Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Štěstí v neštěstí

Trička


Řekla jsme si,že osud k Leah Clearwaterové nebyl spravedlivý.A proto jsem se rozhodla udělat pro ní,alespoň jednou šťastný život po boku Sama.Nevim jestli tu uz neco takoveho bylo.Byl to chvilkový zápal mysli.A jelikoz je Leah moje oblibenkyně,tak jsem prohodila roli ji a Emily.Snad se bude líbit.

„Jsem těhotná“ ta věta změnila vše.

„Emily…musíme se rozejít“ zašeptal. Bolelo ho to. Bolelo ho vidět její krásný obličej zbrázděný slzami. Ale nemohl dál.
„Proč?“ zlomeně zašeptala.

„Nemiluju Tě“. Lhal. Ale ne zas tak moc.

„Jen tak, z ničeho nic?“ ptala se zmateně.

„Špatně jsme to řekl. Miluji,ale ne dost“.

„Co prosím?“

„Víš, potkal jsem ženu, kterou miluju víc.A…čekám s ní rodinu“.

Ticho.

„Jak..jak jsi mohl?“ ptala se zdrceně.

„Nechtěl jsem, ale nemohl jsem s tím nic udělat“ šeptl.

„Je to kvůli tomu, že já děti mít nemůžu?“

„Ne, ani v nejmenším. Nejsem muž pro Tebe. Moje srdce i mysl patří jiné“.

„Která to je?“ chtěla vědět

Z hluboka se nadechl „Leah“. Nelíbilo se jí, jakým tonem řekl její jméno. Ten ton byl protkaný upřímnou a oddanou láskou, zbožňováním.

„L..L..Leah? Moje sestřenice Leah?“ nevěřila

„Ano“

Nezmohla se na slovo, oba dva je milovala. S Leah byli jako sestry, vyrůstali spolu. To ona ty dva seznámila. Mělo jí to být hned jasné. To jiskření v jejich očích když se prvně viděli. Ona bláhová si myslela, že jejich láska je nedotknutelná.

„Asi půjdu. Věř, že jsem ti nechtěl ublížit, ale neměl jsem na vybranou. Odpusť“ pohladil jí po tváři, otočil se k odchodu. Když byl ve dveřích, tak to nevydržela a šeptla“Miluju Tě,navždy“. Nevěděla že to slyšel, ale pro jeho vlkodlačí smysli to bylo dost nahlas. Bodlo ho u srdce, tak moc jí miloval, ale ne dost.

Dřív byla jeho slunce. Ovšem než  uviděl JI. Jějí snědou pokožku, havraní vlasy, krásné oči,drobnou postavu. Byl lapen v pasti. A když se usmála a v očích se jí roztančili jiskřičky, nemohl odolat.Když poprvé slyšel své jméno z jejích dokonalých, hebkých úst, neměl na výběr. Její hlas byla ta najkrásnější symfonie, jakou kdy v životě slyšel.

Litoval dne, kdy se spolu milovali, kdy podvedl Emily, ale byla to nejkrásnější noc v jeho životě.  Ale Leah ho neuvěřitelně přitahovala. Perfektně k sobě sedli,  jako kdyby jejich těla byla pro sebe stvořená. Když pod sebou cítil její chvějící se tělo, po kterém stékaly kapičky potu, když jí slyšel vzdychat jeho jméno, když cítil jak přejíždí svými jemnými dlaněmi po jeho hrudníku, ramenech zádech, když se její nehty zaryli do jeho zad. Když pod svými citlivými prsty cítil její pokožku a přejížděl po každém záhybu jejího těla. Byla to jeho Bohyně. Když se se svítáním zvedl k odchodu, bodlo ho u srdce že jí opouští, ale věděl že ne na dlouho. Byla pro něj jako magnet.

Když se potom podíval Emily do očí, připadal si strašně.Podved jí, ale nemohl s tím nic dělat, skoro ani litovat. Leah pro něj byla největším pokušením. 2 měsíce ti dva skrývali své city, i své schůzky.Už se museli přiznat, obou dvoum vadilo že podvádějí Emily. A po tom co se dozvěděl, že je Leah těhotná, už to nemohli odkládat. Měl být otec, a chtěl být plnohodnotný otec. Chtěl být se svým potomkem v každé chvíli. Chtěl ho, i  s jeho matkou,  zahrnout láskou.

Odcházel od ní, bolelo ho to. Ale ne tak moc jako kdyby nesměl být s Leah. Potřebovali se navzájem.

Věděl, že síle otisku  nelze odporovat a tak se podvolil, opustil dům ve kterém prožil šťastné okamžiky života. Ovšem ty nejšťastnější ho teprve čekali. Nechával za sebou svou lidskou lásku a odcházel k té vlkodlačí, která pod srdcem nosila spojení jich dvou.

Kdyby jen věděl, že jejich láska bude na delší dobu než na lidský život. Kdyby jen věděl že z jeho dračice se stane vlčice. Jejich osud byl zpečetěn. Čekal takový osud i jejich potomky?Kdo ví….



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Štěstí v neštěstí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!