Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Strach

hjfgj


Je to jednorázovka, doufám, že se bude líbit. Pusťte si k tomu něco od Apocalypticy :-D Přidejte mocmoc prosím komentář, vždycky mi zvednou náladu:)

Byla noc. Město dávno spalo. Jediné, osvětlovalo temné ulice, bylo pár fungujících lamp a neonové nápisy nočních klubů. Jediný zvuk, který se nesl tmou byl smích opilců, vracejících se domů, bubnování kapek deště o okapy silný vítr, který po ulicích honil pohozené noviny a plechovky.

Takhle to tu bylo každou noc, ale teď bylo něco jinak. Byl to jen detail, ale pro jednu osobu však ne. Úzkostlivě ze svého okna pozorovala dvě černé postavy před domem. Kdo jsou?

Jelikož byla snad jediný člověk, který byl zasvěcen do tajemství upírů a vlkodlaků, měla strach. Ty dvě postavy se pohybovaly nezvykle tiše a při chůzi vypadali, jakoby se vznášeli. pár centimetrů nad zemí.

Zatáhla závěsy přes okno, ovládla svůj strach a usnula. Zdály se jí děsivé sny.

Je sama v temné ulici. Je přesně taková noc, jako v Seattle bývá. Prší a kapky jí máčí oblečení a vlasy. Najednou j někdo popadne za rameno. Otočí se a hledí do temně rudých očí. I přes to, je ta tvář tak nádherná.

S křikem se prudce posadila na posteli. Podobné sny se jí zdály celou noc.

Ráno jí uvítaly sněhové vločky. Opatrně odhrnula závěsy z okna a pohlédla na ulici. Ty černé postavy už tam nebyly. Úlevně si vydechla.

Sebrala svou kabelku, zamkla byt a nastoupila do výtahu, který ji z desátého patra svezl do přízemí. Cestou do práce přemýšlela o těch postavách. Nemuseli to být upíři. Mohla to být náhoda, že zrovna takoví stáli před jejím domem. Šla po přelidněné ulici. Spousta mužů se na ni dívalo a ona v duchu proklínala svou krásu. Zbytečně na ni přitahuje pozornost. Zase myslela na černé siluety, které v noci stály před jejím domem.

Z desátého patra jde špatně vidět. Byli to dva LIDÉ v černých kabátech.

Ujišťovala se. S těží na to přestala myslet a pozdravila svou šéfovou v práci, ta jí zadala nějaké úkoly a nechala ji pracovat.

Po cestě z práce, kdy se začalo stmívat byla čím dál tím nervóznější. Konečně vkročila do ulice ve které byl její byt. bydlela v nechudší ulici ve městě. Byly tam pouze levné jednopokojové byty, do kterých zatíkala dešťová voda. Často se stěhovala a tak jí to stačilo. Nechtěla, aby ji kdokoli našel, změnila si jméno a její rodiče a příbuzní si mysleli, že je mrtvá.

Zrychlila krok a mířila přímo ke svému vchodu. Nervózně si za chůze pohrávala s klíčem. Oddechla si, když se zamkla ve svém bytě. Navečeřela se a šla spát. Všechno bylo přesně tak, jako minulou noc. S jedním děsivým rozdílem. Postavy před domem stály tři.

Znovu se jí vracely její děsivé sny. Mnohdy se jí stalo, že její sny byly něco jako předpověď budoucnosti. Upřímně doufala, že sny ve kterých má zamřít nebo se stát upírem, jsou opravdu jen sny. Ani jedna možnost se jí nelíbila.

Tak to chodilo pořád do kola. Jednoho dne ráno si však přečetla noviny Zděsila se. upustila šálek s kávou, který se rozlétl na několik desítek střepů.

Článek hlásal: 5 VRAŽD, NEZNÁMÝ PACHATEL, NEZNÁMÁ PŘÍČINA SMRTI!!!!

Celý den byla jako v transu. Nejedla, nepila a pořád měla hrozný strach.

A tak nastala chvíle, které se děsila celý den. Cesta večer domů z práce. Už jen ten fakt, že pršelo stejně hustě jako v jejím snu, ji natolik děsil, že celou cestu od autobusové zastávky domů běžela. Odbočila do ulice, o které si myslela, že jí zkrátí cestu domů. To ale neměla dělat, protože ji hned poznala. Otočila se a chtěla se vrátit k hlavní cestě, když v tom….

Někdo ji ze zadu chytil za rameno. Ledová ruka drtila její klíční kost. Nevydala ani hlásku, přestože ji měla zlomenou. Otočila se a hleděla do temně rudých očí, ale ani tento fakt neubíral na kráse této tváři. Byla nádherná a líbezná.

„Tak tě konečně máme, Mary Alice Brandonová.“ pronesla upírka jemným dětským hlasem. Upírka ji popadla za ruku, čímž ji zlomila loketní kost. a táhla ji směrem pryč z města. Netrvalo dlouho a upírce se po levém boku objevila druhá postava, která byla o poznání vyšší a svalnatější. „Alec tu bude za chvíli.“ zašeptal nádherným mužským hlasem. Alice ani necekla, přestože ta bolest dvou zlomených kostí byla hodně silná. Zastavili se a čekali. Za chvíli se tu skutečně objevila třetí postava, jak si Alice domyslela, tak nejspíš Alec.

„Máš na výběr, smrt nebo přeměna.“ zavrčela na ni ten velký a svalnatý. Šel z něho strach, jako ostatně ze všech upírů. Andělské tváře tomu jen přidávaly. Všichni na ni upíraly své krvavé oči.

Alice chtěla křičet, volat o pomoc, ale bylo jí jasné, že jí nikdo nepomůže. Odehrával se v ní vnitřní boj. Smrt nebo přeměna? Nemohla se rozhodnout.

„Dělej!“ zavrčela upírka. Upřela na ni svůj pohled a Alice se v bolestné křeči složila k zemi.

„Přeměna! Přeměna!“ Křičela a svíjela se bolestné agónii. Jediné, co bude nadcházejících pár dnů cítit, bude oheň po celém těle.

A svého rozhodnutí litovat nebude, protože si nebude nic pamatovat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strach:

 1
1. nika
19.10.2014 [13:37]

zajimave a strasidelne - proste super

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!