Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Team Edward! vs. Team Jacob!

bn


Team Edward! vs. Team Jacob!Jednou jsem tak uvažovala, co vlastně jsem, nebo spíš koho mám radši. Jestli Edwarda, anebo Jacoba no, a tak jsem to hodila na papír!xD Mám proto varování: Tato povídka je odvozena podle skutečné události, všechny věci v ní se staly během doby, co jsem toto psala, a tak je tato povídka nepromyšlená_xD Tady máte vzorek, jak asi vypadá mé uvažování o věcech... xD Tato povídka nemá být vtipná, ale naopak dramatická!xD Aspoň víte, jak to vidím já!:D

Dnes je krásný den. Brzo jarní slunce svítí a roztápí to bílé svinstvo, které mě straší dlouhé měsíce. Nenávidím sníh! Je to hnusné a bílé! Sedím před oknem a dívám se ven, dělá mi to ohromnou radost, že ta noční bílá můra bude brzo průhledná voda, která bude hned na to pryč a místo ní krásná zelená tráva. Zasněně jsem se dívala ven, ale v tom mi před očima proběhne otázka: Jsem team Edward, nebo team Jacob? Tahle otázka mě dostala.

Zničila mi krásnou podívanou, na věc, kterou nenávidím, jak mizí. To je, jako byste vyrušili dalajlámu, kterému chybí jen minuta k osvícení, ale i přes to všechno mi ta otázka vrtala hlavou. Přece jen z nám twilight už nějaký ten pátek, ale nikdy mě tahle otázka netrápila. To je zvláštní. A proč zrovna teď, když si užívám vraždu nepřítele? To bude mou extra výkonnou myslí, která už toho měla dost a chtěla nové téma.

Jenže vůbec nevím, co mám být! Mám ráda Edwarda, ale taky mám ráda Jacoba. Proč je to tak těžké si někoho z těch dvou zvolit? Už chápu, jak se musela cítit Bella, ale mě do toho naštěstí nikdo nenutí, i tak se přece jen musím rozhodnout! Cítím, že boj v hlavě začíná. Můj mozek se právě rozděluje na dvě půlky a dost to bolí.

Kdybych měla dbát na herce, tak je to jednoznačně Jacob, Robert sice není zlý, ale Taylor je hezčí. Zjišťuju, že se právě uculuju, jako magor. Přede mnou leží Margotka a moje hlava se rozděluje na další část a říká, abych tu Margotku snědla, ale copak můžu, když teď dělám takové vážné rozhodnutí? Ne. Nemůžu to udělat! Ale ona je, tak dobrá… Pořád očima hypnotizuju margotku, ale moje sebekontrola vítězí a já začínám znovu přemýšlet o Edwardovi a Jacobovi.

Že bych to rozpočítala? Jenže já žádné rozpočítávadlo neumím, jak to bylo v té reklamě na auta? Bože, zase mám okno. Teď to nerozhodnu! Jsem zoufalá, asi si dám tu Margotku… Moje zoufalství je ještě větší! Byl to jen sáček od Margotky! Já mám takovou smůlu! Že bych před tím rozhodnutím utekla? Mohla bych se zařídit podle ostatních, ale to potom bude divné, když řeknu, že jsem team Edward a za chvíli zase, že jsem team Jacob.

To nemohl jeden z nich umřít už v prvním díle? Třeba by se mohl Edward vrhnout na Jacoba a mohli by se potom zabít oba dva, Edward zabije Jacoba, ale praskne mu žilka v hlavě a… Proč je to upír? Může mu prasknout klidně devadesát žilek v hlavě a stejně to s tím nic neudělá. Co kdyby se Bella pomstila za smrt Jacoba, ale zase miluje Edwarda… Už začínám nenávidět Edwarda! Jacob, ale prý zase smrdí, jak tvrdí všichni Cullenovi, i když vlastně je to proto, že je to rozdílná rasa monster… Chtěla jsem říct nelidských. Jo, nelidských, to vyzní líp a hodí se to do hororů.

Mohla bych jít na ICQ a zeptat se holek, i když každá bude tvrdit něco jiného. Mohla bych být za jedno s nejlepší kamarádkou, ale ta twilight nemá ráda a to by můj problém nevyřešilo, i když… Ne! To v žádném případě! Já budu mít ráda twilight vždycky! Dostávám chuť na sladké! Musím se soustředit, jinak se nerozhodnu a budu si muset zajít pro další Margotku! Jak těžké je udržet v hlavě, tak důležitou myšlenku… Rozeberu si to, řeknu si klady a protiklady každého z nich.

Edward – moc bílý, studený, starý a ten Debbusy, to taky není zrovna nic moc pro mě a to jeho vykrádání myšlenek je taky celkem na nic, ale za to jeho úcta k ženám, krásný hlas, leskne se na slunci jako diamant a má PRACHY! Když o něm čtu v nějaké povídce, mám chuť na Milku a Taťánu. Co když, ale bude mít tu španělskou chřipku ještě pořád v těle?

Jacob – moc teplej, je výbušný. Jeho svaly jsou ale úžasný a stejně na tom jsou i jeho kamarádi. Nemůže vysát krev, jí lidské jídlo, dokonce by byl vděčný i za jed na krysy – to nezní tak špatně. Když o něm čtu, mám chuť na Margotku a na Fidorku.  Ale, co když někomu ublíží?

Jacob vede, ale pořád si nejsem jistá, proč bych měla být team Jacob. Nechápu, jak se všichni mohli ve chvíli rozhodnout, jaký team budou. Je mi Jacoba líto, ale zase by mi bylo líto Edwarda, kdyby si Bella vybrala Jacoba. Proč jsou svým způsobem oba dva tak stejní? To nemůže být jeden horší než ten druhý?

Co si vyberu? Fidorku s Margotkou nebo Milku s Taťánou? Teplý nebo studený? To je drama! Začínám se potit, protože budu muset učinit ono rozhodnutí. Potřebuju odbornou pomoc! Že bych napsala Petronele na ICQ? Jo napíšu, uvidíme, co mi napíše na odpověď… Už to bliká, už mi napsala a má znovu odpověď, kterou bych nečekala. Team Damon! Ach Damon, to je kus, kdybych se rozhodovala mezi ním a Stefanem, tak bych ani chvíli nezaváhala, ale bohužel tohle je jenom Jacob vs. Edward.

Proč to není jako Stefan vs. Damon? To není fér! Co teď mám dělat? Asi si dám Deli a budu geniální. To je dobrý nápad, potom bych mohla říct, který z nich je lepší! Miluju svojí logiku! Jdu si pro Deli, takže moje myšlenky budou muset počkat tak pět minut, protože mám zvrtnutou achilovku a budu muset do kuchyně dokulhat, jenže mně se tam nechce… Fajn! Tak já se pro Edwarda nebo Jacoba obětuju. Asi bych si měla napsat na papírek, o čem jsem ještě před tou dlouhou cestou uvažovala, abych nezapomněla, proč jsem do té kuchyně vlastně šla… Kde je můj růžový fix?

A je to sepsané, teď jdu do kuchyně.

Jsem zpátky, koukám na svůj notebook a přemýšlím, co dál. Židle je vzdálená tak tři metry, to znamená, že mi zbývá ještě osm kulhavých kroků, než si sednu. Neměla jsem tady na stole papírek a na něm něco napsaného? Asi ne. O čem jsem to uvažovala, než jsem šla do kuchyně, a proč jsem tam vlastně šla? Hele papírek s mým růžovým písmem.

Nezapomeň na - Edward vs. Jacob a říct Petronele, že asi o tom napíšeš povídku.

Aha! Tak o tom jsem uvažovala! Fajn, tak to si odbalím Deli a sním ji, aby mi to uvažování šlo lépe. Konečně za dva dny něco sladkého, co s tím obalem, když je koš plný? Já ho hodím vedle koše na tu kupu, to bude nejlepší! Tak a teď k problému, snědla jsem Deli, takže by mi to mělo jít.

Team… Team… Team… Jacob… Edward… Jacob… Edward… Volterra! Jo! Team Volterra! Všechny nenávidí, jsou nenáviděni, je jich hodně, mají prachy, vydají za dvacet Jacobů nebo Edwardů, jsou nadaní, mají metalistického vládce, jsou v krásné Itálii, ano, Volterra je nejlepší! Že já debil se tady potím nad Edwardem a Jacobem, když rozhodnutí je tak snadné a silné!

Takže z toho vyplívá poučení!

Jsem team Volterra, a když se nemůžete rozhodnou, dejte si Deli, buďte originální, vyberte tu další cestu, anebo to hoďte za hlavu. Každopádně já svůj team mám!

Team Volterra!


Já vím, že to bylo krátké a byl to nesmysl, ale taková je moje logika a tu už nezměníte. Právě jste viděli, jak se já osobně rozhoduju nad věcí. Netrvá to dlouho v uvažování jsem rychlá a výsledků docílím, když mám Deli... Měla jsem zkrátka těch povídek o Belle a Edwardovi dost a proto jsem přešla na změnu.

Takhle jsem se rozhodla pro vlastní team! A jak dlouho to trvalo Vám?

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Team Edward! vs. Team Jacob!:

 1
9. TerinQa_Love_Edward
11.01.2014 [19:16]

Edward je prostě nejlepší je neodolatelnej prostě nej nej nej ♥ Rozhodně team Edward :) Emoticon

8. Ady-chan
17.01.2013 [20:34]

No...tak tohleto si nemusela XD nasadilas mi do hlavy mega brouka....sem sice nejradši na vlkodlačí straně , ale upíři mají božííí očička! Emoticon....heh , ale stopro jsem team TWILIGHT! :D

7. Lucka
04.01.2013 [19:35]

Edward je ze všech nej prostě nej nej nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Zuzu
04.01.2013 [19:26]

team Jacob je superrr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. katka
04.01.2013 [19:23]

Já jsem teda rozhodně pro team Edward Emoticon Emoticon

4. kiki
24.05.2012 [23:10]

Team Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.11.2011 [22:48]

IsabellaMarieLilyVolturiJoooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Team Volturi!!!! Jupíí!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Arkana
19.11.2011 [22:43]

Team Carlisle ForEVER Emoticon Emoticon Emoticon

1. ZuzunQa
15.11.2011 [18:39]

TEAM JACOB !!!!!
mne osobne sa EDWARD vôbec nepáči !!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!