Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Songfic - When I am gone

Edward kissing Bella by katyloveEd


Takže, toto je môj prvý pokus o Songfic. Jedná sa o pesničku When Im gone od skupiny 3 doors down. Nikdy som sa nepokúšala niečo takéto napísať, tak majte so mnou strpenie. Nemám žiadneho pokusného králika, ktorý by mi na to povedal nejaký názor, tak by som o to chcela poprosiť Vás.

 

3 Doors down – When I’m gone

There's another world inside of me, 
that you may never see.
There's secrets in this life, 
that I can't hide.  
Somewhere in this darkness
there's a light that I can't find.
Maybe it's too far away...
Maybe I'm just blind...

(Tam v mojom vnútri je svet, ktorý možno nikdy neuvidíte.
Existujú tajomstvá tohto života, ktoré nemôžem skrývať.
Niekde v tejto temnote je svetlo, ktoré nemôžem nájsť.
Možno je príliš ďaleko, možno som len slepý.)

Toto bola tá časť dňa, kedy som si želal, aby som mohol spať.
Stredná škola.
Možno očistec bolo lepšie slovo. Na nudu som si akosi nemohol zvyknúť; každý deň sa zdal viac neznesiteľne jednotvárny ako ten posledný. Myslím si, že toto je môj spôsob spánku - ak je spánok považovaný za nezáživný stav medzi dvoma aktívnymi fázami.

Uprene hľadím na pukliny v omietke na protiľahlej stene a tvorím z nich obrazce, ktoré tam v skutočnosti nie sú. Je to jedna z možností, ako sa pokúsiť ignorovať hlasy v mojej hlave. Bezúspešne. Nech som sa snažil akokoľvek – hlavne kvôli súrodencom – nedokážem nevnímať aj vnútorný hlas všetkých okolo mňa. Dnes sa všetky myšlienky mojich spolužiakov točili okolo bezvýznamnej udalosti, ako je príchod novej žiačky. Videl som ju v mysli svojich spolužiakov. Tiché dievča s bledou pleťou, hnedými vlasmi a podľa Alice nevkusným oblečením, sa dostalo do centra myšlienkových pochodov každého miestneho študenta. Bola úplne obyčajná, nijako nevynikala.

Maybe I'm just blind...
(Možno som len slepý)

Nedokázal som pochopiť, ako som si niekedy mohol myslieť, že je obyčajná, najme teraz nie, keď sedí len kúsok odo mňa a očarene sleduje moju trblietajúcu sa pokožku. Sedí mi v náručí a pravidelne dýcha. Takéhoto anjela som si snáď ani nezaslúžil.

So hold me when I'm here 
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
 
(Tak ma podrž, keď som tu. Oprav ma, ak sa mýlim.
Podrž ma, keď sa bojím. A miluj ma, keď som preč.)

Bol som šťastný, ako nikdy vo svojej existencii, ale Bella bola neustále v ohrození života. Najprv som to bol ja, kto ju ohrozoval. Neskôr sa stala nehoda a Jasper sa neudržal. Jedna moja sestra ju zbožňovala, druhá ju neznášala a žiarlila na ňu. Čo som mal teda robiť? Jediná možnosť bola nechať ju žiť. Ach, ako mi len bude chýbať. Najmä jej živé sny, v ktorých tak nežne vyslovila moje meno. Jej hlas, ktorý bol ako ona, krásny a nevinný. Jej srdce a jej reakcie na mňa, ktoré sa prejavovali hlavne v tepe. Tie krásne červenajúce tváre už nikdy neuvidím. Och, tá agónia.

Everything I am
And everything you need.
I'll also be the one
you wanted me to be.
I'll never let you down
even if I could.
I'd give up everything
If only for your good.
 
(Všetko, čo som a všetko čo potrebuješ.
Chcem byť tým, kým ma chceš mať ty.
Nikdy ťa nenechám padnúť aj keby som mohol.
Vzdám sa všetkého pre tvoje dobro.)

„Bella, odchádzame,“ vyslovil som ľadovo. Nikdy som nevidel nikoho tak zlomeného. Prečo som to len urobil? Pre jej dobro! Áno, to má zmysel. Nebude monštrum ako ja, nenechám ju padnúť. Ona bude žiť a bude šťastná.

So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone
 
(Tak ma podrž, keď som tu.
Oprav ma ak sa mýlim.
Môžeš ma podržať, keď sa bojím.
Nebudeš tu navždy, tak ma miluj, keď som preč.)

Tá bolesť, agónia, bola väčšia, ako som si myslel. Jediné, čo som mohol, bolo pobehovať okolo Forks, strážiť Bellu a dúfať, že nebude priamo potrebovať moju pomoc. Bolo neznesiteľne bolestivé, pozerať sa oko trpí, ako sa trápi. Ale ja som sa vrátiť nemohol. Ona to prekoná, presne ako to vravel doktor. Čistý rez sa rýchlejšie uzdravuje.

Najviac, čo ma ničilo, bol pohľad na Bellu, ktorá úprimne uverila, že ju nemilujem. Ale som dobrý klamár, musím byť a ona bola príliš krehká na to, aby tú lož prehliadla.

When your education x-ray 
Can not see under my skin
I won't tell you a damn thing
That I could not tell my friends
Roaming through this darkness
I'm alive but I'm alone
Part of me is fighting this

(Keď tvoj röntgen nevidí cez moju pokožku,
 nemôžem ti povedať vec, ktorú nemôžem povedať priateľovi.
Putovaním cez túto temnotu.
Som živý ale sám, časť mňa proti tomu bojuje.)

Sledoval som Viktóriu, teda, presnejšie som ju stopoval. Bol som sám, bez rodiny, bez Belly. Ach, ako to len ubíja. Lenže potom prišla tá správa!

Viktória ide po Belle.

Som taký neschopný, ako som ju mohol stopovať a pritom nebyť ani na správanom kontinente? Najrýchlejšie, ako som len vedel, som sa rozbehol za svojou Bellou, ale bolo neskoro.

Viktória už Bell kusla. Nestihol som to, premena začala skôr, ako som sa k nej dostal. Keby len s ňou Viktória nebežala tak ďaleko a tak rýchlo. Tá jej prekliata schopnosť – pud sebazáchovy – jej pomohla získať rozhodujúci náskok, ale neodolala. Bella proste strašne dobre vonia, nemala dostatočne dobré sebaovládanie.

Ležím na lúke vedľa Belly. Lenže ja nie už som jediný, kto sa trbliece. Bellina jemná tvárička žiari ako diamant a to len kôli mne

Vzal som ju do náruče a utekal som s ňou domov. Dom bol prázdny, sám som predsa zakázal svojej rodine, aby tu ostala. Išiel som do obývačky a položil som ju na sedačku. Ach, bol som taký nevšímavý. Toľko veci som – aj napriek svojim výhodám a zlepšenému zraku – prehliadol.

Nevidel som, ako veľmi ma Bell ľúbi. Že sa bude trápiť a nebude chcieť zabudnúť.

Nevšimol som si, že by bola Viktória schopná pomsty. Aspoň že mi vlci s ňou pomohli, obnovili naše spojenectvo, no teraz je to aj tak všetko na nič. Bella bude upír a ja jej stále nemôžem čítať myšlienky. Neviem, či ma bude ešte chcieť. Jedná vec je počuť od iných, že sa snažila zapamätať si nás, ale druhá vec je, či mi odpustí.

„Edward,“ prehovorila Bella šťastne len čo otvorila oči a uvidela ma.

„Je to sen, skutočnosť alebo som mŕtva?“ pýtala sa ma hneď.

„Skutočnosť a zároveň si mŕtva,“ odpovedal som trpko a potom som jej všetko vysvetlil a dúfal v odpustenie.

So hold me when I'm here 
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
 
(Tak ma podrž, keď som tu. Oprav ma, ak sa mýlim.
Podrž ma, keď sa bojím. A miluj ma, keď som preč.)

Everything I am
And everything you need.
I'll also be the one
you wanted me to be.
I'll never let you down
even if I could.
I'd give up everything
If only for your good.
 
(Všetko, čo som a všetko čo potrebuješ.
Chcem byť tým, kým ma chceš mať ty.
Nikdy ťa nenechám padnúť aj keby som mohol.
Vzdám sa všetkého pre tvoje dobro.)

„Je ti odpustené, Edward Anthony Masen Cullen,“ prehovorila nakoniec.

„Ale už neklam, nesnaž sa takéto veci robiť pre moje dobro a opováž sa ma ešte niekedy opustiť!“ pohrozila mi, ale ja som vedel, že nič z toho už neurobím. Konečne sme boli spolu a šťastný.

Asi by som mal zavolať rodine, aby sa vrátila.

„Tak sme tu! Volať nemusíš. A Bella, som veľmi rada, že si tu a v trvalejšom balení, ale mohla by si si radšej obliecť tieto šaty, čo som ti doniesla? Tvoj vkus je stále dosť zlý. Čo som ťa nič nenaučila?“ švitorila Alice zatiaľ čo ju obímala.

A bolo všetko také, ako bolo predtým. Teda, zle som to povedal. Všetko bolo lepšie, ako kedykoľvek predtým. Konečne som našiel to svetlo, ktoré mi tak dlho chýbalo. Svetlo, ktoré mi ožiarilo večnosť a ktoré mám po svojom boku až do konca večnosti. Svoju Bellu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Songfic - When I am gone:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!