že právě ona je důvodem mé existence.
Mohl jsem se nechat Volturiovými zabít, ale neudělal jsem to a ani neudělám. Než Bellu zabili Volturiovi, z jejích úst vyšla slova, která mě uvěznila na tomhle světě.

Ta slova byla: „Neumírej, Edwarde. Žij!"
Na její tváři se jí mihl poslední úsměv, pak byla vysáta těmi monstry.
Kdyby nevyslovila právě tato slova, mohl jsem být teď už mrtvý, mohl jsem být se svou Bellou... Navěky.
Jenomže, i kdybych zemřel, nebyli bychom spolu.
Ona byla vždy anděl. Její něžnost a nevinnost byla dílo boží, ale já byl synem ďábla. Zabíjel jsem a mařil lidské životy.
Zabíjel jsem jen násilníky a vrahy, ale i přes to. Kdo jsem, abych soudil?
Znovu jsem se zadíval na hvězdy.
„Prosím vás, hvězdy! Vraťte mi Bellu. Vydejte mi Bellu. Už nemohu dál! Dám vám vše. Cokoli, co vám mohu dát, ale vraťte mi ji. Prosím vás, hvězdy, vraťte mi Bellu. Prosím vás, hvězdy...“ vykřikl jsem zoufale směrem k nebesům.
Připadalo by mi, jako by se lítostivě zatřpytily, a pak se stal zázrak...
„Edwarde,“ šeptl ten nejdokonalejší hlas, jaký jsem kdy znal. Bál jsem se otočit. Bál jsem se, že když se otočím, nebude tam...
„Bello,“ vydechl jsem a nechával jsem večerním větříkem nést její jméno.
Pomalu jsem se otočil a nevěřícně vydechl. Stála tam... Měla na sobě dlouhé, něžně bílé šaty. S jejími vlasy si pohrával vítr a její oči šťastně zářily.
„Bello!“ vykřikl jsem a rozeběhl se k ní. Také se ke mně rozeběhla a skočila do náruče. Přitiskl jsem se k ní a vdechoval její vůni. Vášnivě jsem ji políbil.
Už ji nikdy nenechám jít. Ale... jak to? Já ji přece viděl umírat!
Odtáhl jsem se od ní a zadíval se jí do očí.
„Jak to, že jsi tady? Já tě viděl... já tě viděl umírat, Bello!"
Ona se na mě jen nádherně usmála.
„Hvězdy tě vyslyšely, Edwarde,“ řekla šeptem a zlehka mě políbila na rty.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ten, který prosil hvězdy:

 1
27.10.2011 [11:05]

DarkFirefliesPáni, to je vážně nádhera. Emoticon Krásně jsi popsala Edwardovi pocity a bolest a ten konec... Nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!