Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Rosalie - jsem upír

The Host


1. soutěžní povídka

Pátek, 24. 10. 2008

Jsem Lucka, je mi 14 a chci vám napsat něco o tom, jak si žiji, jako upír.

Jako upír se mi říká Rosalie. Je to podle knihy, celým jménem jsem Rosalie Lillian Hale. Žiji v Praze 9 na Proseku v malém rodinném domku. Jako upír si zde nežiji moc dobře. Smůla je, že i na podzim tu svítí to hrozné slunce. Ani k lovu tu toho moc není a lidskou krví se živit nehodlám, to by hrozilo, že zdivočím a pak bych se nedostala na cestu zpět, říkáme si tzv. "vegetariáni" (trocha černého humoru neuškodí). Tak, když mám potřebu lovit, jednoduše si zaběhnu do jiné země, nebo když hodně spěchám, tak jen do hor. Do Ruska mi to trvá zhruba tak 2 až 3 hodiny, to mám akorát, než vstávám a jdu do školy. Když nedostanu krev včas, tak mi tak trochu ztmavnou oči, nebudou takové světle modré jako vždy, ale trochu tmavší a budu taková odtažitá od ostatních. Nejhorší je to, když mám žízeň (chuť na krev) a jsem ve škole, kde musím odolávat pachu lidské krve obzvlášť, když nemohu sedět sama v lavici a musím s někým sedět. V tom případě se pak odtáhnu, jak nejvíc to jde a pokud možno se neotáčím ke spolusedícímu. To, kdyby pak moc dobře voněla jeho krev, tak by to nemuselo dopadnout nejlépe. Celou třídu bych stihla zmasakrovat během několika vteřin. Na řadu u dveří by mi stačilo asi tak 5 vteřin, ti by to měli lepší, protože by ani nestihli postřehnout, co se děje. Ta druhá půlka by to měla horší, ty už by si asi něčeho všimli. Ale to se snad nikdy nestane. Mám velké plány do budoucna. K 18. narozeninám mi rodiče slíbili, že mi koupí Volvo C30 a jednu letenku, ale ne zpáteční. Poletím do S. Ameriky do USA, do malého městečka jménem Forks, je ve Washingtonu. Tam slunce svítí, tak 2krát do měsíce, prostě zřídka kdy a stále prší. Tam se mnou poletí další upír, moje kamarádka Andy, ale jelikož je taky upír, tak se jí říká Alice, celým jménem je Mary Alice Brandon. S Alicí jsme se seznámili teprve nedávno, shodou okolností ve škole, když jsem měla projekt o nás- upírech. Pak po škole mi řekla, že je taky upír. No řekla jsem si, že je to super, alespoň nejsem jediná ze školy. Rozhodli jsme se, že poletíme spolu do Itálie, do Volterry, kde navštívíme Volturiovi, je to tzv. "upíří královská rodina". Já a Alice jsme, dá se říci už starší upírky, ale stále se něčemu učíme. Ještě před několika lety jsme byli novorozené. Alice si nepamatuje nic z minulosti a já také ne, zkrátka si nepamatujeme, kdo nás stvořil, ale zaslechla jsem něco o upírovi jménem Carlisle Cullen, který má svoji vlastní upíří rodinu "vegetariánů", to za ním pojedeme, já a Alice. Oni žijí ve Forks. Taky bychom se chtěli stavit na Aljašce, v národním parku Denali, tam má svůj klan další upíří rodina vegetariánů. My upíří jsme zkrátka roztaháni po celém světě. V Americe se bude velice dobře lovit. Mě nejvíce chutnají medvědi a Alici vlci. Naši úhlavní nepřátelé jsou vlkodlaci. Vlkodlaci strašně páchnou a jsou slabší než my, tak je lehce porážíme. Sem tam na nějakého toho vlkodlaka narazíme, ale odstraníme ho velice lehce. Až pojedeme do Forks za Carlislem, bude to úleva. Nebudeme muset čelit každodenním nástrahám ve škole, ale kdyby náhodou jo, tak nám Carlisle pomůže a víc nás na to připraví. Carlisle má tři syny a manželku. Pokud vím, jsou to Edward, Jasper a Emmett a žena Esme. Taky jsme se doslechly, že je Carlisle doktor, konkrétně chirurg, prý že se mu dříve hnusilo to, čím se stal, a tak se naučil lehce odolávat pachu lidské krve. Taky se mu říká Stregoni benefici, pojmenovali ho tak v Itálii, když byl nějaké to desetiletí s Volturiovými. Už se s Alicí do Forks strašně těšíme. Největší problém je, že poblíž mají rezervaci Quilleuité. Je to v La Push a Quilleuiští chlapci jsou vlkodlaci. Carlisle s nimi kdysi uzavřel příměří, že nikdy nevkročíme do jejich rezervace. Tomu místu se budeme vyhýbat obloukem, nechceme přeci válku, ale kdyby vlkodlaci zaútočili první, tak padne přísloví "Upír za upíra" a to se pak vlkodlaci mohou rozloučit s životem.
S Alicí si ve Forks budeme žít vážně skvěle.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie - jsem upír:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!