Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Svatba - Zatmění

děti pozor na pančovaný alkohol


Svatba - ZatměníV pořadí třetí povídka ze "soutěže" Co by se stalo, kdyby... Pro tentokrát je autorkou NikkiR. Přichází s knihou Zatmění.

Najednou mě Edward popadl kolem pasu a přitáhl si mě na prsa.

,,Pověz mi, proč tohle děláš Bello. Proč ses rozhodla dát Alici volnou ruku?"

Opakovala jsem mu ten rozhovor který jsem vedla s Charliem tu noc, než jsem jela za Jacobem.

,,Tohle všechno bude to nejlepší co udělám pro svojí lidskou rodinu, Charlieho nepřipravím o možnost aby mě vedl k oltáři. Bude to poslední co udělám a potom budu tvoje navždycky jenom tvoje"řekla jsem.

Edward mi podržel obličej v dlaních a chvilku v něm pátral.

,,Odvolávám dohodu"řekl po chvíly co se mi díval do očí.
,,Cože?"zalapala jsem po dechu ,, Ty couváš? N-n-n-ne!"

,,Necouvám Bello. Sou stranu dohody dodržím. Ale ty nemusíš, bude po tvém, žádné závazky a žádné podmínky"

,,Proč?"

,,Bello, já chápu že se snažíš aby byly všichni v tvém okolí  šťastní  ale nedovolím abys kvůli tomu nebyla ty. Mě záleží jenom na tvém rozhodnutí chci abys byla šťastná, Alici to řeknu sám nebude ti nic vyčítat"

,,Ale já-"

,,Ne. Uděláme to po tvém, po mém to nikdy nefunguje. Držím se té hloupé představy o tom, co je pro tebe nejlepší ikdyž tě to vždycky jenom zraní zase a zase."Zavrtěl se pode mnou, narovnal ramena.

,,Uděláme to po tvém, Bello. Dnes večer. Čím dřív, tím líp. Promluvím s Carlislem. Myslel jsem, že kdyby ti dal třeba dost morfinu, nebylo to tak zlé. Za pokud to stojí" Zaskřípal zubama.

,,Edwarde, ne-" položil mi prst na rty.

,,Neboj, Bello, miláčku. Ani na tvoje ostatní požadavky jsem nezapomněl."

Zajel mi rukama do vlasů, jeho rty se měkce - ale velmi vážně - pohybovaly po těch mých, než mi došlo, co právě řekl. Co právě dělá. Nebylo moc času jednat. Už jsem začínala přerývaně dýchat. Rukama jsem svírala jeho paže, přitahovala se blíž k němu, ústa jsem mu přitiskla na rty a odpovídala na každou nevyslovenou otázku, kterou položil. Snažila jsem si pročistit hlavu, najít způsob, jak promluvit.

Jemně se překulil a přitiskl mě do studené trávy. Ach, nevadí! radovalo se moje méně vznešené já. Hlavu jsem měla plnou jeho sladkého dechu. NE, ne ne, hádala jsem se sama ze sebou. Zavrtěla jsem hlavou a jeho rty se přesunuly na můj krk a umožnily mi dýchat.

,,Přestaň, Edwarde. Počkej" Můj hlas byl slabý stejně jako moje vůle přestat.

,,Proč?"zašeptal mi do důlku krku.

,,Já to teď  nechci udělat"

,,Nechceš?"zeptal se s úsměvem a zase mě začal líbat, musela jsem se soustředit. Dalo mi hodně, než jsem se přinutila vymotat mu ruce z vlasů a sundat z jeho prsou.

,,Proč?"zeptal se tichým chraptivým hlasem. ,,Miluju tě. Chci tě. Právě teď ."

Žaludem se mi svíral a stejně tak i krk. Využil toho, že jsem nedokázele promluvit.

,,Počkej, počkej"snažila jsem se mu říct.

,,Kvůli mě né"zamumlal nesouhlasně.

,,Prosím" zasténal a překulil se na záda, chvíli jsme ležely a snažily spomalit dýchání.

,,Edwarde tohle je pro mě důležité stejně jako pro tebe, uděláme to správně"řekla jsem a vpíjela jsem se mu do očí.

,,Správně?a to je jak?"

,,Zodpovědně aby na to nikdo v životě nebo existenci nezapomněl, Charlie a Renné budou šťastní když mě uvidí jak si beru tebe a Alice? ta bude nejštastnější když nám připraví svatbu"věděla jsem že se na tom pořádně pobaví.

,,Kdyby sis to rozmyslela -"

,,Budeš první kdo se to dozví"slíbila jsem mu i když jsem věděla že moje rozhodnutí se už nezmění, chci být Cullenová.

,,Myslím že bychom mohly udělat takovou menší večery s Charliem a tvojí rodinou, ale nevím jestli budoušťastní že budou muset jíst"řekla jsem a věděla jsem že to dělají také ve škole, ale když nemusí tak to neudělají.

,,Neboj určitě to sní a vadit jim to nebude, jenom jsem zvědavý na reakci Charlieho až se to dozví"řekl a a já jsem se na to musela usmát, ale když tam bude Jasper tak by mohl být aspoň trochu klid.

,,Dobře tak já uvařím a dneska večer ano?"řekla jsem a odpověď bylo pouze kývnutí hlavou, potom jsem se spolu postavily a navlékl mě prstýnek po jeho mámě. Naše louka začala zářit protože na ni dopadlo sluníčko, jako kdyby chápala naše pocity a oba jsme byly naprosto šťastní.

Dorazily jsme k autu a Edward mě odvezl domů, začala jsem připravovat špagety protože je to rychle snědený. Charlie přišel asi za hodinu od té doby co jsem začala vařit.

,,Tati dneska je rodinná večeře a pozvala jsem Edwarda s rodinou tak se prosím chovej slušně" připadala jsem si jak nějaká máma která poučuje malého chlapečka aby se choval slušně před návštěvou.

,,Belli ti mě nemusíš poučovat jak se mám chovat zvládnu to"řekl a odešel do svého pokoje, já jsem zatím připravila všechno potřebné a šla jsem se připravit abych vypadala dobře.

Když jsme šla zpátky do kuchyně uslyšela jsem zvonek a tak jsem šla otevřít, vypadaly vážně skvěle a to všichni. Sedly jsme si ke stolu a když přišel aji Charlie začala jsem podávat jídlo, nikdo nemluvil tedy jenom chvílemi Emmet kterému určitě vadila táhle nálada a Jasper se snažil ji utišit. Já jsem byla nervózní jako kdybych měla oznamovat že jsem snad těhotná ale jenom svatba, potom jsem se naštěstí uklidnila.

Když jsme konečně dovečeřely a Charlie se začal zvedat a zbytek téhle sešlosti také.

,,Musíme vám něco říct my......Edward mě požádal o ruku a já řekla Ano"řekla jsem a dívala jsem se na tátu, nejdřív byl nějak bílí ale potom zase nabral svojí barvu.

Všichni se k nám nahrnuly a začaly nám přát at jsme spolu štastní a že jsou rádi že se Edward rozhoupal a nebude jeho existence prázdná. Charlie nám nepopřál a ani nic neřekl, hledala jsem ho ale nemohla jsem ho najít nakonec jsem se dozvěděla kde je od Edwarda.

Když jsem přišla na dvůr chvíli jsem se dívala na něho jak leží v trávě a nakonec jsme si lehla vedle něho.

,,Tati?ty nejsi šťastní že jsem si našla někoho koho miluju?"zeptala jsem se protože to tak dost vypadalo, Edward by za mě položil život kdyby mě to ochránilo.,,Jsem šťastný protože jsi také ale co když tě znova opustí? jako tehdy...potom tady už nebude Jacob aby ti pomohl už bude mít rodinu a ty budeš litovat"

,,Nikdy by mě znovu neopustil, miluje mě a já jeho také a ještě víc....položil by za mě svůj život kdybych byla na smrtelné posteli abych mohla bít sním"řekla jsem a v očích jsem měla slzy, naštěstí jsem měla slíbenou svojí přeměnu a na smrtelné posteli nikdy nebudu.

,,Blahopřeji k zasnoubení kdy bude svatba?"zeptal se a já věděla že to konečně myslí upřímně.

,,Za týden, Alice by to stihla aji kdyby to bylo už pozítří"tomu jsme se zasmály ale byla to pravda, už ted tuším že viděla co budu mít na sobě.

Vrátily jsme se společně do domu a konečně jsme začaly trochu oslavovat, Emmet si z nás dělal srandu ale všichni se smály také můj otec a já ho neviděla se dlouho takhle smát.

Alice se přímo vyžívala v tom že nám může zařídit svatbu a já byla šťastná protože byla ona, byly jsme jako sestry ale svatbu jsem jí s radostí nechala na ní. Sice se jí nelíbilo že se musí krotit a seznam hostů byl menší než si ho představovala také nám to dala několikrát dost najevo ale nakonec to vzala. Celý týden se řídila svými vizemi a časopisy kde se všechno točí kolik svatby. Když přijela Renné a Phil bylo všechno dokonalé, Esmé si skvěle rozuměla s Renné a Carlisle s Philem a Charlie, pokud šlo o baseball přidaly se k nim také Emmet s Jasperem a já byla šťastná s Edwardem když jsme viděly naší rodinu jak si rozumí a jsou šťastní.

* * *

A byl tady konečně náš velký den na který se tak dlouho čekalo, Alice mě spolu zbytkem mé milované rodiny vytáhly brzo ráno od Edwarda s postele že máme moc práce. Alice s Rose mě malovaly a trvalo jim to strašně dlouho, potom mě měla na starosti Esmé která mě udělala krásný účes. Moje máma mi donesla šaty a pomohly mi se do nich dostat, byly nádherné, abych pravdu řekla viděla jsem je dneska poprvé. Alice si dala velkou práci s touhle svadbou aby byla dokonalá ale já věděla že bude. Když jsem byla hotová Alice s Rose šly za Edwardem aby mu pomohly, já jsem se zatím připravovala na to že se zachvíly vdám za nejúžasnějšího upíra na světě. Došel pro mě táta a řekl že je čas odjet, nastoupily jsme do auta který nám pučila Alice a vyjely jsme do La Push. Byla jsem štastný že nám dovolily se vzít tam na pláži.

Když jsme přijely pláž byla dneska nádherná,  nesvítilo sluníčko ale byl tam můj anděl. Začala znít hudba a my jsme vyrazily za mím osudem. Když jsem šla kolem židliček viděla jsem všechny své přátele ze školy a také vlkodlaky kteří byly rádi že se tohohle účastní. Když jsme přišly k Edwardovi táta řekl něco at jsme spolu štastní ale moc jsem ho neposlouchala.

Emmet který si udělal licenci na svadby přes internet začal svojí řeč a chvílemy jsme se bála že je nekonečná.

,,Isabello Marie Swanová berete si Edwarda Anthony Masen Cullena a budete ho milovat celou věčnost?"zeptal se mě a já se usmála.

,,Ano"řekla jsem pouze a ještě víc jsme se usmála.

,,Vážně?"řekl Emmet a všichni se na něho podívaly naštvaným výrazem.

,,A vy Edwarde Anthony Masen Cullene berete si Isabellu Marii Swanovou a budete ji milovat celou věčnost?"

,,Ano...i mnohem déle"a já byla šťastná že ještě sekundu a bude můj.

,,Vyměňte si prstýnky a polibte se"

Začaly jsme si navlékat prstýnky a konečně jsme se k sobě začaly přibližovat a políbily jsme se.

Za námi se ozvalo velký potlesk a když jsme se od sebe odtrhnuly šly jsme za rodinou.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svatba - Zatmění:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!