Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Slova, která bych nečekal...

nbjgkzugbb


Můj pokus o povídku po dlouhé době. Vyšla jsem hodně ze cviku a asi to bude znát. Takže prosím o komentáře. Příběh je o prvních chvílích Carlislea a Esmé.

Miluji Tě

Jsem na světě už pár stovek let. Ale doteď si jasně pamatuji ten první nejkrásnější den mého předlouhého života. Jako primář nemocnice jsem neměl času nazbyt, ale i tak jsem si našel chvíli, kterou bych strávil se svojí milovanou Esmé. Nejúžasnější ženou pod sluncem. Tedy nejúžasnější upírkou na celém světě.

Psal se rok 1810, když jsem zrovna odcházel z práce a za rohem ji uviděl. Ležela schoulená v koutě a plakala. Byl to nářek plný bolesti a utrpení. Neváhal jsem ani minutu a šel k ní. Už z dáli ke mně doplula ta nasládlá a velmi okouzlující vůně její krve. Bylo to jako smíchání exotického ovoce. Jako vonná svíčka, zapálená při relaxaci. Mé smysly se ihned rozostřily a špičáky vysunuly. Jako doktor bych měl být odolný vůči různým pachům a vůním krve, ale tato jako by mne volala. Pomalu, abych ji nevylekal, jsem došel až k ní a poklekl. Byla celá od krve a na břiše byla vidět bodná rána. Chudinka nebohá. Podle tlukotu srdce už jí nezbývalo mnoho času. Při pohledu na její porcelánovou pleť a dlouhé vlnité vlasy se mi udělalo těžko. Nemohl jsem popadnout dech, hlava se mi z té opojné vůně točila a můj mozek odmítal spolupracovat. Mrtvé srdce jako by tlouklo o závod. Takový pocit se nezažívá každý den. Bylo nutné jednat rychle a tak jsem po dlouhých letech proměnil člověka v upíra při nesobecké snaze zachránit mu tím život. Vysunul jsem špičáky a…

Ty tři dny trvající proměny byly nekonečné. Její výkřiky a škubavé pohyby mi drásaly srdce. Bylo těžké sledovat celé to divadlo a vědět, že v tento moment nelze nijak pomoct. Jen sedět a čekat. Čekání a svoje trápení jsem zaháněl příběhy. Vyprávěl jsem té překrásné ženě příběhy svého dlouhého života. Chtěl jsem, aby si pamatovala můj hlas. Přál jsem si, aby neodešla. Minuty se vlekly neskutečnou dobu, ale já byl trpělivý. Věřil jsem, že to odhodlání bude za něco stát.

Raz, dva, tři… Srdce přestalo bít. Proměna je dokončena. Teď už zbývalo jen počkat na její první pohled na svět novýma očima. Očima nočního lovce a predátora. Tohoto okamžiku jsem se obával, ale vyhnout se mu nijak nedalo. Těch pár minut mi připadalo jako neskutečný čas. Byl jsem nervózní, vyčerpaný, prostě nejistý. A pak najednou se její víčka zachvěla.

Její první pohled padnul na mě a já poprvé za celé tři dny viděl její přenádherné oči, které by rozzářily celou noční oblohu, i kdyby bylo zataženo. Byla tak krásná. Její pleť perleťově zářila. Její krásu nedokážu slovy popsat ani teď. Byla, je a bude, jako anděl na zemi. A to, že se stala upírem na tom nic nezměnilo.

Jediné, co mě trápilo, že za celou dobu, co na mě koukala, ani jednou nepromluvila. Neřekla ani hlásku. Nevyptával jsem se, trpělivě jsem očekával, až začne sama. Přeci jen já byl ta osoba, co jí z minuty na minuty převrátila celý život. Bylo to buď umřít, nebo umřít a navěky žít ve stínu. Při pohledu na její překrásnou tvář mé mužské ego ani nemělo na výběr. Zamiloval jsem se do ní.

Dny od osudového setkání a její proměny ubíhaly. Já chodil do práce a ona čekala doma. Při volném večeru jsme si šli společně skolit nějakou srnu. Moji neznámou jsem učil žít na vegetariánské stravě.

Čas běžel svým líným tempem a já byl čím dál víc zoufalejší z mé němé spolubydlící. Pomalu se blížila zima a já se připravoval na večery strávené doma. Moje knihovna získávala další nové knihy do sbírky a pracovní papíry se vršily na stole, čekali na své vyplnění. Ovšem já v té době neměl vůbec na práci myšlenky. Má neznámá proseděla celé dny u šicího stroje a vytvářela krásné společenské šaty. Doopravdy měla talent a šikovné ruce. Podle její zručnosti jsem usoudil, že nejspíš bude módní návrhářka. Její práce mě fascinovala, ale to hrobové ticho bylo deprimující. Abych prolomil ledy, nechal jsem jí na stole vzkaz s časem a místem konání večeře. Chtěl jsem ji vyvést ven. Mezi lidi. A to ještě dnes. Nastal večer s velkým "v". Moje nervozita mě pohlcovala a já se začínal obávat nejhoršího.

V restauraci jsem se usadil k zadnímu stolu, tak, jak bylo ve vzkazu. Na stole jsem nechal položenou modrou růži. Nevěděl jsem, zda je má ráda, ale už nebylo co ztratit. Můj vnitřní pocit mi zavelel se otočit ke vstupním dveřím. Pohled spočinul na andělovi. Měla na sobě saténové šaty, jejichž barva se dala přirovnat k noční obloze. Okolo dekoltu byly osázeny bílými korály, tak jako by vyznačovaly hvězdy. Vlasy vyčesané a sepnuté ozdobnou sponou. Oči jí zářily karamelovou barvou a já se v jejich hloubce i na tu dálku utápěl. Rty plné a potřené růžovou rtěnkou.

„Jen políbit,“ pomyslel jsem si v tu chvíli, kdy se mé oči zastavily jen na ní. Kráčela k mému stolu tak lehce, až si na okamžik mohli hosté myslet, že se vznáší. Došla k mému stolu a usadila se. Na tváři měla něžný a láskyplný úsměv. Vypadala šťastná. Celou dobu jsem na ni zíral, aniž bych si všimnul, že růži posunula směrem k sobě. Stále nic neříkala, ale mně to nevadilo. Stačil mi pohled na ni, abych byl blahem bez sebe. A pak se to stalo. Přišlo to jako blesk z nebe.

„Miluji tě,“ řekla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slova, která bych nečekal...:

 1 2   Další »
15. Kikinqua
06.12.2011 [21:26]

paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , konečně taky něco o Esme a Carlisleovi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , ale takhle skončit, to se nedělá Emoticon .............................................................................. Emoticon Emoticon

18.11.2011 [20:16]

nesinka Emoticon Emoticon

13. Rennesme
18.11.2011 [17:35]

Ne, toto je dokonale take ake je ziadne pokracovanie .) Ale pis podobne:) Nemam slov niektore veci ma rozosmeju ine sa mi pacia a niektore ma naplnia takym zvlastnym pocitom... nieco medzi nadejou a laskou tebe sa to podarilo si mozno eeech druha? Si SKVELA :)

17.11.2011 [14:13]

EsmePlattUrčite by to chcelo pokračovanie, veľmi pekné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [18:19]

Victoria1Souhlasím s ostatními. Emoticon Povídka je vážně moc krásná a ráda si přečtu pokračování, takže ho určitě napiš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Terola
16.11.2011 [16:48]

TerolaMoc Vám všem děkuju. Určitě bych našla námět jak to rozvést tak uvidíme. Třeba zítra sem něco přibude Emoticon

16.11.2011 [13:30]

HelkaCullen123bolo to úžasne, strašne zbožnujem twilight a Esme tento príbeh mi dal na Esme úplne iný pohlad ako som mala do teraz. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [13:23]

KatariEsmeCullenMimochodem souhlasím se Zirou... bylo by skvělé aby člověk věděl jak to dopadne... i když vlastně bych řekla, že to všichni zuší.. ale pokráčko by bodlo...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. KatariEsmeCullen
16.11.2011 [12:22]

Páni... to bylo krásný...!! Já miluji Carlislea a Esmé a jsem moc ráda když někdy, někdo přidá nějakou povídku, zrovna o nich dvou... Takže... sem byla hrozně šťastná, když jsem vyděla, že je to o nich..:! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Bani
16.11.2011 [9:04]

Moc hezký Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!