Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Skvělý nápad

pictbyrania


Bella dostala jeden ze svých skvělých nápadů. O čem bude, si musíte přečíst. Dozvíte se i jiné nápady, co vymyslela na zahnání nudy. Přeji hezké čtení. W.

Skvělý nápad

 

„Mám skvělý nápad!“ přerušila Bella poklidné odpoledne u Cullenů. Všichni protočili očima, jen Edward sdílel její nadšení. Co by přece pro sou lásku neudělal.

„Snad není jako ten poslední skvělý nápad,“ zašklebila se Rosalie.

Poslední skvělý Bellin nápad spočíval v tom, že Cullenům vylepší barvu. Nakoupila každému páru jedno solárium, aby získali lepší barvu. Jediný výsledek jaký to mělo, byl velký účet za elektřinu a přetížení elektrické sítě ve Forks.

„Myslela jsem, že jste už na to zapomněli. Ale tenhle nápad je fakt super,“ snažila se navnadit rodinku, ale bezvýsledně. Prostě si holka neuvědomila, že upíři nezapomínají.
„Bude tak promyšlený jako ten před soláriem?“ zeptal se pochybovačně Jasper.

Tím promyšleným nápadem před soláriem totiž myslel nápad s podnikáním s kožichy.
„Ale musíte uznat, že to zas tak špatný nápad nebyl. Jen jsem se snažila využít těch mrtvých vysátých zvířátek, co po vás zůstávají. Za to, že na nás přiběhli ochránci přírody, nemůžu. A kdo mohl vědět, že je bude zajímat, odkud bereme tolik zvířat, když není lovná sezóna.“ Bella krčila rameny a nechápala, proč to nechtějí pochopit.

„Vraťme se zpět k mému nápadu,“ opět nedomluvila, protože byla přerušena Emmettem.
„Bello, my si ceníme tvých nápadů, ale měla bys toho nechat. Já když se nudím, tak se jdu projít s Rosalie a… Je mi líto, že ty s Edwardem se nechodíš procházet, ale vyřeš si to s ním a nás nech na pokoji. Všichni pochopili, jak myslel tu procházku a Edward se rychle snažil zachránit situaci.

„Lásko, projít se klidně můžeme, ale jinak si najdeme jinou zábavu než Emmett. Co třeba film? Nechceš do kina?“ uklidňoval Bellu Edward. Bella vypadala, že za chvíli bude odpouštět páru ušima jako tlakový hrnec.

„Ne, nechci do kina. Tak už si sakra poslechnete, co jsem vymyslela?“ Všichni se dali do chůze a opouštěli obývací pokoj. Esme přistoupila k Belle a jako správná matka přišla supící Bellu uklidnit.

„Drahoušku, uznej sama, že třeba ten nápad pletení svetrů nebyl taky nejlepší. Jen si vzpomeň, jak Jacob kňučel, když ses ho snažila vyčesat,“ vzpomínala Esme. Ještě v tuhle chvíli jí v uších znělo to příšerné vytí, když Alice Jacoba vyčesávala. Bella tehdy v Receptáři slyšela reportáž o pletených svetrech ze psích chlupů. Bohužel tehdy přeslechla podstatnou informaci, že to musí být speciální plemeno psů.

„Tak a dost. Myslela jsem, že natočíme film,“ vybalila Bella a během vteřiny byli všichni zpátky v obýváku.

„To je dost dobrý nápad, ale o čem bude?“ zeptal se Edward.
„Kdybyste mě aspoň chvíli poslouchali, tak byste se to dozvěděli. Každý něco vymyslí a pak to dáme dohromady. Dáme si dvě hodiny a pak se uvidí,“ rozhodla Bella. Všichni si zkontrolovali hodinky a šli přemýšlet.

 

O dvě hodiny později…

 

Každý zabral jedno místo na pohovce nebo křesle a napjatě čekali, co kdo vymyslel. První slovo si vzal Carlsile jako hlava rodiny.

„Já si myslím, že nejlepším námětem bude nemocniční prostředí. Já budu primář oddělení, Esme vrchní sestra a zbytek se rozdělí na doktory, sestry a pacienty. Nemocniční prostředí nám dává možnost rozvíjet emoce, které může s námi sdílet i divák. Sestřičky mají být sexy, a když jde o život, tak je o napětí vystaráno.“ Carlisle přednesl svůj námět, ale nikoho to moc nechytlo.

„Takových už je spousta. Pohotovost, House, Ordinace v růžovce a ještě klidně můžu pokračovat,“ odporuje Carlisleovi Rosalie. Hned využila toho, že všichni přikývli na souhlas, že podobných námětů už je spousta a vzala si slovo.

„Podle mě je nutné se zaměřit na problém nás blondýnek. Je nutné dokázat lidem, že nejsme hloupé, jak se o nás říká. Měl by to být příběh o blondýnce, jak dokáže něco pořádného, třeba ovlivní politiku nebo vymyslí lék proti vážným chorobám nebo něco podobného,“ rozplývala se Rosalie nad svým nápadem.

„Lásko, to je Pravá blondýnka, ta vystudovala práva a změnila zákon,“ vysvětlil Emmett své lásce.

„Vážně? A nevíš, kde bydlí? Jestli taky v tom velkém bílém domě ve Washingtonu?“ zeptala se naše chytrá blondýnka.
„Potom ti to vysvětlím,“ odbyl ji Emmett.

„Já přesně vím, co lidi chytne za srdce. Válka, hrdinství a nenaplněná láska. To všechno má příběh války severu proti jihu v mém podání,“ usoudil Jasper, že jeho příběh bude nejlepší.
„To už taky zfilmovali, ale na vojáčky si můžeme hrát jindy,“ mrkla Alice na Jaspera, který musel cítit vzrušení, co sálalo z jeho lásky.

A tak se hádali a hádali a nic pořádného je nenapadlo. Emmett se postavil, že přednese svůj nápad, ale Edward ho zastavil dřív, než něco řekl.
„Emmette, má to být mládeži přístupné.“ Všem došlo, jaký námět měl Emmett na mysli.

„Chce někdo slyšet můj námět?“ zeptala se Esme. Na odpověď nečekala.
„Můj příběh se odehrává v chudé vesnici, kde žije slepá dívka. Najde ji tam doktor, co se do ní zamiluje. Vrátí jí zrak, ale osud jim nepřeje a než se k sobě dostanou, musí překonat spoustu překážek,“ rozplývala se Esme nad svým nápadem.

„Esmeralda, Esme, pamatuješ? Sledovali jsme to spolu před pár lety. Zaměřil bych se spíš na chytré lidi. O tom jak jsou hrozně chytří, až se z toho zblázní. Vidí duchy a tak. To je příběh jako vyšitej,“ popisoval Edward, který se konečně dostal ke slovu.

„To už tady taky bylo. Jmenovalo se to Čistá duše a hrál ho Russell Crowe. Tak ještě někdo má nápad?“ zeptala se Bella všech, ale myslela tím Alici, která doteď mlčela.

„Viděla jsem, že to zamítnete,“ řekla zklamaně.

„Já bych se vrátil k tomu, kdy Edward sledoval Esmeraldu,“ vložil se do toho Emmett.
„A co jsem měl dělat? Byl jsem tak sám,“ fňuknul Edward. Bella ho pohladila po vlasech, aby si už sám nepřipadal.

„Tak všichni poslouchejte. Natočíme film o nás. Natočíme Stmívání!“ prozradila svůj nápad Bella.

A co myslíte? Taky jí ten nápad zatrhli?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skvělý nápad:

 1
29.01.2012 [21:05]

AddyCullenParáda!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!