Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Rosalie a Bellino těhotenství

edwa


Rosalie a Bellino těhotenstvíTady jsem popsala Rosiíny pocity, když zjistila, že je Bella těhotná. Doufám, že to tu nebylo. A není to podle knížky, ale podle mně. Je to krátké, ale doufám, že se vám to bude líbit vaše Paes

Je těžké mít někoho rád, i když cítíte pravý opak. Bohužel jsem tohle předstírání musela předstírat právě já. Kdo by to byl řekl, že mého bratra tak uhrane lidská dívka. A proč se jen chce vzdát svého života? Jenom proto, aby mohla být takové monstrum jako my.

Byla jsem přinucena jim jít na svatbu. Přihlížet tomu, jak se vzdává normálního života. Jak já jí záviděla. Vždy jsem chtěla mít dítě, ale nebylo mi to dopřáno. Buď žít takhle, nebo smrt. Teď bych radši tu smrt, ale to se nestane. Jsem nesmrtelná.

Pravda můj manžel je mé velké dítě, ale přece jenom je to jiná láska. Mateřskou už zřejmě nikdy nezažiju. Když konečně odjeli na líbánky, mohla jsem tu masku přátelství odhodit. Ano, někdo by řekl, že jsem zahořklá, ale netušil by, o čem vlastně mluví. Byla jsem velmi unavená, ale spát jsem nemohla. Další věc, která mi bude navždy odepřená.

„Lásko, pojď si už ke mně lehnout,“ zavolal na mě Emmett. Ne, opravdu nebudeme spát, ale popravdě na sex nemám náladu. Zřejmě to vycítil, protože když jsem si k němu lehla, nic nevyžadoval. Stulila jsem se mu do náruče. Kdybych mohla, asi bych plakala, ale to taky nemůžu. Člověk by řekl, že být upírem je skvělé, ale pravda je jiná. Nenávidím to, i když mi to umožnilo být velmi krásná. Ano, jsem malicherná, ale popravdě, která z vás není?

Emmett tuší, co se mi honí hlavou, a tak mě nechává přemýšlet. To na něm miluji. Vždy se snaží být velmi zábavný, ale pokud jste vážní, nechá vás tak a nesnaží se vás rozveselit. Za tu dobu už zjistil, že v mém případě to nemá cenu.

Bylo to už dlouho, co se nevrátili z líbánek, ale já jsem tomu byla ráda. Aspoň nemusím nic předstírat. Začal mi zvonit mobil, kdo to jen může být? Na displeji je napsána Bella. No zřejmě jim líbánky končí, radši jí to vezmu.

„Ano?“ začala jsem docela formálně.

„Ahoj Rosalií, potřebuji tvoji pomoct,“ začala drmolit. Po mně? Copak to asi je?

„Co se děje?“ zeptala jsem se, opravdu jsem začala být zvědavá.

„Jsem těhotná a Edward chce, abych to dala pryč. Pomůžeš mi?“ řekla a já si to nedokázala spojit dohromady. Jak to, že je těhotná? Co se to děje?

„Jistě, pomůžu,“ odpověděla jsem a byla jakoby v transu.

„Díky, Rose,“ zašeptala a položila mobil.

Tady bude miminko. Pořád mi to nechtělo docvaknout. Já budu tetička. Dalo by se říct, že jsem prožívala okamžik štěstí. Přece jenom se má mateřská láska dostane na povrch, i když to nebude moje miminko. To nebude vadit, jen nesmím dovolit Edwardovi spáchat tak hanebnou věc, jakou je potrat.

„Kde jste všichni,“ zavolala jsem. Okamžitě stáli u mě a čekali, až jim to vysvětlím.

„Bella je těhotná s Edwardem,“ řekla jsem klidně a viděla, jak jim ve tváři proběhlo překvapení. Bylo těžké uvěřit, že muž našeho druhu je schopný zplodit potomka.

„To přece není možný,“ začal Carlisle. Ani to nedokázal doříct, tak překvapivé to bylo.

„Takže já budu strejda,“ radoval se Emmett. K jeho veselí se přidala i Alice, tak jako já nemohla mít dítě a vím, že by ho chtěla.

„Ale co se stane s Bellou?“ začala Esme. Viděla jsem jí na tváři, jak je z toho šťastná, ale taky se bála o Bellu, přijala ji jako dceru, tak jako mě.

„O to se postaráme, ale nesmíme dovolit Edwardovi dát to dítě pryč. Bella si ho chce nechat, volala mi,“ řekla jsem velmi vážně a bylo vidět, že se nám tedy mě a Belle nepostaví na odpor.

Dlouho jsme diskutovali, jak to těhotenství může probíhat a jakou má šanci Bella přežít porod. Shodli jsme se, že žádnou, ale Edward jí slíbil přeměnit ji, tak bude mít příležitost.

Slyšeli jsme zazvonit zvonek. To musí být Bella a Edward. Šla jsem otevřít dveře a až je otevřu, změní se nám všem život. Tohle bude nová kapitola pro nás všechny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie a Bellino těhotenství:

 1
8. míša
11.02.2013 [22:28]

Nádherné popsání Rosiných pocitů. PŘEKRÁSNÉ :-)

7. SDF
01.02.2013 [13:25]

Emoticon Emoticon

12.08.2012 [19:08]

ada1987 Emoticon

5. 152865551
17.12.2011 [12:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.11.2011 [15:52]

ZuzikPekne, ale vela veci tam nesedi s knihou napr. v knihe to Carlise uz vedel a nikto nesuhlasil s tehotenstvom. Emoticon

30.11.2011 [15:52]

ZuzikPekne, ale vela veci tam nesedi s knihou napr. v knihe to Carlise uz vedel a nikto nesuhlasil s tehotenstvom. Emoticon

23.06.2011 [13:55]

Naitery Emoticon Emoticon Výborně popsány emoce Rousí Emoticon !!!
Naitery jí vůbec nemá ráda *kroutí vehementně hlavou*, ale tady si jí zamilovala! Emoticon
Dobrá práce Paes, jen tak dál! Emoticon

15.06.2011 [18:34]

NikuseAlicekrásné, Rosaliiny pocity se ti povedly na jedničku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!