Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Smutný konec Rose

vngdhjte


Smutný konec RoseCo kdyby Rosalie udělala špatně jedno rozhodnutí? Bude pak litovat? A jak do toho zapadá Emmett? Prosím komentíky. :) ♥ (PS: Nešetřete kritikou.) --> Chtěla bych tuhle povídku věnovat mým kamarádkám ze školy, i když Stmíváním nejsou zaujaté tak jako já --> Terince, Kytičce, Mišičce, Kašči, Lůce a Sábě. --> Miluju vás, holky moje. ♥

 

 

Když jsem byla malá, snila jsem o tom, že až budu velká, budu mít hodného manžela a minimálně dvě děti. Teď, když už sem dospělá, tak děti mít nemůžu, protože jsem upír.

Všechno to, co jsem si vysnila, jsem mohla mít. Byla jsem naprosto šťastná, ale všechno se to zvrtlo jednu osudnou noc.

 

Měla jsme snoubence, kterého jsem milovala, jak jsem si tehdy myslela. Chtěli jsme děti… Royce byl velmi vážený, vysoko postavený ve společnosti.

 

Jeho otec vlastnil banku ve městě. Všechny ženy z města ho chtěly mít, ale jen já ho získala. Ani jsem se nemusela snažit. Přišlo to samo. O měsíc později už jsme plánovali svatbu. Byla jsem nadšená z příprav, hrozně jsem se těšila. Byla jsem snad nejšťastnější na světě, ale…

Ale potom, onu osudnou noc, mě zabil. V opilosti, i když to ho určitě neomlouvá.

Nechal mě ležet na ulici, myslel, že jsem mrtvá. Nebyla jsem, ale každou vteřinu jsem doufala, že budu. Carlisle mě našel a proměnil. Byla bych radši umřela, než být tohle - monstrum…

 

Odsuzovala jsem za to Carlislea. Vyčetla jsem mu to!

Nesnášela jsem tenhle život.

Utekla jsem od nich. Žila na vlastní pěst. Zabíjela jsem.

Nesnášela jsem to, ale musela jsem. Jedině tak sem mohla přežít.

 

Chtěla jsem se zabít. Ale nedokázala jsem to, protože jsem prakticky nesmrtelná, ale i tak… Stačilo jediné škrtnutí, ale nemohla jsem to udělat, nedokázala jsem.

 

Jednou jsem běžela lesem, abych si zkrátila cestu do města na lov. Když v tom jsem něco ucítila. Krev. Konkrétně dva druhy, jedna mě lákala a ta druhá zase až tak moc ne. Usoudila jsem, že to bude asi zvíře a… člověk? Nemyslela jsem a vyrazila.

 

Byl to muž, neuvěřitelně krásný, někoho mi připomínal, ale vážně jsem v tu chvíli neměla čas myslet na takovéhle věci. Medvěd byl  hned za mnou a už se po mně rozbíhal. Zabila jsem ho pouze jedním švihem ruky. To on zaútočil na toho muže.

 

Pak jsem se pomalu přibližovala k němu. Krvácel. A hodně… Snažila jsem se ovládat - marně… Nechala jsem se ovládnout tím monstrem, co bylo ve mně. Zabila jsem ho…

Litovala jsem toho, vlastně ani nevím proč, ale něco mi říkalo, že jeho jsem zabíjet neměla. Ještě nikdy se mi tohle nestalo. Zabila jsem ho, ležel mi v náručí, už ani proměna ho nezachrání. Je mrtvý, opakovala jsme si pořád dokola. Plakala bych, kdybych mohla. Ale takhle jsem se jenom poddala vzlykům…

 

Nechala jsem ho tady, musela jsem. A se vzlyky jsem odběhla. Dneska už lovit nebudu - nemůžu…

 

Odhodlala jsem se k tomu, už nemohu dál žít, žít takhle - jako monstrum… Tohle byla poslední kapka…

 

Oheň jsem odmalička nesnášela. On bude příčinnou mé smrti!

 

Stačí jedno škrtnutí a váš život je u konce. Já to udělala, teď lituji…

 

 

Pohled nikoho…

 

Kdyby Rosalie zůstala s Carlislem, nikdy by se tohle nestalo. Poznala by zvířecí dietu a dokázala by se ovládnout, až by našla Emmetta. Měla by manžela, kterého by skutečně milovala a o několik desítek let později i neteř, která by jí byla náhradní dcerou.

 

Bohužel. Jedno špatné rozhodnutí jí přepsalo osud a ona se dostala do temnoty „pekla“, kde bude navždy litovat…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smutný konec Rose:

 1
04.08.2011 [15:50]

NikuseAliceKrásná povídka. Jenom je mi líto Rose. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!