Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » První milování II.

NMstills2


První milování II.Víte, jak Edward a Bella jeli za její mámou? Určitě ano. :o)

Tak mě napadlo, kdyby se měla Bella s Edwardem milovat a nebyla by žádná dohoda, že se budou milovat až po svatbě, tak proč by to nemohlo být zrovna tady, v prosluněném Jacksonvillu?

Myslím, že to mohlo být právě takhle... Nebyly by žádné dohody ani omezení.

Protože se mi to nevlezlo ani do 300 slov, na tož do 200 jako I. díl, je to kraťounká jednorázovka. Proto se omlouvám, jestli někdo čekal jen drabble nebo naopak nadupanou jednorázovku o 1000 a více slovech. Je to něco mezi, taková kraťounká jednorázovka... :o)


První milování II.

Venku zaskřehotal racek. Závan teplého větru se opřel do těžkého závěsu jako do plachty a rozčechral Edwardovy papíry na stole. Bella se nehýbala, jen vnímala, jak se k ní blíží.

Edward ji objal v pase a přitáhl si ji těsně k sobě. Sklonil k ní hlavu, jako by ji chtěl políbit. Oči mu teple zářily, pronikaly Belle pod kůži a zrychlovaly jí tep.

Ale když měl rty až těsně u jejích, zeptal se chraplavě: „Co ode mě chceš Bello? Chceš se mnou udělat dojem na svou matku a naštvat Charlieho? Nebo si užít trochu romantiky? Udělat zas jednou něco riskantního - abys pak o tom mohla vyprávět?“

Srdce jí bušilo až v krku. „Možná,“ zašeptala sevřeným hlasem. Sebrala všechnu sílu, napřímila se a podívala se mu do jantarových očí. „Možná to všechno. Možná... ještě něco víc.“

Svaly na kamenných pažích se mu napjaly. „Já ti nemůžu dát víc, anděli. A ty to víš.“

„Pleteš se.“

Sevřel ji pevněji v pase, jakoby se ji chystal odstrčit, ale udělal úplný opak. Lehce se dotýkal svými studenými rty těch jejích červených, ze kterých sálalo teplo a chtíč. Opřela se mu rukama o prsa a on do ní pronikl špičkou jazyka mezi pootevřenými rty.

Pak ji začal líbat na krku a pokračoval až k citlivému místu za ušním boltcem. Samou něhou přivírala oči.

Jejich ústa se znovu setkala. Dychtivě se mu vzepjala vstříc. Přitiskla dlaně na jeho pevnou hruď a přejela jimi až k ramenům. Její teplé dlaně se chladily o Edwardovo kamenné, svalnaté tělo. Edwardovy ruce ji objímaly a hladily pod sáčkem na zádech a pak se zabořily do vlasů na zátylku.

Co mě vlastně na něm láká? ptala se. Nebezpečí, dobrodružství, vzrušení, risk... Jistě, to vše k němu patří. Odpověděla si.

Rozepjala mu na košili několik knoflíčků, zasunula ruku dovnitř a začala ho hltavě líbat po tváři a po krku, kde se třpytila jeho jizva po Carlisleově kousnutí.

Hladil jí boky a stehna a pak se pod vyhrnutou sukní jeho ruce sunuly vzhůru až k lemu kalhotek. Cítila na tváři jeho ledově studený, nepravidelný dech a na místě, kde měla ruku, kdysi bušilo srdce.

„Abys nelitovala,“ zašeptal Belle do ucha. Cítila, jak rudne vzrušením. „Nechci, abys toho litovala“

Rozepjala další knoflík na košili a přitiskla mu rty do jamky pod krkem. „Nelituju,“ zašeptala.

Vzal obě její ruce do svých a zvedl je k ústům, potom jednu po druhé rozevřel a políbil do dlaně. Ani nedýchala. Spustil jí ruce podél těla a zatímco se jí stále díval do očí, pomalu jí přetáhl sako přes ramena a nechal je spadnout na podlahu.

Stejně jí svlékl halenku a krátkou plisovanou sukni. Rozechvělá a nervózní před ním stála jen v hedvábném spodním prádle s krajkami. Již neměla ani to krajkové spodní prádlo, jak ho z ní Edward rychle strhl. Položil jí ruku na ňadro a k druhému přitiskl ústa. Tělem jí proletěly elektrické výboje a jen nejasně vnímala, že oba klesají na podlahu.

Pamatovala si jen, že mu stáhla z ramen košili a rozepnula knoflík u kalhot. Jak nebo kdy se zbavili ostatního oblečení, nevěděla. Rukama a jazykem si něžně hrál s jejím tělem, až ji přivedl k nejvyššímu vzrušení. S rozkoší vnímala pod dlaněmi jeho široká prsa, mramorově studenou pleť na ramenou a pevné, oblé svaly na zádech; okusila slanou chuť jeho kůže. Omotala nohy okolo jeho pasu a stále též přemáhala touhu, která ji postupně celou ovládala a soustředila se na jediného člověka, který ji mohl naplnit.

Hýčkal její hlavu v dlaních, líbal ji na tvář, na oči, na rty. Zašeptal její jméno, a když otevřela oči, v mlžném oparu radostného vzrušení uviděla nad sebou jeho obličej. Oči mu zářily takovým vzrušením, jako nikdy předtím. Ponořila se do toho pohledu a rozplynula se v něm, i v Edwardově objetí.

Přivinul si ji k sobě a vnikl do ní. Vzdychla rozkoší, když se jejich těla propletla a splynula. Prohnula se mu vstříc a dychtivě nastavovala tělo jeho dlouhým, horečným polibkům. Vzdávala se mu každičkým kouskem svého těla a věděla, že je to to nejlepší, co kdy udělala.

Jejich pohyby se sladily v opojném rytmu stále sílící touhy. Nic jiného teď pro ni neexistovalo - jen tento muž, vášnivý, vzrušující a něžný, tajemný a zároveň překvapivě zranitelný, jako jakýkoli jiný člověk na tomto světě. Dala by všechno za to, aby jí konečně patřil a ona jemu. Na obřady, ceremonie a jiné takovéhle věci si Bella nepotrpí, ale svatba s někým, koho milujete, je něco jiného. Najednou jí to připadalo jako úplná samozřejmost. Chtěla ho milovat, odevzdat se mu a přála si, aby on miloval ji... Navždy.

Vlny rozkoše nabývaly na síle, až ji docela strhly a unášely do nedohledna. Pak jako by se roztříštila na tisíce kousků a zaplavovalo ji štěstí a mír. Ležela vyčerpaná a najednou si s překvapením uvědomila, že on v ní už navždy zůstane svou částí a ona na něj už nikdy nezapomene, i kdyby chtěla sebe víc.

 

Jeho paže ji pevně objímaly. Lehký vítr, který sem vál pootevřeným oknem, příjemně ochlazoval jejich zpocená těla a přinášel zvuky, které je postupně vracely do okolního světa - vzdálené nárazy příboje, útržek smíchu, zavřísknutí racka. V polodřímotě, smířená s celým světem vnímala Bella všechny ty zvuky a vůně a celá se v nich rozplývala. Na nic se neptala, nic nežádala, jen si přála prodloužit tento okamžik do nekonečna.




Moje shrnutí


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek První milování II.:

 1
2. DanusQa
24.03.2012 [23:23]

Jak píšeš, že vítr ochlazoval jejich spocená těla tak to je přece nesmysl! Edward jako upír se nemohl potit, jeho kůže byla studená jako led a byla jako z kamene! Takže to je teoretická chyba Emoticon ale jinak moc pěkně napsaný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
05.06.2011 [10:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...ach...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!